Skip to main content

Majlis Fatwa Kebangsaan Pula Akan Kena Kutuk!


Confirm puak-puak PAS kata ini semua ulama UMNO - ulama dunia, ulama su' yang tidak mencium bau syurga. Betul tak tuan-tuan? Cakap banyak pun tiada guna.

Comments

shamzul said…
aku kecewa betul dengan umno dan pas..

dua2 dok salahkan masing2. lepas tangan.


ingat dgn buat pengakuan yang kita belum bersedia tu boleh lepas tangan ke?

serius kecewa. kecewa dengan kamu juga azli shukri.
Anonymous said…
Salam shamzul..

perpecahan umat Islam mmg begitu ketara di negara kita sekarang ini, dikhuatiri bala dari Allah akan menimpa kita disebabkan perpecahan umat, kerana perpecahan amat dibenci-Nya.

Tetapi Umno walaupun nmpak lebih jahil daripada Pas bersedia membuka ruang perpaduan dgn saudaranya, Pas. Namun Pas tidak mahu malah N.aziz menutup terus pintu perpaduan itu.

Jelas siapakah yg anti perpaduan dan juara perpecahan? Jelaslah Pas tidak menganggap Umno sebagai saudara Islamnya, berkemungkinan besar Pas anggap Umno musuhnya yg paling besar. Bahkan Pas anggap berkawan dgn syaitan lebih baik dr berkawan dgn Umno. Terbalik dari ayat al-Quran.
Pas sentiasa menghina apa saja yg diusahakan oleh Umno untuk rakyat. So x heranlah kalau Umno trpaksa mempertahankan diri akibat serangan2 fitnah dari Pas yg x pernah berhenti dari dulu, kini dan selamanya.

Bagaimana hukum hudud dpt dilaksanakan sekiranya umat Islam berpecah belah?

shamzul, jgn cakap seperti orang bodoh.
Anonymous said…
10 tahun akan datang pun akan dicakap kita belum sedia. 100 tahun akan datang pun akan dicakap kita belum sedia.
Anonymous said…
sebagai rekod ! Pakatan Rakyat bersama Anwar ibrahim dan Hadi Awang mengatakan mereka takkan buat Hudud . Nik Ajis dan semua pemimpin PAS rasa bersyukur . Rasa pelik aku , dah semua orang Islam dikafirkan , tiba-tiba mereka sendiri menyokong tak buat hudud

itulah apabila agama dimainkan oleh orang PAS , malah hudud mereka yang salah dan telah ditegur oleh Tun Dr Mahathir pun mereka masih pegang bahwa hudud mereka tu betul
Anonymous said…
BERUBAHLAH DEMI MASA DEPAN YANG BAIK

Pilihan Pembaca

Sampai Bila Najib Mahu Berlembut?

Alangkah baik, sekiranya Datuk Seri Najib boleh berkata begini, "Ok Anwar Ibrahim, aku sanggup jadi saksi pembelaan kes kamu, tetapi dengan satu syarat! Kamu bersumpah dengan nama Allah terlebih dahulu bahawa kamu benar-benar tidak meliwat Saiful - sahut cabaran ini dahulu. Lepas itu baru kamu boleh dakwa aku "cool" atau pun tidak!". Pada hemat saya - kerajaan pimpinan Najib perlu agresif menyerang Pakatan Rakyat - jangan biarkan pelbagai isu dimanipulasi oleh mereka dengan sesuka hati. Para pemimpin UMNO jangan tidur - tolong buka mulut dan jawab tuduhan-tuduhan Anwar Ibrahim dan koncu-koncunya. Para pemimpin UMNO sangat lemah dan tidak bertenaga dalam menjawab isu-isu semasa. Najib dan Hishamuddin jangan lembik sangat - tolong keras sikit! Baca berita di bawah: TINDAKAN PERDANA MENTERI Datuk Seri Najib Razak dan isterinya yang mahu mengketepikan sepina yang mengkehendaki mereka menjadi saksi pembelaan kes liwat kedua Datuk Seri Anwar Ibrahim dia

Lagi Kisah Siti Nurhaliza : Mana Perginya Produk CTea?

Lagi Kisah Siti Nurhaliza Mana Perginya Produk CTea? Oleh Satu Hala (Malaysia Instinct) Inilah antara benda-benda yang buat sakit hati dengan orang kaya Melayu ni. Datuk K sanggup perabis RM66,550 untuk beli nombor plate KCT 1 untuk isteri tercinta, Datuk Siti Nurhaliza. Kononnya cintan maut habislah tu kan. Tak tahulah kot-kot Rozita Che Wan yang dulu orang kata dapat Mercedes dari Datuk K (lepas dah kahwin dengan Siti) pun akan dapat nombor plate yang sama. Gasaklah hal Rozita Che Wan tu. Yang penulis tertarik nak tulis ialah sikap orang macam Datuk K dan Siti Nurhaliza. Parasit adalah perkataan paling tepat. Tahu tak Siti Nurhaliza adalah pemohon pinjaman Tekun untuk bisnes barang solek Simply Siti. Kalau tak percaya, pergilah cek dengan Tekun. Pasti nama Siti akan terpacul. Sakit hati betul penulis dengan orang-orang macam ini. Dah tahu duit banyak, gunalah duit sendiri untuk berniaga, tak pun pinjamlah bank. Gi pinjam dengan Tekun tu buat apa? Mentanglah bay

JCorp Mungkin Lumpuh!

Nampaknya mungkin satu lagi organisasi perniagaan Melayu akan lumpuh dan hancur di bawah pentadbiran yang tidak tahu erti perjuangan dan berjihad dalam perniagaan. Setelah berjaya menyingkirkan bekas CEO Johor Corporation (JCorp) Tan Sri Muhammad Ali Hashim daripada terus menerajui rangkaian perniagaan oraganisasi tersebut beberapa bulan yang lalu - kini pentadbiran baharu JCorp dikatakan sedang merancang untuk menjual sebuah anak syarikat JCorp yang paling bernilai - iaitu syarikat Kulim Bhd. Khabar angin ini sekiranya benar-benar terjadi - ia tidak hanya menjejaskan sumber pendapatan utama JCorp, bahkan lebih jauh daripada itu, JCorp juga akan kehilangan pegangan saham dalam QSR Brands Bhd dan KFC Holding Bhd yang terbukti telah membawa keuntungan besar kepada syarikat milik kerajaan Johor itu. Kekecewaan Ali Hashim ada asasnya - setelah bertungkus-lumus membangunkan JCorp selama 30 tahun dan berjaya melahirkan begitu ramai usahawan Melayu yang bernaung di bawahnya, kin