Skip to main content

Bila Pencaci dan Pengumpat Mahathir Akan Minta Maaft?

Tun Mahathir dimasukkan ke IJN pagi tadi - dikatakan akan berada selama seminggu di sana (baca di sini). Semua lapisan masyarakat yang hidup di bawah kepimpinannya masih tetap menyayangi dan mengasihinya sebagai seorang pemimpin ulung dan banyak berjasa kepada negara. Soalnya - sudahkah puak-puak pencaci dan pengutuk Tun Mahathir - khususnya para pemimpin PAS memohon maaf atas segala umpatan, cacian dan kejian yang selama ini tidak pernah putus-putus dilemparkan kepada Tun Mahathir? Lupakah mereka dengan gelaran-gelaran munafik yang diberikan kepada Tun Mahathir selama ini? Apakah mereka tidak sedikit pun rasa berdosa menggelarkan Tun Mahathir sebagai Mahafiraun dan Kepala Taik di dalam Novel "Shit" karya Shahnon Ahmad?

Sudahkah puak-puak pencaci dan penghina Tun Mahathir ini menjilat kaki beliau bagi mendapat keampunan atas segala tuduhan dan cacian yang dilemparkan selama ini? Tun Mahathir mungkin sangat beruntung, beliau mungkin memasuki syurga Allah dengan mudah akibat daripada pahala ahli-ahli PAS yang bersedekah, bersolat, berzikir, bertahajjut, dan beramal soleh - namun tidak henti-henti memfitnah dan mengumpat beliau. Orang PAS selalu mendabik dada kononnya mereka sahaja yang betul dan benar - tetapi mereka lupa dosa mereka terhadap ahli-ahli UMNO yang dikafirkan, yang dimunafikkan dan yang difasiqkan tetap akan dihitung dan diadili di hadapan Allah kelak. Nasihat saya, kepada mana-mana blogger PAS dan Pakatan Rakyat, cepat-cepatlah memohon ampun dan maaf atas segala penghinaan, umpatan dan kutukan mereka terhadap Tun Mahathir selama ini. Selagi beliau masih hidup - InsyaAllah beliau akan mengampunkan dosa tuan-tuan. Sama-sama kita berdoa, agar Allah panjangkan usia Negarawan kita - Amin.

Comments

Anonymous said…
YA ALLAH RA RAHMAN YA RAHIM..ENGKAU BERIKANLAH HIDAYAH KEPADA PENCACI DAN PENGUMPAT TUN M KEMBALI KEJALAN BENAR. ENGKAU BUKAKANLAH PINTU HATI MEREKA....AMINN
Anonymous said…
tiada apa yg perlu dirisaukan lagi oleh beliau, seorang anak sudah menjadi ahli kabinet, seorang lagi sudah menjadi billionaire, seorang lagi sudah mempunyai perniagaan besar di Kanada dan Filipina. Seorang lagi pendokong kuat SIS yang menjadi penyokong totok sistem monogamy.
kencana dewi said…
serupa ngan korang pun....hina nik aziz hadi awng anuar dll.
lebih teruk lagi.

biarkan tun m hidup 1000 thn lagi...biar ia lihat tangan siapa yg menghancurkan bumi malaysia yg tercinta nie....
bukan kencana dewi said…
mahathir bukan pemaaf ke?haha.

funny.
Zek said…
Anon May 18,2011 3.22PM - Semoga doa mu dimakbulkan Allah Subhanahuwataala. Amin.

Pilihan Pembaca

Sampai Bila Najib Mahu Berlembut?

Alangkah baik, sekiranya Datuk Seri Najib boleh berkata begini, "Ok Anwar Ibrahim, aku sanggup jadi saksi pembelaan kes kamu, tetapi dengan satu syarat! Kamu bersumpah dengan nama Allah terlebih dahulu bahawa kamu benar-benar tidak meliwat Saiful - sahut cabaran ini dahulu. Lepas itu baru kamu boleh dakwa aku "cool" atau pun tidak!". Pada hemat saya - kerajaan pimpinan Najib perlu agresif menyerang Pakatan Rakyat - jangan biarkan pelbagai isu dimanipulasi oleh mereka dengan sesuka hati. Para pemimpin UMNO jangan tidur - tolong buka mulut dan jawab tuduhan-tuduhan Anwar Ibrahim dan koncu-koncunya. Para pemimpin UMNO sangat lemah dan tidak bertenaga dalam menjawab isu-isu semasa. Najib dan Hishamuddin jangan lembik sangat - tolong keras sikit! Baca berita di bawah: TINDAKAN PERDANA MENTERI Datuk Seri Najib Razak dan isterinya yang mahu mengketepikan sepina yang mengkehendaki mereka menjadi saksi pembelaan kes liwat kedua Datuk Seri Anwar Ibrahim dia

Lagi Kisah Siti Nurhaliza : Mana Perginya Produk CTea?

Lagi Kisah Siti Nurhaliza Mana Perginya Produk CTea? Oleh Satu Hala (Malaysia Instinct) Inilah antara benda-benda yang buat sakit hati dengan orang kaya Melayu ni. Datuk K sanggup perabis RM66,550 untuk beli nombor plate KCT 1 untuk isteri tercinta, Datuk Siti Nurhaliza. Kononnya cintan maut habislah tu kan. Tak tahulah kot-kot Rozita Che Wan yang dulu orang kata dapat Mercedes dari Datuk K (lepas dah kahwin dengan Siti) pun akan dapat nombor plate yang sama. Gasaklah hal Rozita Che Wan tu. Yang penulis tertarik nak tulis ialah sikap orang macam Datuk K dan Siti Nurhaliza. Parasit adalah perkataan paling tepat. Tahu tak Siti Nurhaliza adalah pemohon pinjaman Tekun untuk bisnes barang solek Simply Siti. Kalau tak percaya, pergilah cek dengan Tekun. Pasti nama Siti akan terpacul. Sakit hati betul penulis dengan orang-orang macam ini. Dah tahu duit banyak, gunalah duit sendiri untuk berniaga, tak pun pinjamlah bank. Gi pinjam dengan Tekun tu buat apa? Mentanglah bay

JCorp Mungkin Lumpuh!

Nampaknya mungkin satu lagi organisasi perniagaan Melayu akan lumpuh dan hancur di bawah pentadbiran yang tidak tahu erti perjuangan dan berjihad dalam perniagaan. Setelah berjaya menyingkirkan bekas CEO Johor Corporation (JCorp) Tan Sri Muhammad Ali Hashim daripada terus menerajui rangkaian perniagaan oraganisasi tersebut beberapa bulan yang lalu - kini pentadbiran baharu JCorp dikatakan sedang merancang untuk menjual sebuah anak syarikat JCorp yang paling bernilai - iaitu syarikat Kulim Bhd. Khabar angin ini sekiranya benar-benar terjadi - ia tidak hanya menjejaskan sumber pendapatan utama JCorp, bahkan lebih jauh daripada itu, JCorp juga akan kehilangan pegangan saham dalam QSR Brands Bhd dan KFC Holding Bhd yang terbukti telah membawa keuntungan besar kepada syarikat milik kerajaan Johor itu. Kekecewaan Ali Hashim ada asasnya - setelah bertungkus-lumus membangunkan JCorp selama 30 tahun dan berjaya melahirkan begitu ramai usahawan Melayu yang bernaung di bawahnya, kin