Tetamu Kehormat...

April 10, 2013

Mengapa Papa Gomo Mahu Bertanding di Permatang Pauh?

"Oh lupa, nanti 20 hb hari penamaan calon Gomo nak salam dan mintak Maaf pada Anwar Ibrahim dan serah sekeping DVD pada dia. Harap dia balik dan tengok untuk fikir panjang. Kalau dia fikir maruah dia akan tarik diri tapi kalau dia tak bermaruah bermakna dia gali kuburnya sendiri di Permatang Pauh." - PAPA GOMO

Maka sudah jelaslah bahawa hasrat sebenar Papa Gomo mahu bertanding di Parlimen Permatang Pauh adalah bertujuan untuk bersemuka dengan Anwar Ibrahim sewaktu hari penamaan calon 20 April ini. Hanya dengan jalan ini sahaja - Papa Gomo dapat bersua muka dan menyerahkan sendiri VCD panas Anwar Ibrahim kepada pemiliknya - dengan kata lain, Papa Gomo ingin melakukan majlis pelancaran dan pengedaran VCD paling panas abad ini di Permatang Pauh pada 20 April ini, sekali gus bakal menjadi cerita dan sejarah paling hot dalam PRU ke-13 nanti - moh kita ke sana!

5 comments:

Melanau said...

http://melanausarawak.blogspot.com/

SALAM BRO..TOLONG LINK KAN....

adrin said...

Berani ye papagomo lawan anugerah Tuhan ooooops PAPA HOMO....HE HE HE HE

Bingai @ Bangang said...

isu berani atau takut tak timbul di sini tapi isu pecah undi yang perlu papagomo buat pertimbangan. perjuangan papagomo memang aku selalu ikut jadi aku rasa niat dia betul cuma caranya saja yang mungkin tak sesuai.

PRU13 - Najib Pasang Perangkap Atau Cari Nahas? di TendangTerajang

raismazzadam said...

Usah risau PM NAJIB PASTI ADA CARA PENYELESAIANNYA

Jamaliah Mctøraasen said...

Hum... kalau anak jantan tu, memang le sanggup masuk gelanggang. Saman 100juta Anwar sendiri pun tak dak modai nak bayar. Kalau saya pun akan buat macam Papagomo gak le. Masuk gelanggang, kalu tak berani ha ha chicken!