Tetamu Kehormat...

August 12, 2012

Hina Najib Mana Suara Ulama?

Blogger Pakatan Rakyat terus menyerang dan menghina DS Najib yang sedang menunaikan Zakat Fitrah baru-baru ini. Tanpa rasa berdosa dan bersalah..atas nama kononnya pejuang Islam, mereka mengutuk DS Najib sebagai menunjuk-nunjuk dan tidak ikhlas sewaktu membayar zakat fitrah baru-baru ini. Sebelum ini, puak-puak yang tak tahu dosa ini jugalah yang mengutuk DS Najib dan DS Rosmah sewaktu mereka mengerjakan ibadah haji tahun lalu. Baca penghinaan terkini mereka di sini..(klik).

10 comments:

Anonymous said...

Ye lah, berzakat pun berzakatlah, yang orang ramai keliling dia tu buat apa? Awat Najib tu sejenis panda yang pandai berzakat ke? Lain kali kalau nak berzakat jangan tangkap gambar, kalau nak tangkap gambar pi lah zoo ke, bercuti ke, makan dengan Altantuya ke... berzakat jangan... nanti dikatakan riak, samalah juga kalau jadi imam sembahyang atau ambik haji/umrah... itu namanya publisiti yang nak riak... lainlah kalau semua aktiviti tu memang aktiviti rutin. Kalau boleh jangan banyak keluarkan perkataan ala-ala agama... nampak sangat terdesak... kalau dia keluarkan perkataan bahasa akauntan tak apa sebab tu dia belajar... kalau memang dia belajarlah... tapi yang aku tahu Najib ni pemalaih belajar... kalau belajar pun takkan pandai-pandai... sebab bebal sangat.... maklumlah anak Perdana Menteri.

Anonymous said...

Yang cakap org pemalas ni..ko tu rajin bebenor ke. Da lah bongkak, sombong pulak tu. Yg ko tengok gambar tu najib ke yg ambik..bodo..! Ko g suruh dia org jgn ambik gambar tu nanti riak..! Mcm ni punya org pun ada dlm dunia ni..Da lah mengata org, buat fitnah pulak tu, sia2 je puasa ko klu ko muslim. Ko tu da berzakat lom..!? Klu kapir, da tentu ke api neraka tempt ko..Ko takda agama ke buat dosa yang berangkai ni.. Elok ko bertaubat je, klu tak panas perut mak ko mengandungkan ko selama ni, sbb buat "dosa MLM". Tau apa makna "dosa MLM" = dosa yang berterusan dipasarkan kepelbagai peringkat pembaca "multi level marketing" tanpa henti dicatat selagi ada yang membacanya dakyah dan tohmahan serta fitnah terhadap orang lain. Banyak mana dosa tu Tuhan aje Yang Maha Mengetahui selagi yang menerima fitnah tak memaafkan..na'uzubillah. Sia2 mak ko ngandungkan ko. Ko tak takut dosa ke..?! Ikut sedap hati ko je mengata orang..Bodo tak bertempat.. Nak jadi bodo tu carilah tempat..

Anonymous said...

LoL>> Komentar pertama menunjukkan kebodohan paling hina sepanjang zaman. Gambar nik aziz masa sembahyang tu apa cerita? Itu riak takbur semua dah. Belum ambil wudhu' dekat sungai. Bodoh. Ludah ke langit kena muka sendiri. Kecik2 belajar malas, dah besar tak boleh fikir bangang nak mampos.

Anonymous said...

Woi anon 9:52 PM mangkuk berayun... puak ajaran sesat idola kau dok solat terawih dikaki lima Precint 5 putrajaya tu apa hal... tu tak riak namanya... nak menunjuk2 kat orang yang lalu lalang kat situ pada hal masjid dan surau melambak2 dikawasan tu atau tak boleh ke solat dalam pejabat cawangan PAS yang agak luas tu... kalau dah hamPAS tu hamPAS jugak la!!!

Anonymous said...

Yang solat atas rumput tu lagi bapak segala riak dan takbur. Macam dia saja yg solat kat dunia ni.!

Anonymous said...

Aku suka orang UMNO marah, sebab itu aku buat komen yang pertama. Memang sah hipotesis aku... UMNO melenting... ha... ha... ha... ha.

Nanti bila-bila aku bagi komen pulak... biar darah kau orang mendidih....

Anonymous said...

same je.. sbb ko post kt blog pro gov, kalo org umno post first kt blog pro pmbangkang pn same cite dia.. kne maki~ hipotesis aku pn sah juga~

Anonymous said...

kagum dgn krenak ko org.. jgn lupa jaga bangsa, agama n negara

Anonymous said...

komen pertama tu komen orang munafik..dia nak tarik korang jadi teman kat neraka tu,aku rasa dia dpt ilham masa mati nanti terus dia dapat tiket express ke jahananam jadi kawan baik iblis..so terus sakit jiwa..dan pada pendapat mental senget dia yg kononnya islam tu,baik dia jadi kawan baik iblis masa dia di dunia lagi.Ni mesti anak yg kurang ajar dgn mak bapak ni.tu la pasai jadi mcm ni..bodoh piang yg patut diazab.Dah pandai sangat takleh ditegur bodoh takleh diajar..tu lah dia munafik.

Anonymous said...

Sabar Sabar Sabar! Sabar itu separuh dari IMAN. Sesungguhnya para muslimin itu bersaudara!