Tetamu Kehormat...

June 12, 2012

Salah Satu Bukti Kezaliman UMNO Terhadap Kelantan


9 comments:

Anonymous said...

malas nak komen banyak-banyak. Kalau asyik nak buktikan Kerajaan Persekutuan banyak beri wang pada Kelantan, SEBAB ITU RAKYAT KELANTAN AKAN TETAP UNDI PAS!!! Tak payah pun undi BN...Kelantan tetap akan dapat peruntukan banyak daripada kerajaan Persekutuan!!!

Pengundi Baharu said...

Kelantan dapat peruntukan, air tetap berkarat.

anakKelate said...

puak mu ingat rakyat kalate tak bayar cukai ke?
ore kelate masuk persekutuan dengan penjanjian, buke masuk dogol-dogol, hak rakyat kelate jange duduk nafi!.
ke puak demo ingat rakyat kelate ni tok pakir, dalam penjanjian persekutuan dulu kerajaan pusat betanggungjawab membuat pembangunan, ini setelah semua hasil mahsul negeri kelate disedut kerajaan pusat.
hak nak pilih parti gapa, adalah hak rakyat kelate, ore lain peduli gapa?
puak mu ni muga lagu tu pun tak reti!.

Anonymous said...

kalau dah mu cakap kerajaan pusat bertanggungjawab membuat pembangunan..maknanya kerajaan BN dah laksana la tanggungjawabnya dengan penuh amanah..di bumi kelantan

Anonymous said...

Setuju dengan anonymous 2:25 (ramai sangat anonymous kat sini, aku pun sama)

Anonymous said...

boleh dipercayai ke data kat atas tu?? cedok kat mana??

Anonymous said...

doh rasa baik sgt bila nok wi hasil minyak plak?? masa nih laa nak buat baik ke kelantan kalau nak tarik minat rakyat kelantan.. :))

Anonymous said...

Mu sema dengar ambo pula nak kecek.Yeng ambo dok gusar tu, kerejaan kelate dok ghoyok kejaan BN tak bantu Kelate buat pembangunan. Kelate tok sah dok besar diri bayar cukai .Cukai kecik nak belanja sendiri pun tak cukup.Trema kasih kat kejaan pusat pun PAS Kelate tak bagi.Chemoh ada.

eXception said...

Salah satu bukti kezaliman UMNO...

Berita Yang Harakah Sembunyikan Sampai Bila-Bila!!