Tetamu Kehormat...

March 29, 2013

Nauzubillah...Apabila Buruk Sangka Menjadi Santapan Harian

Untuk tujuan pencerahan sila klik di sini.

5 comments:

Anonymous said...

UMNO takkan buat macam tu....kalau ahli PAS, mungkin boleh jadi...sebab mengikut mursyidul am mereka..Nabi Muhammad SAW sama saja dengan mamat-mamat kampung sebelum dilantik menjadi rasul

Anonymous said...

Sikap penganut/penyokong parti atau pertubuhan adalah cerminan dari sikap kepimpinan mrk..

Jadi xhairanla kalo penganut PAS brsikap ketahap mnghina Rasulullah S.A.W krn pemimpin mrk N Ajis mmg tlh brkali2 mngeluarkan fatwa(?)merendah2kan Nabi Muhammad..

Malah sikap N Ajis yg suke brcakap semberono di ikuti jugak oleh penganutnya...dan di penghujung ayat mrk sgl2nya SALAH UMNO...

Semua itu trjadi krn dendam kesumat N Ajis thdp UMNO di pupuk dan di semai pula dlm perjuangan PAS...

Jadi kalo nak betolkn pemikiran penganut PAS, betolkan dulu 'skrew' N Ajis dulu....

Anonymous said...

Haramjadah punye anak didik hamPAS ni......sampai tahap vavi pemikiran ko org....hati korang dah hitam likat ke....haktuiiiiii

celana biru said...

Setelah berhimpun terlalu lama dengan orang-orang berketayap putih dan berjubah labuh maka muncullah orang seperti mamat ni yang tak tau membezakan antara zaman nabi sa. dengan zaman terkini.

Anonymous said...

Mamat ni cuma nak meyakinkan org ramai yg Umno sgt teruk hingga terdesak buat fitnah begitu. Betullah teori sendiri buat video lucah lepas tu tuduh Umno. Walau berketayap putih tapi kalau hati busuk tetap busuk juga. Akhirat nak syafaat nabi tapi masa didunia sanggup hina nabi kerana politik.