Tetamu Kehormat...

March 28, 2013

Ini Bukan Wajah Nurul Izzah!


Mungkin ada baiknya membaca penjelasan di sini (klik).
Secara peribadi, saya yakin ini bukan Nurul Izzah. Namun demikian, saya percaya terdapat "orang dalam PKR" sendiri yang cuba menjatuhkan maruah beliau. Sudah tiba masanya fitnah seperti ini dihentikan.

6 comments:

Anonymous said...

STOP THE PRESSES! URGENT! Diversus Suspicio IN ACTION

Nampaknya ramai yang masih tidak sedar akan strategi PKR yang dipelopori oleh Sun Tzu dan juga para zionis. Mari saya terangkan operasi keji PKR dengan mengambil contoh yang tengah hot sekarang.

Orang2 kampung kebanyakkannya berada dalam dwi-situasi: antara tidak percaya bahawa Anwar boleh sekotor itu sedangkan di atas pentas dan surau kampung mereka, Anwar kelihatan warak sekali, dan kesangsian untuk menidakkan bahawa gambar dalam video2 yg ditonjolkan itu bukan Anwar.

Oleh itu, strategi Anwar ialah melambakkan dikalangan media massa dan orang ramai video-video dan gambar2 lucah yang BUKAN Anwar dan yang mirip-mirip Anwar, atau yang terang-terang telah diedit muka orang lain supaya menyerupai Anwar, sedangkan budak kecik pun boleh tahu ianya superimpose.

Dengan begini, Anwar boleh menyucuk jarum was-was dan syak wasangka di kalangan orang ramai. "Kalau video yang INI pun sudah terang dan jelas orang edit, kemungkinan jugak China Doll dan Cinta Lelaki tu semua edit jugak".

Nampak?

Ini namanya "Diversus Suspicio" - to divert suspicion towards an untrue thing by doubting the ones which are really true.

Jadi cuba peratikan video Nurul Izzah yang terang2 muka nampak bukan Nurul Izzah, akan disebarkan dan kemudian akan isytiharkan, "Haa tengok tu UMNO dah desperate". Adalah diharapkan dengan ini bahawa massa akan menolak SEMUA video-video lucah Anwar Ibrahim dengan hujjah bahawa "Kalau satu video ni tipu, yang lain tu pun semua boleh tipu juga".

Tolong hebahkan taktik yahudi Anwar ini untuk me-neutralizekan kebenaran.

Contoh.

Seketika dahulu, kalau tak silap saya Motorola mahu mengeluarkan model handphone yang sangat canggih dan advance. Motorola sangat konfiden dengan teknologinya sendiri, dan mulai mengeluarkan iklan-iklan "Teaser" yang mengisytiharkan dalam akhbar kepada dunia bahawa "Seminggu lagi sesuatu yang besar akan berlaku". Orang pun tertanya-tanya. Kemudian keesokan harinya iklan berbunyi "6 hari lagi tunggu --- sesuatu yang besar akan berlaku" dan esoknya "5 hari lagi dunia akan digemparkan" ... dan seterusnya.

Dalam pada itu, Samsung, LG, Sony dan lain-lain telah dapat menghidu apa yang Motorola akan siytiharkan --- iaitu sebuah phone baru.

Apa terjadi? Pada hari yang dijanjikan, apabila Motorola mengeluarkan dan mengiklankan phone canggihnya, akhbar-akhbar PENUH dengan iklan-iklan handphone dari Samsung, Sonny, LG dan lain-lain, ada yang iklan lebih besar dari iklan Motorola.

Natijahnya "impact" pengisytiharan Motorola tadi menjadi sangat berkurangan, dan pembaca-pembaca telah kata, "Ah... it's just another phone like the rest of them". The situation has been neutralized!

Inilah yang strategi yang dimainkan puak Anwar sekarang. Mereka TAHU bahawa video Anwar sondol Jantan sangat-sangatlah damaging. Dan dengan clarity dan ketulinan video tersebut, mereka SUSAH untuk menapis kebenarannya.

Jadi apa yang mereka harapkan ialah supaya SYAK WASANGKA disemai kepada massa sebanyak mungkin, dan impact kebobrokan aksi Sodomi Anwar tadi diharapkan boleh dikurangkan, kalaupun tidak ditolak sama sekali.

Bloggers pro-BN kena pandailah sikit dengan mainan penipuan kem Anwar ini. Pohon semua berhati-hati.

Marking Bagpie

Anonymous said...

sama juga macam gambar2 Nik Abdul Aziz yang di sunting dalam keadaan meng-aib-kan. Yg menyunting itu pihak PAS,PKR dan DAP... tapi dengan tersebarnya gambar2 itu dalam FB, orang akan kata UMNO yang hasilkan. Mereka buat untuk tembak orang, lebih2 lagi budak2 DAP yang berpengkalan di Penang tu.

Bukit Gelugor Online said...

ya btui tu anon2 yg mcm pondan baru nk tukaq jantina...semua itu salah PKR,DAP,PAS...Anwar Ibrahim tu lah yg jadi dalang ini hal semua....hehe

Anonymous said...

kita jgn terikut dgn cara kotor pmbangkang yg menabur fitnah dan politik kotor melemparkan bermacam2 persepsi buruk trhadap umno. yg penting kita harus bersih dari segala masalah moral seperti seks bebas ,rasuah ,salah guna kuasa dll.InsyaAllah kita akan berjaya.hati kena bersih.

FataMorgana said...

this is what we called reversed psychology. agreed to the first commentator

Penggali Kubuq said...

Inilah yg dikatakn baling batu sembunyi tangan.. bacul macam pondan.. samaada org PRK punya angkara tu bukan persoalannya.. tapi siapa yg menghebahkannya merekalah syaitan yag utama. Melainkan klip tersebut disunting dari blog pro PR barulah boleh kata org dalam PR yg bikin.. cukup2lah korang berpolitik cara syaitan ini.. orang kampung tak usah disuap dengan berita2 porno macam ini.. begitu juga dgn org2 muda.. Kalau dgn gambar begini mnyebabkan adanya anak gadis kena perkosa, apa korang nak kata? nak salahkan PR? nk salahkan Anwar? padahal korang la penyambung lidah syatian yg sebenar.. Berpolitih biarlah dgn hujah bernas mematahkan hujah lawan bukan dgn serangan peribadi yg tiada kesudahan. kalau korang di tempat DS Wan Azizah, apa korang akan rasa? Kalau sekarang korang aibkan mereka, akan datang ahli keluarga korang mungkin anak dara korang yg jadi mangsa.. Ingat Allah maha adil.. kalau di dunia korang terlepas, di akhirat pasti diadili.. itu pun kalau korang percaya adanya akhirat.. kalau dosa pahala pun korang langgar tak tahu la nak kata apa.