Tetamu Kehormat...

January 2, 2011

Kadangkala Cukup Dengan Beberapa Baris Kata














4 comments:

Anonymous said...

semua ulasan , kalau tiada pelajaran, boleh di pakai dan digunakan.
semua ulasan, kalau sudah ambil keputusan, boleh dipakai dan diubahsuai, utk diri dan parti.
Pilih lah baris kata yg sesuai,
semuga anak cucu nanti tak menyesal.

Abhamz said...

masing2 ade alasan dan pendapat tersendiri...bagus juga admin buat n3 mcm ni...menarik


SELAMAT TAHUN BARU

Muhammad Azli Shukri said...

terima kasih komen tuan2

~Kak AZZ~ said...

Apa relevannya buat senamrobik kat depan masjid..? Macam la takde tempat lain nak beriadah.. Yang peliknya, ada pulak 'kaum terpilih' join sekali acara tak bermaruah tu.. siap sengih2 lagi depan kamera...

Semoga Allah hancurkan golongan yang menghina masjid dengan perbuatan sebegini..