Tetamu Kehormat...

April 8, 2012

Dr Hassan "Bantai" Tuan Ibrahim


16 comments:

Adi Kencana said...

Mcm mana boleh salah fakta tu?

PENDUDUK FLAT 4 TINGKAT KERINCHI SIBUK PINDAH, NURUL IZZAH SENANG2 BERJOLI. Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

Anonymous said...

caya sannn..... kasi balon puak2 jubo nii...

Anonymous said...

Memang patut pun Dr Hasan Ali tegur sikap sebahagian pemimpin PAS yang lebih membela puak kafir dalam isu kuil Hindu dikawasan majoriti Islam, membela kristian dalam isu serbuan di gereja DUMC, membela Anwar Ibrahim si putar alam dan pembohong,menyokong DAP yang anti Islam dan banyak lagi. Kini ramai yang lebih yakin dan percaya tindakan Dr Hasan Ali adalah untuk kebaikan umat Islam.

Anonymous said...

yang datang tu bukan ust tapi syaitan bertopengkan ustz, Patut dr Hassan kasik penampar jer ust ti tu sebab agama utk politik. Cakap pandai dgn hanya pakai kopiah x cukup...Allah x lihat semua itu

Alisha Residenc said...

anda boleh sila pertukaran pautan, sila? Saya akan melakukan perkara yang sama,
laman saya http://alisharesidence.blogspot.com/
berharap anda jangan keberatan

Anonymous said...

pokok pangkal fulus fulus fulus wasyaitaniah renovate sampai 300 k lebih.

Anonymous said...

Hasan Ali jangan jadi riak komen orang tak baik,tak bagus. Seolah-olah dia sorang saja yang baik.Orang kalau baik tak akan cerita keburukan orang dikhalayak ramai, kalau dia ikhlas dan berhati mulia dia perlu jumpa orang itu dan beri teguran. Ini bukan soal akidah tapi soal fahaman politik, walau seburuk mana pun orang itu dia tetap saudara dalam islam.

Anonymous said...

anom 11:10pm ..pandai nasihat bagus2,tp puak2 pas menuduh org bn islam kafir macamana...Allah berkata seseorang islam yg menuduh seseorang islam yg lain kafir tampa tau situasi nya maka org yg menuduh itu yg kafir..jd saudara islam macamana? sila rujuk amanat haji hadi

Anonymous said...

Tak menambahkan ilmu dengar cakap orang macam hasan yang jelas melepaskan rasa kekecewaan nya

Anonymous said...

cakap persis orang hilang akal..relax la barua

Anonymous said...

anom 11:10pm,
mcm lah pemimpim PAS tu tak memburuk-burukkan orng lain..lawak lah ko ni..kuasa punya pasal, Islam dibelakangkan..ko ingat kalau PR menang, Islam akan ditegakkan di Malaysia ni? hudud akan dilaksanakan? jgn harap. kalau menang, PAS akan jadi kuda tunggangan sebab wakil PAS yg paling kecik. boleh tgk di Selangor..apa PAS buat nak tegakkan Islam di selangor? hampas

Anonymous said...

sape kata x menambah ilmu dgr vid tu?

aku baru dpt info bermakna.

sbb info korang reject sbb buta pekak dan bisu jgn la bagitau x berilmu. jgn sekat org lain yg nk tau.

ehh kan korang juara hak kebebasan bersuara?

hipokrit!?

Anonymous said...

PARA PENGANUT2 PAS SELAMAT BERJIHAT DIATAS NAMA 1KOTE ANU WAR

AGAMA APA YANG DIANUTI OLEH PENGANUT2 PAS??????

1KOTE ANU WAR.........
1BUTUH ANU WAR.........

Anonymous said...

As-Salam,

Mohon Tuan share link kami di web portal tuan yang hebat.

http://pru13n9.blogspot.com/

Terima kasih..

Anonymous said...

Kalau tak mencarot bukan umno namanya.

Anonymous said...

Apa nak hairan kalau orang UMNO mencarut. Nik Aziz sendiri pun kata Tuhan mencarut. So..... Lu fikir ler sendiri........!!!!!!!!