Tetamu Kehormat...

January 8, 2012

Manusia Yang Menitiskan Air Mata Kerana Allah Ini yang Dipecat oleh PAS



Fikir-fikirkan...orang yang menangis kerana Allah matanya kelak tak akan disentuh api neraka..tetapi orang yang berkualti seperti inilah dibuang dan ditendang daripada perjuangan jemaah...DAP lebih disanjung, Anwar terus disokong..nauzubillah minzalik..

14 comments:

Anonymous said...

pas dah nak mampos bro...

parti ini akan dilaknat oleh Allah swt...

Anonymous said...

nampak jelas pas dah di kuasai oleh puak anwarisma.

hafiz said...

Semoga Allah Merahmati Dr Hassan Ali

Anonymous said...

Jika begitu sekali peribadi Dr. Hassan Ali, sewajarnya UMNO terus ambil dia duduk dlm biro agama untuk memperjuangkan Islam terutamanya isu murtad, judi & arak. Dua gejala ini bukan kat Selangor je, dah membarah seluruh negara.Dr. Hassan Ali wajar pergi jauh ke peringkat nasional jadi juara anti-murtad.

Brahim Nyior said...

Hassan Ali tak perlu masuk UMNO. Jadi bebas pun ok, yang penting seiring dengan usaha kerajaan memartabatkan agama.

PAS semakin lesu di bawah pimpinan TG Haji Abdul Hadi Awang.

Entah ke mana haluan PAS, kita hanya dapat pasti PAS sekadar jadi tukang angguk kepada PKR dan DAP.

Anonymous said...

Dah agak dah ! yg bersusah hati Hasan Ali kena pecat ialah ahli umno kerana tidak dapat lagi menunggang si kuda ini untuk melumpuhkan Pas.

Org macam Hasan Ali ini layaknya di humban kelaut.....

Anonymous said...

Syukur. Sekurang2nya dah tak bersekongkol dgn DAP dan puak Anwarisma. Harap join UMNO bersihkan rasuah, maksiat dan salahguna kuasa yg makin membarah.Kami sayangkan UMNO...

Anonymous said...

Org Pas yg sebenar-benarnya Pas memang mengharapkan se Hasan Ali( kuda tunggangan Umno ) ni berambus cepat dari Pas tetapi dia buat lembu kenyang je....

Perancangannya supaya dia dipecat, bolehlah dia melalak kehulu kehilir mengatakan dia dizalimi, sedangkan dialah yg buat honar....... memang setan.

Anonymous said...

Kepada anon 4:44 PM, Saya terasa lucu bila anda menyeru Hasan Ali, Harap join UMNO bersihkan rasuah.

Oiiii Umno tu kaki rasuah, kamu nak suruh bersihkan rasuah...

Umno tu hanya boleh dibersihkan dari rasuah jika di dlm PRU ke 13 nanti dia kalah dan tidak memerintah Malaysia lagi.

Itulah sekolah yg boleh mengajar umno supaya meninggakan rasuah.

Anonymous said...

Dr Hassan Ali telah banyak menyumbang dalam mengimarahkan masjid/surau di negeri selangor. Beliau ,mempunyai pendirian dan prinsip tersendiri..Hanya orang yang faham dan celik sahaja memahami wawancara beliau akhir2 ni..Pas akan kehilangan orang yang berwibawa yang boleh bercakap dan buat..bukan menyokong dan taksub pada seseorang yang sedang desperate di mahkamah..orang tak sekolah pun tahu..pelik kalau orang berpelajaran tinggi pun tak faham..

Anonymous said...

Akhirnya tertegaklah sudah agenda terkutuk DAP/PKR di Selangor...memang benarlah kata orang, bukan PAS yang GANTI UMNO tapi DAP yang GANTI PAS...well, Dr Hassan Ali, selamat maju jaya, semoga terus tabah dan gigih memperjuangkan hak-hak Bangsa Melayu, Kedaulatan Raja-raja Melayu dan Kehormatan serta kemuliaan Islam.

Anonymous said...

hassan ali memang pandai berlakon. setahu saya, dan berdasarkan pengalaman sendiri, orang yang sebak dan menangis bukan mudah nak keluarkan kata2 ... hehe ..
aku dah lama kenal hassan ali ni.
aku juga tahu yang hassan ali ni kepala hotak dia hanya ingat nak pangkat dan mcm mana nak buat duit je.
selaku ahli umno, aku tidak setuju dia bersama kita.

Anonymous said...

Hadssan Ali?...memang selayaknya kau tinggalkan PAS.Join le UMNO...suatu hari kau akan menjadi duri dalam daging UMNO

Anonymous said...

usaha memurtabakkan agama