Skip to main content

MerdekaReview Nazak! Tanda Awal Kehancuran Portal Pro-Pembangkang

Portal Pro-Pembangkang - MedekaReview.com sudah semakin nazak dan dikatakan bakal menutup operasinya menjelang hujung bulan ini. Portal yang sering mengeluarkan kritikan pedas terhadap kerajaan itu sudah mula melancarkan kempen selamatkan "MerdekaReview" dengan mengharapkan belas ihsan daripada orang ramai. Difahamkan untuk meneruskan operasi portal tersebut, pihak pentadbiran MerdekaReview memerlukan sekurang-kurangnya RM60 000 sebulan. Dan kini, semakin ramai penyumbang dana portal tersebut yang menarik diri daripada menyalurkan sumber kewangan. Apakah ini tanda-tanda awal bagi kehancuran portal-portal pro pembangkang yang selama ini sangat galak memfitnah kerajaan UMNO/BN? Bila agaknya portal MalaysiaKini, HarakahDaily dan MalaysiaInsider pula gulung tikar akibat daripada tangan-tangan jahat para wartawannya? Rakyat sebenarnya sudah muak dengan berita-berita yang tidak habis-habis menyalahkan UMNO! UMNO! dan UMNO! Kepada Allah juga kita bermunajat! Baca laporan ini...

Comments

Jas Salleh said…
Tahniah bro. Mohon add blog saya

http://semaremas.blogspot.com/
DEN COMANDO said…
hehehe..ini dah kiro rayuan dipuncak gonting nie..dio org minta dermo bukan apo, kato nak tanggong kos sampai 60,000 sebulan tu, 80% adalah untuk gaji dio org, kos yg lain tak banyak mano pun...Den ghaso tak payah laa org melayu dan umat islam drmokan sesen pun utk dioorg nie..tak ado paedahnyo....baik den bagi kat mosjid ..ado jugo baiknyo...
Anonymous said…
merdeka review patut dikubur saja, jasa pon tak ada, yg ada nama busuk.

Pilihan Pembaca

Lagi Kisah Siti Nurhaliza : Mana Perginya Produk CTea?

Lagi Kisah Siti Nurhaliza Mana Perginya Produk CTea? Oleh Satu Hala (Malaysia Instinct) Inilah antara benda-benda yang buat sakit hati dengan orang kaya Melayu ni. Datuk K sanggup perabis RM66,550 untuk beli nombor plate KCT 1 untuk isteri tercinta, Datuk Siti Nurhaliza. Kononnya cintan maut habislah tu kan. Tak tahulah kot-kot Rozita Che Wan yang dulu orang kata dapat Mercedes dari Datuk K (lepas dah kahwin dengan Siti) pun akan dapat nombor plate yang sama. Gasaklah hal Rozita Che Wan tu. Yang penulis tertarik nak tulis ialah sikap orang macam Datuk K dan Siti Nurhaliza. Parasit adalah perkataan paling tepat. Tahu tak Siti Nurhaliza adalah pemohon pinjaman Tekun untuk bisnes barang solek Simply Siti. Kalau tak percaya, pergilah cek dengan Tekun. Pasti nama Siti akan terpacul. Sakit hati betul penulis dengan orang-orang macam ini. Dah tahu duit banyak, gunalah duit sendiri untuk berniaga, tak pun pinjamlah bank. Gi pinjam dengan Tekun tu buat apa? Mentanglah bay

Banyak Membaca Buku Cara Terbaik Bayar Yuran Kemalasan

MENURUT ABANGNYA, ELON MUSK DIBESARKAN DENGAN CARA MEMBACA DUA BUAH BUKU SEHARI. Manakala Mark Zuckerberg membaca sekurang-kurangnya sebuah buku setiap dua minggu. Bill Gates pula membaca 50 buah buku setahun. Dan Warren Buffet menganggarkan 80 peratus daripada waktu bekerjanya digunakan untuk membaca. Dia percaya kepintarannya adalah hasil daripada tabiat membaca. Apabila selesai menyertai apa sahaja kursus perniagaan, selalu kita dengar rungutan seumpama ini, "Kalau inilah modul dan ilmunya, aku pun tahu. Tak berbaloi rasanya bayar ribu-ribu hanya untuk belajar ilmu yang boleh dapat percuma di internet." Saya tidak salahkan sangat penganjur program. Saya salahkan diri sendiri. Kita sebenarnya tidak membayar yuran "kebodohan", kita membayar yuran "kemalasan". Kita malas membaca dan malas mencari maklumat dan ilmu, akhirnya kita mudah ditipu melalui kursus yang ilmunya boleh diperoleh dengan mudah di alam maya.   Bagi golongan usahawan yang suka membaca

Perniagaan Para Sahabat Nabi Teladan Sepanjang Zaman

BELIAU SEORANG SAHABAT NABI YANG BIJAK. Tergolong dalam kalangan pengumpul al-Quran. Banyak meriwayatkan hadis nabi. Peniaga yang sangat berjaya di Madinah. Keuntungan perniagaannya sehari pernah mencecah 300 dinar (anggaran bersamaan RM360,000). Abu Darda’, sahabat nabi yang hebat berniaga ini berkata, “Yang paling membuatku gembira ialah ketika berdiri di ambang pintu masjid. Setelah itu aku berniaga, sehingga dalam sehari aku mendapat untung 300 dinar, sementara aku tetap mendirikan semua solat di masjid.” Perniagaan adalah tentang kepercayaan dan keyakinan terhadap Tuhan Yang Maha Memberi Rezeki. Mereka yang berjaya menguruskan masanya bersama Tuhan. Konsisten dan berdisplin bersama Allah setiap hari, pasti masanya akan dipenuhi dengan keberkatan dan aktiviti perniagaan yang produktif. Bercita-cita menjadi kaya bukanlah kesalahan di sisi Islam. Yang salah apabila lalai dengan kekayaan. Enggan berzakat dan bersedekah. Kekayaan ‘Abdurrahman ibn ‘Awf dianggarkan mencecah RM 2 bil