Tetamu Kehormat...

June 26, 2012

Orang Kafir Kutuk Iman Dr Hasan Ali : Tanda Awal Kejatuhan PAS

5 comments:

Anonymous said...

Tak ada perkataan yang boleh digunakan bagi mereka yang sanggup menghadiri ceramah sebegini. Apa agaknya yang berlegar dalam fikiran mereka bila mendengar apek ni mengutuk Hasan Ali? memang tak tercapai oleh akal.

Anonymous said...

Ya Allah Ya Tuhanku, apalah yang sudah terjadi kepada penyokong PAS yang telah jauh tersesat. Ayat ayat suci AlQuran dipermainkan masih lagi mereka suka, diarahkan supaya bertakbir oleh si Cina pun mereka lakukan. Dimana kah letaknya ilmu agama mereka mereka ini? Aku sangat sangat berasa malu dengan ceramah serupa ini.

Anonymous said...

orang pas ni sebenarnya bukanlah tahu hal agama sangat. rata-rata tak mempunyai ilmu agama yg kuat. belajar terus ke atas. asas tak ada. akibat terlingkup. aku kenal sangat puak-puak ni. berjanggung dan berkopiah hanya nak tunjuk-tunjuk je (nampak macam kuat agama)

Anonymous said...

aku heran sungguh...

bila ada org kafir mengutuk org islam sedangkan org islam itu berjuang utk membanteras murtad, puak2 PartiAjaran Sesat ini masih boleh bertakbir? Apa sudah gila dirasuk oleh nafsu kuasa Al-Juburi ker?

Ayat2 suci Al-Quran dipermainkan sebegitu rupa oleh si kafir ini, puak2 sesat nie boleh gelak ketawa.... apa punya orang la?

yg lebih menghairankan, pemimpin2 mereka seolah menghalakan cara dan kaedah itu....

itulah akibatnya kalau sudah menjadi taksub... akal dan mata hati tertutup rapat untuk mendengar yg lain drpd kepalsuan puak2 mereka..

Sekian.

-PIE-

Anonymous said...

mu cina bukan belajar agama Islam malah mu guna kesucian agama Islam yang tak sepatutnya. Layakkan cina baca Quran??Dia hafal ayat dan baca belakang parang

Tak sangka melayu sanggup dengar cina hina org Islam. Kalau gedebe, sepatutnya orang melayu-islam yang ada bagi penyepak sahaja orang jenis mcm ini jika menegakkan agama.