Tetamu Kehormat...

March 29, 2013

Harian Metro Tolak Iklan Kerajaan DAP Pulau Pinang. Dicadang Buat Iklan di dalam Harakah

Pelik bin ajaib bukankah dahulu puak-puak ini yang beria-ria memboikot surat khabar perdana yang kononnya suka memfitnah Pakatan Rakyat? Lupakah mereka NSTP tu penerbit surat khabar Berita Harian yang turut dibenci dan kutuk oleh puak-puak ini? Bukahkah dahulu Lim Kit Siang juga pernah menyaman NSTP kerana kononnya NSTP memfitnah beliau? (Klik di sini).
Jawapan kita mudah - Apabila sudah tersepit untuk mendapatkan undi orang Melayu, baru korang cari Harian Metro. Dulu tak sedar diri, sombong. Sekarang pengundi Melayu semakin sedar siapakah sebenarnya DAP. Awat tak buat iklan sahaja di dalam Harakah? Harakah tak laku ke?

9 comments:

Anonymous said...

harakah sesuai utk iklan ubat kuat je...yg baca pon totok pas pakai kopiah putih!

Anonymous said...

iklan je dlm paper tandas..kekekeke ramai le yg bacanye.. sambil melepas.. kekekekeke!!! padam muka.. talak malu punya Dapigs!! kekekekeke!

Anonymous said...

itu menunjukkan betapa teruknya media Malaysia terpaksa akur arahan tuan politik berkuasa masakinin1478t

Anonymous said...

"kami mahu memberi duit, tapi mereka tak mahu", ayat sial dari puak-puak Dapster ni yang ingatkan semua Melayu jadi bodoh bila diumpan dengan duit. Tipikal, very sickening dengan perangai mereka yang tak tahu malu. Saya salute harian metro.

Anonymous said...

Assalammualaikum Tuan Blog, moga tuan & isteri sehat dan di rahmati oleh Allah swt.
mohon komen sikit...

Di dalam negara yang mengamalkan demokrasi pekara sebegini tidak sepatutnya berlaku.

Kerajaan yang di pilih dalam Pru adalah kerajaan yang sah dan di pilih oleh mejority Rakyat.

Mereka mempunyai dasar-dasar dan polisi-polisi yang perlu di sampaikan kepada Rakyat.

Menutup hak mereka untuk menyampaikan kepada Rakyat adalah satu kezaliman.

Tv1 & Tv2 adalah Tv hak milik kerajaan dan di biyai oleh hsail cukai kerajaan, duit cukai dari negeri Pakatan rakyat juga membiyai stesen TV ini.

Menggunakan nya sebagai hak UBN sahaja tak memberi ruang langsung untuk Pakatan rakyat yg memerintah 5 negeri menyampaikan dasar dan polisi mereka kepada Rakyat Jelata adalah satu Kezaliman...dan tidak adil....

Anonymous said...

Cukai yg dikutip.. saya di kelantan, Husam musa semasa pembentangan kata, cukai yg dikutip dari kelantan oleh persekutuan, RM360 juta, persekutuan bagi kepada kelantan RM368 juta. Itu belum dikira dari bantuan lain, itu hanya dimasukkan terus ke perbendaharaan negeri. Wujud je cukai disini?

Anonymous said...

Tak boleh salahkan H Metro, itu hak mereka dan biarkanlah..dah orang taknak. Diaorang selesa dengan cara yang sebelumnya. Mungkin CEO harian Metro taknak bersekongkol dengan pihak yang mahu kalimah Allah di guna kepada Bible. Mereka taknak jatuh kufur dan syirik.

Anonymous said...

Banyak songel lah Dapigs!! Roket kan ada paper sendiri, pakai ler! Takat penang sejengkal tu tak payah lah nyebok kat Harian Metro!

Kpd anon2 yg gebang kuat pasal adil tak adil demokrasi bagai tu, pegi cakap bab tu kat LGE ler. Tang orang pandai gebang demokrasi lah adil lah, tang dia sebok kata 'ini hak kerajaan negeri' pooodaaaahhhhhhhh!!

kak limah sanggul*

KHAIRUL AZWA said...

INI BLOG POYO...YA ALLAH BUKAKAN HATI MEREKA DGN ISLAM...AMIN