Skip to main content

Yang Cuit Dan Mencuit : Terima Kasih Zaini Hassan

Yang Cuit Dan Mencuit
Terima Kasih Zaini Hassan

Saya mengucapkan setinggi-tinggi tahniah kepada semua bloggers pro-kerajaan yang semakin mula dihargai - sekurang-kurangnya diberi pernghargaan dengan pujian. Pada perkiraan saya, ini merupakan satu permulaan untuk semua bloggers kerajaan diberi pengiktirafan yang sewajarnya atas pengorbanan dan penat lelah mereka selama ini. Sebagai bloggers picisan, sekali lagi saya merakamkan kegembiraan dan sekalung tahniah kepada semua bloggers pro-kerajaan yang terbukti menjadi barisan utama bagi menggempur barisan Pakatan Rakyat yang semakin kucar-kacir sejak akhir-akhir ini. Walaupun saya tidak dapat hadir pada majlis tersebut, sekurang-kurangnya, semua bloggers pro-kerajaan sudah meluahkan rasa hati mereka. Semoga Allah juga yang membalas jasa baik tuan-tuan semua, Wallahualam. Baca tulisan Zaini Hassan di sini...

Comments

Anonymous said…
Bloggers yang menyokong kerajaan adalah mereka yang meletakkan kepentingan Agama, Bangsa dan Negara mengatasi kepentingan diri. Mereka menulis untuk menyedarkan rakyat negara pentingnya negara ini dipertahankan daripada jatuh ke tangan mereka yang tidak bertanggungjawab seperti PKR.

Walaubagaimanapun kebajikan mereka harus diberi perhatian. Orang berbudi kita berbahasa.

DR.YES
kerajaan seharusnya memberi perhatian kepada blogger pro kerajaan. jika hussam musa beri 2 juta ringgit pada topeng perak untuk perang siber terbaru, berapa pula kerajaan hendak bagi kepada kita?
Anonymous said…
SANGAT MUDAH UNTUK MENYAKITKAN HATI BLOGGERS INI. LANTIK KJ JADI MENTERI, MEREKA AKAN MENJADI AMAT, AMAT KECEWA DAN AKAN BERALIH ARAH. TAK PERCAYA CUBA, PANDU, TRY.

Anu
Pokok said…
bagi saya.. bloggers pro kerajaan lebih demokratik dan dan terbuka dari blogger pro pakatan rakyat.. pernah dgr azmin dientam oleh blogger pro mereka? pernah dgr khalid mb selangor kena maki dgn blogger mereka sendiri..mcm mana dgn Doraemon AMK? takpernah terbaca pun.. khalid shah alam mcm tak bersalah bila mempertahankan gereja.. tp bg blogger pro kerajaan.. hishamudin kena hentam, nazri aziz kena, khairy jamaludin tak payah cakap lah.. semua tu big gun UMNO.. tp ttp kena hentam.. Syabas blogger pro kerajaan.. yg benar ttp benar.. kalau betul kita sokong, kalau salah kita kasi hentam itu orang..
azlishukri said…
terima kasih komen tuan2 semua

Pilihan Pembaca

Banyak Membaca Buku Cara Terbaik Bayar Yuran Kemalasan

MENURUT ABANGNYA, ELON MUSK DIBESARKAN DENGAN CARA MEMBACA DUA BUAH BUKU SEHARI. Manakala Mark Zuckerberg membaca sekurang-kurangnya sebuah buku setiap dua minggu. Bill Gates pula membaca 50 buah buku setahun. Dan Warren Buffet menganggarkan 80 peratus daripada waktu bekerjanya digunakan untuk membaca. Dia percaya kepintarannya adalah hasil daripada tabiat membaca. Apabila selesai menyertai apa sahaja kursus perniagaan, selalu kita dengar rungutan seumpama ini, "Kalau inilah modul dan ilmunya, aku pun tahu. Tak berbaloi rasanya bayar ribu-ribu hanya untuk belajar ilmu yang boleh dapat percuma di internet." Saya tidak salahkan sangat penganjur program. Saya salahkan diri sendiri. Kita sebenarnya tidak membayar yuran "kebodohan", kita membayar yuran "kemalasan". Kita malas membaca dan malas mencari maklumat dan ilmu, akhirnya kita mudah ditipu melalui kursus yang ilmunya boleh diperoleh dengan mudah di alam maya.   Bagi golongan usahawan yang suka membaca ...

Jangan Lupa Ucap Terima Kasih Kepada Semua Blogger Pro-Kerajaan

Jangan Lupa Ucapkan Terima Kasih Kepada Semua Blogger Pro-Kerajaan Saya merasakan sesungguhnya inilah petunjuk daripada Allah, apabila terbukti kebenaran semakin hampir menghancurkan kebatilan. Kita harus bersyukur, rakyat semakin menyokong dan mula menunjukkan keyakinan terhadap UMNO/BN - lantaran itu, keyakinan ini haruslah dipertahankan dengan sungguh-sungguh. Tahniah juga patut diberikan kepada DS Najib, kerana keikhlasan beliau mengemudi negara ini ke arah yang lebih baik dan harmoni. Dalam keadaan sekarang, kita juga tidak harus lupa dan alpa terhadap peranan para bloggers UMNO/BN yang tidak putus-putus saban hari menulis, menganalisis dan membongkar penyelewengan demi penyelewengan yang dilakukan oleh pakatan pembangkang, agar ia membuka mata segenap rakyat, yang selama ini begitu mudah ditipu dan dibohongi oleh pakatan rakyat atas nama demokrasi dan keadilan. Saya yakin dan percaya, salah satu punca mengapa rakyat kembali menyokong UMNO/BN adalah disebabkan oleh peranan para bl...

Akhirnya Khairy Jadi Menteri...

Akhirnya Khairy Jadi Menteri... Semalam saya dihubungi oleh "orang penting" dari putrajaya - sama ada berita ini benar-benar betul atau shahih hanya Tuhan sahaja yang tahu. Menurut sumber tersebut Ketua Pemuda UMNO Malaysia, Kahiry Jamaluddin akan dilantik sebagai Timbalan Menteri di sebuah kementerian. Hal ini adalah disebabkan desakan daripada beberapa pihak - khususnya salah seorang daripada menteri kanan. Saya tidak mahu komen banyak. Biarlah rakyat yang menilainya. Lagi pun dasar DS Najib sekarang adalah mendahului kehendak rakyat. Jika rakyat mahukan KJ sebagai Timbalan Menteri, apa yang boleh DS Najib lakukan lagi? Bukankah hal yang sama berlaku ke atas TS Isa Samad? Sekarang rakyat sudah boleh terima sesiapa sahaja sebagai pemimpin. Perasuah, Peliwat, Penzina, semuanya boleh diterima. Walau berbuih mulut kita menegur - jika rakyat mahukan sebegitu - kita terima aje la. Kesimpulannya hanya satu : Mungkin Khairy terpaksa dilantik menjadi Timbalan Menteri bagi tujuan men...