Skip to main content

Jom Kita Sokong!!!

Comments

Zek said…
Suruhanjaya nanti dapat merungkai siapa pelaku sebenar video sex. Tak boleh nak berbohong lagi
pacat said…
ini baru adil.. si linggam hari tu laju je diorang suh buat suruhanjaya!
Dot said…
juga suruhanjaya diraja utk siasat kelakuan2 nwar memburuk2kan negara kita di luar sana! dah banyak yg dia putarbelitkan. takkan nak diamkan saja sedangkan dia mendapat banyak sokongan dgn pembohongannya tu?

sikit2 lari ke luar negara! sikit2 lari ke Luar negara! pencacai dia tak pernah persoal ka, dari mana dia dapat banyak duit belanja ke sana ke mari? orang lain kerja teruk2 tak dapat nak keluar negara kerap macam dia. dia kerja apa? berapa gaji dia sebulan? setakat jd ahli parlimen, brapa sebulan pendapatan dia? dapatka menampung kegiatan berjalan2 ke sana sini mcm dia tu? kalau orang lain dia suruh tunjuk perbelanjaan itu ini dgn telus.

CUBA MINTA NWAR BERAHI TU TUNJUKKAN PERBELANJAAN BULANAN DIA BERKEJAR KE SANA KE MARI TU??? HARI2 NAIK KAPALTERBANG? TELUS KA? BERSIH KA NWAR?
Unknown said…
Doktanya siapa lelaki tu siapa lagi...kucing pun gelak...

Pembelaan demi pembelaan untuk menahan bukit PORN KASI RAKYAT yang nak runtuh nampaknya tongkat pun patah
azlishukri said…
Inilah yg kita harap-harapkan

Pilihan Pembaca

Banyak Membaca Buku Cara Terbaik Bayar Yuran Kemalasan

MENURUT ABANGNYA, ELON MUSK DIBESARKAN DENGAN CARA MEMBACA DUA BUAH BUKU SEHARI. Manakala Mark Zuckerberg membaca sekurang-kurangnya sebuah buku setiap dua minggu. Bill Gates pula membaca 50 buah buku setahun. Dan Warren Buffet menganggarkan 80 peratus daripada waktu bekerjanya digunakan untuk membaca. Dia percaya kepintarannya adalah hasil daripada tabiat membaca. Apabila selesai menyertai apa sahaja kursus perniagaan, selalu kita dengar rungutan seumpama ini, "Kalau inilah modul dan ilmunya, aku pun tahu. Tak berbaloi rasanya bayar ribu-ribu hanya untuk belajar ilmu yang boleh dapat percuma di internet." Saya tidak salahkan sangat penganjur program. Saya salahkan diri sendiri. Kita sebenarnya tidak membayar yuran "kebodohan", kita membayar yuran "kemalasan". Kita malas membaca dan malas mencari maklumat dan ilmu, akhirnya kita mudah ditipu melalui kursus yang ilmunya boleh diperoleh dengan mudah di alam maya.   Bagi golongan usahawan yang suka membaca

Apa Salahnya Mukhriz?

Apa Salahnya Mukhriz? Nampaknya, apabila fikiran sudah tidak waras lagi, maka yang datang menghantui fikiran adalah sifat amarah dan berburuk sangka. Inilah yang berlaku apabila terdapat banyak blogger yang mendakwa, kenapa dengan tiba-tiba sahaja, Datuk Mukhriz Mahathir menyarankan agar Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi dihormati dan disanjungi sebagai pemimpin agung dalam eranya (kata-kta ini terbukti satu fitnah kepada Mukhriz, beliau tidak pun menyebut pemimpin agung)?, hal ini menurut para blogger yang membenci Tun Mahathir dan keluarganya – membuktikan sikap talam dua muka Datuk Mukhriz Mahathir, yang menurut mereka, Mukhrizlah orang pertama yang beria-ria mahukan Abdullah meletakkan jawatan dengan segera, dan kini beliau pula yang memohon agar Abdullah dihormati selepas beliau bersara kelak sebagai pemimpin UMNO yang berjasa kepada parti. Apakah salah kenyataan Datuk Mukhriz itu? Lihat laporan tersebut : “Hari ini, beliau meminta semua rakyat terutamanya ahli U

Satu Tindakan Bijak

Satu Tindakan Bijak KOTA BHARU 22 Dis. – Sehari selepas diperintahkan Mahkamah Tinggi Syariah agar tidak tinggal bersama isteri keduanya, Ketua Penerangan Dewan Pemuda Pas negeri, Dr. Rosli Allani Abd. Kader meletakkan semua jawatan dalam parti itu berkuat kuasa serta- merta. Keputusan itu diambil beliau selepas kes perkahwinannya dengan Ilyani Mohd. Noor, 30, mendapat liputan meluas media hari ini. Menurut Dr. Rosli Allani, 35, surat peletakan jawatannya akan dihantar kepada Dewan Pemuda Pas Kelantan (DPPNK) dalam masa terdekat. Beliau turut memohon maaf kepada pucuk pimpinan dan ahli-ahli Pas jika masalah peribadinya telah mencalar imej atau mendatangkan masalah kepada parti. Dalam pada itu, beliau turut mengakui menjadi mangsa sindiket perkahwinan diuruskan oleh seorang bekas imam muda yang memberikan sijil dan kad perkahwinan tidak didaftarkan. Menurutnya, walaupun yakin berada di pihak yang benar, peletakan jawatannya itu adalah untuk menjaga nama baik, integriti dan per