Tetamu Kehormat...

January 9, 2012

Seruan Jihad Hancurkan Anwar Ibrahim!

"Teman yakin selepas ini akan ada lagi para ulama' dan aktivitis pejuang Islam akan dikenakan tindakan! Teman tidak hairan jika selepas ini mangsa kerakusan mereka seterusnya ialah Ustadz Nasharudin Mat Isa, Ustadz Nasarudin Hassan Tantawi, Ustadz Datuk Harun Taib, mungkin juga Ustadz Nik Abduh Nik Mat.

Malahan jika Dato' Dr. Haron Din, ulama' besar yang juga Timbalan Mursyidul Am PAS dilihat menjadi batu penghalang mereka untuk mencapai impian ke Putrajaya, sudah PASti beliau juga akan disembelih tanpa ehsan!

Kaum Anwarinas ini hanya membuktikan satu perkara dengan pemecatan Dr. Hasan Ali. Iaitu mereka sudah gila kuasa. Sebab itu kita semua wajib menghancurkan mereka. Memerangi kaum Anwarinas ini adalah jihad, menghancurkan mereka adalah jihad. Kita bukan gila kuasa, tetapi kita mahu menghalang orang gila daripada berkuasa! (baca di sini).

7 comments:

Anonymous said...

Ya..kami sokong 110% Tuan yg-pernah-tafakur-dimakam-kamal-attaturk- Zul Nordin.

Anonymous said...

Nampak masalah ni akan berlanjutan,, adakah ini dikatakan jihad??

Anonymous said...

Memang patut pun Nasarudin Mat Isa, Nasrudin Tantawi, Nik Abduh dan beberapa ekor monyet lagi yang perlu di masukkan didalam senarai org yg patut di pecat dari Pas di masa kehadapan ini.

Kalau mereka rasa selesa bersama Umno, pergi berambus cepat.

Mereka-mereka ini adalah kumpulan yang tidak mahu Pakatan Rakyat menang dan selesa Umno terus memerintah negara.

Sudah tahu bahawa pemimpin Umno tu kaki songlap wang rakyat tetapi mereka masih berselera nak bersama Umno.....pergilah !!!...............

Anonymous said...

Memang patut pun Nasarudin Mat Isa, Nasrudin Tantawi, Nik Abduh dan beberapa ekor monyet lagi yang perlu di masukkan didalam senarai org yg patut di pecat dari Pas di masa kehadapan ini.

Kalau mereka rasa selesa bersama Umno, pergi berambus cepat.

Mereka-mereka ini adalah kumpulan yang tidak mahu Pakatan Rakyat menang dan selesa Umno terus memerintah negara.

Sudah tahu bahawa pemimpin Umno tu kaki songlap wang rakyat tetapi mereka masih berselera nak bersama Umno.....pergilah !!!...............

goodlistener said...

utk anom 12.21 kamu adalah termsk di dalam kumpulan manusia yg BODOH sebab bercakap tanpa BUKTI sekiranya terdpt mereka yg kamu tuduh benar melakukan rasuah atau sebarang penyelewangan , kamu buat aduan kpd pihak berkuasa. jgn dengar pakar fitnah yg pakai serban kontot kamu terima bulat2 tanpa berfikir secara rasinol. Jgn cari dosa dan kalau tak pasti kita DIAM itu adalah lebih baik sekiranya kamu seorg yg beriman. tk

Sebuah Perjuangan said...

salam saudara azli, mohon saudara pautkan suapan blog saya lamanizzs.blogspot.com
kepada blog saudara. saya juga akan pautkan blog saudara kepada blog saya. semoga dengan kerjasama kita ini akan mendapat berkat dari Allah. tq

Anonymous said...

jika umno songlap duit berjuta2 aku tak heran.Semua orang akan gelap mata dgn duit sebanyak itu hatta pak lebai dlm pas sekali pun...tapi bila parti sesat yg hebat bercakap pasal islam tapi bernafsu rakus makan duit memali kepunyaan balu2 dan anak2 yatim yg tak sebanyak mana kita fikir lah sendiri apakah ini ajaran yg di bawa Nabi saw 1400 dulu atau ada fatwa baru dari nik najis yg menghalal kan makan harta anak yatim ???