Tetamu Kehormat...

May 21, 2013

Zahid yang Mereka Tidak Kenali!

Biar apa-apa pun yang mereka cakap berkenaan kamu...ada yang kata bengkeng dan pongoh, ada pula yang mengutuk kamu tidak cerdik. Biarkan..cakap la apa-apa pun. Tegas dan keras mesti kamu tunjukkan. Menteri yang menjaga keselamatan negara wajib berwajah bengis dan kasar - ini bukan zaman pemuda yang menghormati orang tua, ini juga bukan zaman orang berbudi, kita berbahasa dan ini juga bukan zaman mulut manis berwajah senyum - tetapi, ini zaman orang biadab dan kurang ajar, zaman yang tidak boleh diajar dan tak mahu mendengar kata, - dan inilah juga zaman manusia bertopengkan syaitan dan Dajjal - Maka, cara untuk mengajar puak-puak Dajjal ini hanyalah dengan campuran citarasa "kurang ajar, tegas dan bermulut celupar"

Teruskan Tuan Zahid Hamidi. Kami beri kemenangan besar kepada UMNO bukan untuk menjadi pondan, kami beri undi kepada UMNO bukan untuk menjadi pengecut. Tetapi, kami mahu undi kami tempoh hari, disusuli dengan tindakan tegas, tanpa banyak cakap, beradab dan mengambil apa-apa sahaja tindakan tegas terhadap Anwar dan para penyokongnya.

Ingat! BN pernah menang besar 198 kerusi parlimen pada tahun 2004 - tetapi sejak Anwar Ibrahim keluar daripada penjara - Malaysia tidak pernah aman sentosa dan BN tidak pernah kembali memperoleh 2/3 majoriti kerusi parlimen. Apakah mesejnya? Inilah tanggungjawab Tuan Zahid. Masanya sudah tiba, untuk kita bersatu padu - gunakan seluruh kuasa yang ada - dan kuasa kebenaran pasti melenyapkan kuasa kebatilan Anwar Ibrahim. Takbirrrr....!!!!

11 comments:

AuntyZah said...
This comment has been removed by the author.
SELAMATKAN MALAYSIA said...

TOLONG TANGKAP ANWAR KERANA MENGHASUT RAKYAT MEENGGULING KERAJAAN YANG TELAH DIPERKENAN YDP AGONG MALAYSIA.

jinggo lat said...

aku kenai di sejak dia jadi Ketua Pemuda,,,tapi hampehhh,boleh sembang besar aja,,,

Anak Melayu said...

Don't u dare return to Tanah Melayu Babi Cheng...stay forever in Sydney...

UMNOLOVEBLACKGOAT said...

syaitan PASTI ke neraka.....puak2 umgok jgn terasa pulak ya...kamu tu setan ke?

Eljay said...

Aku kenal Zahid Hamidi sejak tahun 1970 sewaktu dia menjadi Head Prefect di Sekolah Izzuddin Shah Ipoh. Kami selalu lepak dirumah kawan di Jalan Menteri, Kg Manjoi. Samapi sekarang masih 'keep in touch' dah lama sangat dah kenal dia..........

belang said...

Kat sini anwar sibuk buat demo blackout bagai. Blackout kat mana ntahla. Yg pasti, yg ikot dia semua blackout takde pikir apa2. Kat kelantan husam sibuk ajak geng buat demo tak jadi exco. Kata redha tp mulut berbuih marah sebab tak jadi exco. Kat dalam ni, ada org sibuk cerita dia kenal zahid hamidi, siap ckp sembang lebih la, apa la. Dia kenal tp zahid kenal ke dia?

Lebai Malang said...

...kalau mereka masih lagi meroyan dgn agenda BLACKOUT...sumbat saja mereka dalam BLACKMARIA...

ALahaI sI LunCAi said...
This comment has been removed by the author.
FataMorgana said...

cina bangsat! tak sedar diri, anjing dap!

FataMorgana said...
This comment has been removed by the author.