Tetamu Kehormat...

June 18, 2011

Siapa Punya Kerja Ini?

Siapakah sebenarnya yang memulakan
penghinaan terhadap Islam, ulama dan al-Quran
melalui lukisan karikatur?

10 comments:

dino.yp@gmail.com said...

Biar saya jawab :
Zunar Al Pukimak .

Muhammad Azli Shukri said...

Tq dino...

Anonymous said...

celako sunggoh si zunar ni. kalau kat negara Timur tengah, wajib bunuh kerana hina agama Islam natang zunar ni!! PTUIHHHHH!!!!!!!!

Sobrie said...

Takpo...dia kan dah di sucikan oleh Pok Nik...termasuklah isterinya yg berpakaian seksa mendedahkan belahan payudara :D Zunar insan terpilih untuk memasuki surga Po Nik ;)

Anonymous said...

kalau depa buat semua boleh....celaka sgh...kalau org buat semua salah...ya allah Kau butakan lah lagi hati mereka....semoga mereka tergolong dalam golongan yang di azab....

Anonymous said...

betul la kata bekas2 org hamPAS..kalo org lain semenye haram...kalo diorang dosa sebesar gajah pun akan dicari cara supaya benda tu nampak halal...so kalo tunjuk kat diorang bnda ni sia sia sahaja...

Anonymous said...

asal gambar kartun menghina pemimpin umno, ahli pas dah anggap kartun tu macam wahyu. kalau mengkritik pemimpin pas, semua ahlinya bersatu mengatakan kartun tu menghina agama mereka, agama pas.

Anonymous said...

ada pemimpin PAS memang lagu tu cakap x serupa bikin mulut lain hati lain dan tafsir pun lain sekerat sekerat sahaja

Muhammad Azli Shukri said...

Tq

navy melayu said...

biasa lah bro azli. pas kan maksum walau apa pun dilakukan bertentangan dgn islam bagi mereka tidak salah dantiada dosa contoh kes selak kain kat putri umno dulu. dah arwah dah kawan tu.dosa bagi mereka jika dilakukan terhadap jemaah sendiri. itu lah mentaliti mereka akibat kejumudan tahap gear 5