Skip to main content

Jom Kita Sokong!!!

Comments

Zek said…
Suruhanjaya nanti dapat merungkai siapa pelaku sebenar video sex. Tak boleh nak berbohong lagi
pacat said…
ini baru adil.. si linggam hari tu laju je diorang suh buat suruhanjaya!
Dot said…
juga suruhanjaya diraja utk siasat kelakuan2 nwar memburuk2kan negara kita di luar sana! dah banyak yg dia putarbelitkan. takkan nak diamkan saja sedangkan dia mendapat banyak sokongan dgn pembohongannya tu?

sikit2 lari ke luar negara! sikit2 lari ke Luar negara! pencacai dia tak pernah persoal ka, dari mana dia dapat banyak duit belanja ke sana ke mari? orang lain kerja teruk2 tak dapat nak keluar negara kerap macam dia. dia kerja apa? berapa gaji dia sebulan? setakat jd ahli parlimen, brapa sebulan pendapatan dia? dapatka menampung kegiatan berjalan2 ke sana sini mcm dia tu? kalau orang lain dia suruh tunjuk perbelanjaan itu ini dgn telus.

CUBA MINTA NWAR BERAHI TU TUNJUKKAN PERBELANJAAN BULANAN DIA BERKEJAR KE SANA KE MARI TU??? HARI2 NAIK KAPALTERBANG? TELUS KA? BERSIH KA NWAR?
Unknown said…
Doktanya siapa lelaki tu siapa lagi...kucing pun gelak...

Pembelaan demi pembelaan untuk menahan bukit PORN KASI RAKYAT yang nak runtuh nampaknya tongkat pun patah
azlishukri said…
Inilah yg kita harap-harapkan

Pilihan Pembaca

Perniagaan Para Sahabat Nabi Teladan Sepanjang Zaman

BELIAU SEORANG SAHABAT NABI YANG BIJAK. Tergolong dalam kalangan pengumpul al-Quran. Banyak meriwayatkan hadis nabi. Peniaga yang sangat berjaya di Madinah. Keuntungan perniagaannya sehari pernah mencecah 300 dinar (anggaran bersamaan RM360,000). Abu Darda’, sahabat nabi yang hebat berniaga ini berkata, “Yang paling membuatku gembira ialah ketika berdiri di ambang pintu masjid. Setelah itu aku berniaga, sehingga dalam sehari aku mendapat untung 300 dinar, sementara aku tetap mendirikan semua solat di masjid.” Perniagaan adalah tentang kepercayaan dan keyakinan terhadap Tuhan Yang Maha Memberi Rezeki. Mereka yang berjaya menguruskan masanya bersama Tuhan. Konsisten dan berdisplin bersama Allah setiap hari, pasti masanya akan dipenuhi dengan keberkatan dan aktiviti perniagaan yang produktif. Bercita-cita menjadi kaya bukanlah kesalahan di sisi Islam. Yang salah apabila lalai dengan kekayaan. Enggan berzakat dan bersedekah. Kekayaan ‘Abdurrahman ibn ‘Awf dianggarkan mencecah RM 2 bil
Penulis bersama Khairy Jamaluddin di pejabatnya, pada tahun lepas. Khairy Perlu Berundur Saya masih ingat sewaktu pertemuan saya bersama En. Khairy Jamaluddin di pejabatnya di Bukit Damansara pada tahun lepas, pertemuan itu bertujuan bertanyakan kepada beliau tentang perkembangan Industri Halal di Malaysia. Memandangkan beliau pada ketika itu merupakan Pengerusi Forum Halal Sedunia (WHF). Saya mengenali beliau agak lama juga, tetapi tidaklah terlalu baik. Tetapi beliau agak kurang bernasib baik kerana cuba mengejar jawatan dalam Pergerakan Pemuda UMNO dengan begitu gelojoh. Apa yang dapat saya simpulkan dalam pertemuan saya dengan beliau, ialah beliau seorang yang pandai, tetapi tidak bijak. Seorang yang mempunyai perancangan dan strategi, tetapi kurang memahami. Kehadiran beliau dalam UMNO sebenarnya banyak mengundang fitnah. Fitnah terhadap bapa mertuanya, fitnah terhadap UMNO dan fitnah terhadap kehidupannya! Saya percaya, jika beliau mengundur diri daripada politik, UMNO mampu di
MONOLOG AZLI SHUKRI Bab 11 : Bukan Salah En. Jamaluddin Saya sebenarnya malas untuk mengulas isu debat yang dilaung-laungkan oleh Khairy Jamaluddin (KJ) sejak cadangan tersebut beliau utarakan di media massa. Pada hemat saya, berdebat untuk merebut jawatan Ketua Pemuda UMNO Malaysia, seperti yang disarankan oleh beliau hanyalah sia-sia, dan sama sekali tidak akan mencapai objektif yang diharapkan. Sebelum kita pergi jauh, sebab musabab mengapa saya tidak bersetuju dengan debat ini haruslah diketahui terlebih dahulu dan kemudian kita bisa menganalisisnya secara jujur. kita harus tahu apakah matlamat utama debat yang begitu diminati oleh KJ ini? selepas mengetahui matlamatnya, barulah dibincangkan apakah debat tersebut mampu mengukuhkan UMNO dan menarik minat orang muda kembali kepada UMNO, jika tidak, lupakan sahaja. Orang luar daripada UMNO tidak tahu apakah kesan debat ini terhadap imej dan nama UMNO itu sendiri. Mereka mungkin menyokong agar debat calon-calon ketua Pemuda UMNO M