Tetamu Kehormat...

August 5, 2011

Jom Kita Sokong!!!

5 comments:

Zek said...

Suruhanjaya nanti dapat merungkai siapa pelaku sebenar video sex. Tak boleh nak berbohong lagi

pacat said...

ini baru adil.. si linggam hari tu laju je diorang suh buat suruhanjaya!

anti bohmau said...

juga suruhanjaya diraja utk siasat kelakuan2 nwar memburuk2kan negara kita di luar sana! dah banyak yg dia putarbelitkan. takkan nak diamkan saja sedangkan dia mendapat banyak sokongan dgn pembohongannya tu?

sikit2 lari ke luar negara! sikit2 lari ke Luar negara! pencacai dia tak pernah persoal ka, dari mana dia dapat banyak duit belanja ke sana ke mari? orang lain kerja teruk2 tak dapat nak keluar negara kerap macam dia. dia kerja apa? berapa gaji dia sebulan? setakat jd ahli parlimen, brapa sebulan pendapatan dia? dapatka menampung kegiatan berjalan2 ke sana sini mcm dia tu? kalau orang lain dia suruh tunjuk perbelanjaan itu ini dgn telus.

CUBA MINTA NWAR BERAHI TU TUNJUKKAN PERBELANJAAN BULANAN DIA BERKEJAR KE SANA KE MARI TU??? HARI2 NAIK KAPALTERBANG? TELUS KA? BERSIH KA NWAR?

Keris Jentayu said...

Doktanya siapa lelaki tu siapa lagi...kucing pun gelak...

Pembelaan demi pembelaan untuk menahan bukit PORN KASI RAKYAT yang nak runtuh nampaknya tongkat pun patah

Muhammad Azli Shukri said...

Inilah yg kita harap-harapkan