Tetamu Kehormat...

July 4, 2012

Alhamdulillah...Anwar Akhirnya Faham...

Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim membayangkan, beliau mungkin bersara daripada politik sekiranya Pakatan Rakyat tidak berjaya merampas Putrajaya dalam pilihan raya umum akan datang. Anwar yang sering dirujuk sebagai "perdana menteri dalam penantian" itu berkata, beliau mungkin "kembali mengajar" jika Pakatan tidak berjaya ke arah itu, lapor Financial Times semalam. (Baca di sini).

9 comments:

Anonymous said...

AKSI RANJANG!!! Ariel Peterpan tak sehebat Anwar Ibrahim?!!!

Anonymous said...

ada tengok sendiri ker... tahu tak apa hukum menuduh orang tu.

Anonymous said...

hanya org yang bodoh percayakan anwar. sibuk nak menangkan dia smpai tak tau mana yg baik dan mana musuh Islam. tau ke pe tu illuminati? pe tu freemason? pe tu tentera dajjal? kenapa amerika sanjung sangat anwar ni? tau ke smua bende ni? mengaku je Islam, tapi tak tau ape tu musuh Islam..

Anonymous said...

Dato seri jangan besara lagi, kalau dato seri besara kami rakyat akan susah, akan di siksa dan di zalimi oleh umno.

Datuk seri pembela rakyat, wwalau di tumbuk di penjara di fitnah semangat datuk seri tetap kental membela rakyat bawahan yang tertindas oleh ke zaliman Rejim Umnok.

Datuk Seri perjuangan datuk seri sudah membuahkan hasil, Puak umnok ngok sudah menjadi macam babarian. Hilang arah tuju, takut dengan bayang2 sendiri, tidur tidak lena kencing tidak lawas dan berak tidak keluar.

Datuk Seri perjuangan datuk seri nyata ikhlas untuk rakyat. Saya membayang kan kisah Nabi Yusuff A.s dengan perjuangan Ds. Nabi Yusuf yang di fitnah, nabi yusuf yang di penjara dan nabi yusuf yang di zalimi kerajaan Firaun. Ya!! ia seperti mana kezaliman Rejim Umnok ke atas Datuk seri.

Akhirnya Nabi yusuf membawa kemakmuran dan kemajuan untuk rakyat Mesir. DAn hari ini datuk seri di bumi Mesir juga telah berlaku perubahan Pemerintah, ikhwanul muslimin. berakhirnya kerajaan Zalim mubarak...InsYaAllah di bumi Malaysia akan berlaku perubahan, Rejim umnok yang zalim akan lenyap dan Pakatan rakyat akan menobatkan ds menjadi pemerintah.

Ds lihat lah sekarang sangat ramai pegawai tinggi kerajaan yang menyebelahi DS. Datuk yusuf pendakwa DS juga menyebelahi DS. Datuk Fauzi org no 3 polis negara. Datuk Mat Zain, datuk Ramli....Ds kebenaran Pasti membunuh yang batil...

Sudah pasti mereka yang menyiasat secara langsung sahaja tahu kisah Fitnah Datuk seri...puak2 pencacai penjilat taik yang hari dok baca meloya pasti akan terus terperangkap dengan fitnah kepada DS...

Anonymous said...

Anwar nak bersara? Alaa taktik je tu.. saje nak mintak simpati orang undi dia PRU13 nanti.

P.s: Korang percaya ke kata-kata Si Putar Alam ni??

Anonymous said...

nak samakan perjuangan anwar seperti nabi Yusuf? ko biar betul? ko tak tau ke anwar ni penyokong kepada hak pasangan gay dan lesbian? dia perjuangkan kepercayaan liberal iaitu persamaan agama seluruh dunia yang jelas bertentangan dengan Islam, dia pun mahukan hak perlindungan kepada israel, sedangkan yang jelas menderita dan dizalimi ialah rakyat palestin. pemimpin Islam camni ke yg ko nak? ko ni Islam ke zionis?

Anonymous said...

anwar tu eksen jer! saje nak test market la tu! dia tak akan undur dari politik selagi tak jadi pm!

Zek said...

Anon july 5, 7.46 AM

Kamu nak samakan perjuangan Anwar dengan Nabi Yusof? Biar betul bro!

Kamu kenal rapat betul ke dengan Anwar tu? Kamu ada duduk serumah dengan dia ke?

Sen Ezam masuk penjara, masuk lokap, kena tahanan ISA, kerana mempertahankan Anwar kerana terlalu taksub kat Anwar. Zulkifli Nordin peguam dia selama 12 tahun. Nallakarupan rakan rapat dia selama 30 tahun, Mat Sabu memberi gelaran Anwar AlSheikh Al Juburi. Kamu berjumpa dulu dengan orang2 ini. Tanya mereka dari hati ke hati. Yakinlah bahawa kamu akan tinggalkan Anwar selepas berjumpa mereka. Jangan dengar sebelah pihak terus percaya. Itu menipu diri sendiri kerana taksub kepada seseorang. Pernahkah hakim menjatuhkan hukuman dengan mendengar sebelah pihak sahaja?

TDM terlalu sayangkan Anwar selama 16 tahun dari tahun 1982 sampai 1998. Dah telah isytihar pada 1997 Anwar sebagai penggantinya.

Tetapi ALLAH Maha Mengetahui. ALLAH angkat siapa yang dikehendakiNYA dan ALLAH juga menjatuhkan siapa yang dikehendakiNYA.

Pernahkah kamu berfikir kenapa Anwar takut bersumpah mubahalah? Takut beri darahnya? Takut bersumpah di mahkamah? Takut buat ujian polygraph bersama Dato Eskay? Gagal menyerahkan jam Omega?

Bukti yang macam mana lagi yang kamu mahu?

Apa yang perlu kamu lakukan ialah buat solat hajat berulang-ulang kali. Semoga kamu akan dapat petunjuk dari AlLLAH jua.

Anonymous said...

Saya bersetuju dgn saudara Zack.
Layakkah menyamakan Anwar dgn Nabi Yusuf AS.
Saya hairan kenapa dlm pemimpin Pakatan Rakyat hanya Anwar sahaja yg difitnah mengenai kelakuan seksnya yg bukan sekali tetapi berkali kali. Kenapa Tuan Guru Nik Aziz tidak berdepan masalah sedemikian? Begitu juga Datuk Haji Hadi atau hatta Karpal Singh sekalipun tiada berdepan masalah ini. Memang jika tanpa bukti kukuh ia adalah fitnah, video pun kita bole kata menyerupai. Tapi hairan juga kerana tak ada pula video seks menyerupai Tuan Guru Nik Aziz atau Karpal Singh atau Lim Kit Siang.