Tetamu Kehormat...

June 27, 2012

Orang PAS Tak Tengok Video Nie...Ini Semua Salah UMNO

12 comments:

mata telinga said...

HABIS TU APA BEZANYA DENGAN UMNO YG DITENTANG PERPULOH PULOH TAHUN. AUTA SEMUA. MACAM BUDAYA SYIAH

mata telinga said...

SEPATUTNYA PAS BERSAMA UMNO PERBETULKAN KEADAAN, BUKAN BERSAMA DAP UNTUK JATUHKAN KERAJAAN ISLAM

Anonymous said...

pegi mampos la semua penjilat jubo DAP babi laknatullah... pemimpin PAS tu sama laknatullah. allah laknat tiap dari mereka kerana mempersendakan agama islam dan meliwat agama islam utk kepuasan songsang diri sendiri.......

anti bohmau said...

kalau dah matlamat menghalalkan cara, bersama musuh Islam pun tak mengapa. jgnkan dap, syaitan pun pas terima!! tak gitu n.aziz?

Anonymous said...

Bila MATA BUTA dan TELINGA PEKAK tambah pula ILMU TIADA merapu habis.

Kalau dah jahil jangan tunjukkan pada khalayak kita jahil. Belajarlah dulu. Basuh hati dan otak yang berkarat semoga mata tidak buta dan telinga tidak pekak.

Anonymous said...

dulu tentang habis-habisan sekarang nak kekalkan dan sokong pula,

malaysia bukan tak ada kerja, berjuta perkerja asing berkerja dimalaysia,kalau rakyat malaysia tak berkerja memanglah pemalas namanya,

kalau tak ada rakyat miskin baru nak laksanakan hudud tunggu saja matahari terbit dari barat.

pesara glc

Anonymous said...

Dari tengok video tu, lebih baik tengok video ni:

http://www.youtube.com/watch?v=XMvkU9Cmk5g

mesut ozil seremban said...

Agenda utama sekarang ialah " Asal Bukan UMNO"... apa beza UMNO sokong MCA,MIC & PPP... semua tu parti bkn melayu & confirm x kan perjuangkan ISLAM..

Ryzal72 said...

Assalamualaikum,
http://www.mysuara.net/lebuh-raya-rakyat-modal-pilihan-raya-dan-penipuan-politik-pas/
Satu lagi siri Kesinambungan PEMBOHONGAN BESAR PAS kepada rakyat Malaysia!

Anonymous said...

For mesutozil seremban. To me tne umno mic mca pact umno functions as the leader where else pas pkr dap pact pas the follower. Pas tract record so far eg in selangor they have no say in islam related issues even now,my fear is when the pact in federal power the worse is to be expected. Im not willing to put on just blind faith in pas until they show some good tract record on their clout in their pact with dap pkr

Anonymous said...

org pas semua blient followers, mcm lembu kene cucuk idung....

perjuangan mereka dah lama terkubur. tu pun tak tahu....

mesut ozil seremban said...

well u have right to put your faith anywhere u want..are u from selangor?? if not,u must read UTUSAN & watch TV3 is'nt it?? UMNO plak apa yg diperjuangkan?? melayu??..melayu la yg paling ramai miskin..ISLAM?? brp ramai plak yg betul2 mnjalankan kehidupan ISLAM?? yang diperjuangkan LEMBU..LRT..kapal selam..rasuah..kroni..