Tetamu Kehormat...

July 18, 2012

Nauzubillah Min Zalik..Demi Allah, kerana Ucapan Ini Kelak, PAS Bakal Menerima Balasan!


8 comments:

Anonymous said...

bodo punya orang....sekutu hampa kata"langkah mayat aku dulu baru blh buat negara Islam". cuba hang habaq mai lagu mana nak tegakkan Islam kalau kawan baik hampa pun tak mau terima.

Anonymous said...

Faham lah dah anak Nik Aziz.....

Anonymous said...

Setiap umat Islam yang mengaku beriman, mesti lah ada semangat di dalam hati nya untuk menegak syiar islam di muka bumi Allah.

Mesti lah berusaha dengan penuh semnagat untuk membentuk semula pemerintahan islam ( sistem khalifah) seperti sistem khalifah uthamaniah.

Ini kerana setelah hancur nya sistem khalifah, maka hancur nya dunia islam. Islam di tindas, umat islam terpaksa mengutip dan menggunakan sistem yang bukan dari ajaran Islam.

Maka hari ini cabaran umat Islam semakin besar, untuk mendaulatkan agama Allah di muka bumi ini. Memakmurkan muka bumi ini dan membawa manusia supaya meng ESA kan Allah Swt.

Perjuangan untuk perubahan sistem ini perlu lah di gerakan secara bersama. InsyaAllah Allah swt akan memberi pembalasan yang sebaik nya kepada kita, kerana berjuang ke jalan Allah untuk memartabatkan islam di muka bumi ini.

Oleh itu marilah kita menyokong gerakan Islam di negara kita...

Anonymous said...

anon July 19, 2012 8:29 AM..
kau tau apa itu sesat.. lebey bek ko nasihatkan syaitan2 ijau ko tuh bertaubat segera mungkin, di dlm video tu sj anak syaitan tu dh mula menyukutukan ALLAH s.w.t.. pa nk jd ngan umat islam la ni.. rasul x pnah ajar umat islam bertindak luar batasan agama tp PAS ri ni dh trlalu melampau.. untuk ahli2 PAS korang jgn ingat korang sj yg beragama islam di muka bumi nih..

Anonymous said...

Aku menyokong untuk menegakkan agama islam tapi bukan dengan fahaman politik yang di bawa oleh mana2 orang politik.. lebih-lebih lagi pas.. sejak bila pulak Allah menyuruh mereka gi rampas kuasa..?? Nauuzubillah..

Anonymous said...

takbir!!!!!!!!!!!! cayalah nik abduh, semoga Allah memenangkan islam..

Anonymous said...

KEPALA HOTAK KAU NIK ABDUH...TU...HASAN ALI PEJUANG TULEN ISLAM DAN USTAZ KAZEM ELIAS...ALAFGANI...SEMUA NYA DI PECAT DARI PAS KERANA KEBENARAN...SETIAP SEN DUIT MEMALI AKAN DIHISAB ALLAH SWA...
..INI CERAMAH USTAZ KAZEM ELIAS..VS NIK AJIS AYNG MENGHINA NABI...
PAS BUKAN PEJUANG ISLAM PAS MEMPERALATKAN AGAMA DEMI KUASA...KALAU BENAR PAS PERJUANGKAN ISLAM DAH LAMA KAT KELANTAN TU ADA HUD2..KAN UNDANG2 AGAMA SETIAP NEGERI MASING2 ...PAS

Anonymous said...

AZLI SHUKRI......, Aku dengar Ustaz Nik Abduh nie...cakap...., Tak Dak Satu pun yang Tak Betul...!! Semuanya Betuii Belaka...!! Memang Umno tuu Syaitan..., Tak kan Hang Tak Tau Kot....!!! Aparaa Hang nie.!