Skip to main content

Jom Kita Sokong!!!

Comments

Zek said…
Suruhanjaya nanti dapat merungkai siapa pelaku sebenar video sex. Tak boleh nak berbohong lagi
pacat said…
ini baru adil.. si linggam hari tu laju je diorang suh buat suruhanjaya!
Dot said…
juga suruhanjaya diraja utk siasat kelakuan2 nwar memburuk2kan negara kita di luar sana! dah banyak yg dia putarbelitkan. takkan nak diamkan saja sedangkan dia mendapat banyak sokongan dgn pembohongannya tu?

sikit2 lari ke luar negara! sikit2 lari ke Luar negara! pencacai dia tak pernah persoal ka, dari mana dia dapat banyak duit belanja ke sana ke mari? orang lain kerja teruk2 tak dapat nak keluar negara kerap macam dia. dia kerja apa? berapa gaji dia sebulan? setakat jd ahli parlimen, brapa sebulan pendapatan dia? dapatka menampung kegiatan berjalan2 ke sana sini mcm dia tu? kalau orang lain dia suruh tunjuk perbelanjaan itu ini dgn telus.

CUBA MINTA NWAR BERAHI TU TUNJUKKAN PERBELANJAAN BULANAN DIA BERKEJAR KE SANA KE MARI TU??? HARI2 NAIK KAPALTERBANG? TELUS KA? BERSIH KA NWAR?
Unknown said…
Doktanya siapa lelaki tu siapa lagi...kucing pun gelak...

Pembelaan demi pembelaan untuk menahan bukit PORN KASI RAKYAT yang nak runtuh nampaknya tongkat pun patah
azlishukri said…
Inilah yg kita harap-harapkan

Pilihan Pembaca

Banyak Membaca Buku Cara Terbaik Bayar Yuran Kemalasan

MENURUT ABANGNYA, ELON MUSK DIBESARKAN DENGAN CARA MEMBACA DUA BUAH BUKU SEHARI. Manakala Mark Zuckerberg membaca sekurang-kurangnya sebuah buku setiap dua minggu. Bill Gates pula membaca 50 buah buku setahun. Dan Warren Buffet menganggarkan 80 peratus daripada waktu bekerjanya digunakan untuk membaca. Dia percaya kepintarannya adalah hasil daripada tabiat membaca. Apabila selesai menyertai apa sahaja kursus perniagaan, selalu kita dengar rungutan seumpama ini, "Kalau inilah modul dan ilmunya, aku pun tahu. Tak berbaloi rasanya bayar ribu-ribu hanya untuk belajar ilmu yang boleh dapat percuma di internet." Saya tidak salahkan sangat penganjur program. Saya salahkan diri sendiri. Kita sebenarnya tidak membayar yuran "kebodohan", kita membayar yuran "kemalasan". Kita malas membaca dan malas mencari maklumat dan ilmu, akhirnya kita mudah ditipu melalui kursus yang ilmunya boleh diperoleh dengan mudah di alam maya.   Bagi golongan usahawan yang suka membaca

Bukan Bekas Raja Permaisuri Agong Sahaja Yang Kena Tipu

Saya menyokong penuh tindakan bekas Raja Permaisuri Agong, Cik Puan Siti Aisyah Abdul Rahman, menfailkan saman terhadap Uncle Seekers yang semakin melampau dan menjatuhkan aib bekas Permaisuri Agong itu (baca di sini) . Saya sudah lama mengikuti kisah tersebut, tetapi tidak berminat untuk membuat apa-apa posting berkenaan dengannya, hal ini adalah disebabkan, saya sememangnya tidak berapa suka dengan anak penulis buku politik yang tidak mempunyai prinsip perjuangan itu. Pada hujung tahun 2007, saya bersama dengan rakan baik saya saudara Anuar Manshor (bekas editor Dewan Kosmik) pernah bertemu dengan Uncle Seekers bagi tujuan memperoleh info berkenaan dunia paranomal yang menjadi minat dan penyelidikannya. Dalam pertemuan yang sangat lama, saya secara tidak langsung dapat menghidu sikap dan kehidupan Uncle Seekers "yang tidak seberapa nak kena" itu dengan pantas dan kemas. Kritikan pedasnya terhadap pengamal perubatan tradisional dan pengamal perubatan Islam seperti Dr Harun D

Perniagaan Para Sahabat Nabi Teladan Sepanjang Zaman

BELIAU SEORANG SAHABAT NABI YANG BIJAK. Tergolong dalam kalangan pengumpul al-Quran. Banyak meriwayatkan hadis nabi. Peniaga yang sangat berjaya di Madinah. Keuntungan perniagaannya sehari pernah mencecah 300 dinar (anggaran bersamaan RM360,000). Abu Darda’, sahabat nabi yang hebat berniaga ini berkata, “Yang paling membuatku gembira ialah ketika berdiri di ambang pintu masjid. Setelah itu aku berniaga, sehingga dalam sehari aku mendapat untung 300 dinar, sementara aku tetap mendirikan semua solat di masjid.” Perniagaan adalah tentang kepercayaan dan keyakinan terhadap Tuhan Yang Maha Memberi Rezeki. Mereka yang berjaya menguruskan masanya bersama Tuhan. Konsisten dan berdisplin bersama Allah setiap hari, pasti masanya akan dipenuhi dengan keberkatan dan aktiviti perniagaan yang produktif. Bercita-cita menjadi kaya bukanlah kesalahan di sisi Islam. Yang salah apabila lalai dengan kekayaan. Enggan berzakat dan bersedekah. Kekayaan ‘Abdurrahman ibn ‘Awf dianggarkan mencecah RM 2 bil