Tetamu Kehormat...

February 26, 2013

Jawapan untuk Pantun Haji Hadi

Ini jawapan kita

Terbang bukan sebarang terbang,
Lebah terbang di tepi paya,
Cakap berbelit, lidah bercabang,
Dulu nak dilelongnya Putrajaya.

9 comments:

KOMANDO SIBER said...

TERBAIK TUAN

Anonymous said...

Dulu Pas kata,
Nak Jual Putrajaya,
Kerana Ugama...
Sekarang Depa ,
Dok Jual Ugama,
Kerana Putrajaya

Anonymous said...

Nampak sangat otak korang letak kat lutut..maksud Haji Hadi tu jadi pemerintah la ngok..Putrajaya=Kerajaan. Korang mengaji sejarah islam tak? Penah baca kisah perjanjian hudaibiyah?

Anonymous said...

Terbang lebah ke pohon ketapang
Pokok ketapang ditepi paya
Walaupun bercabang tidak temberang
PAKATAN dan RAKYAT menuju PUTRAJAYA

TV 3 suku media UMNGOK
Hari-hari menabur fitnah
Jangan ingat semua orang bongok
PRU 13 BN/UMNGOK pasti PUNAH.

Anonymous said...

Penyokong PKR semulajadi kafir dan LGBT dan penyokong PAS semuanya dah murtad

Anonymous said...

Nik Aziz dan Hadi Awang lebih muliakan UNDI KAFIR dari ALLAH

celana biru said...

PKR sudah lama terbiar
Pemimpin terasnya dah ramai yang terbang
Kini Pas hilang pedoman
Kalimah Allah pula hendak dijual
untuk mengubat DAP sial
Putrajaya jangan dipersoal
Sudah memang di tangan BN.

Anonymous said...

hahaha..

sian lembu-lembu umno, ustaz/ustazah ajar taknak dengar, dok mengaji dengan utusex/tv3suku je....patut la orang panggil macam...

nak debat isu ni, kalau berani, call aku yidin 010-7666855, tapi ahli umno boleh debat ke?najib kata debat bukan budaya padahal bacul..


wakakaka..............umno=lembu..

Anonymous said...

PPKPK pun ada?