Tetamu Kehormat...

January 9, 2012

Apa Kata Saiful Bukhari?

28 comments:

Zakir said...

berbanyakkan bersabar saiful...ini hanyalah ujian dunia...sesungguhnya bantuan Allah semakin hampir...meskipun jiwa kita menangis dengan keputusan begini...aku macam tak nampak di manakah lagi kebenaran yang ada di bumi bertuah ini...

Anonymous said...

Di mahsyar kelak, kita juga nak tahu MOTIF altantuya dibunuh.

Anonymous said...

Apa khabar Saiful, sudah berak ker pagi ini....

Anonymous said...

bykkan bersabar saiful sebagai org islam.

saya hanya perlu sumpah laknat saudara utk percaya 100%

x kisah la kaedah betul ke salah.

bagi saya sesiapa yg berani berjanji lisan dgn Allah kalau bukan org gila pastilah yg benar. saya pn x berani kalau saya bukan dipihak yg benar.

sbb itu dlm islam kaedah terakhir utk membela diri.

saya percaya. dan saya bersedih dgn keputusan ini.

mmg segala dirancangNya ade hikmahnya. cuma mcm x cukup iman saya nk terima. kagum dgn saudara yg cukup tenang.

moga Allah tunjukkan kekuasaanNya di dunia ini.

jgn putuskan doa insyallah. Doa org teraniaya mmg ade kekuatannya.

Anonymous said...

Kenapa tak bawa kes ni ke Mahkamah Syariah...dah pasti mahkamah syariah itu adil...

Anonymous said...

Nyata tuduhan yang dikenakan merupakan rekacipta semata2 mahu menjatuhkan keperibadian seseorang. Jika kejadian benar berlaku, yang benar pasti bermati2an mempertahankan maruahnya. Dalam kes ini, kita dapat lihat siapa yang benar2 berjuang mempertahankan maruah dan siapa yang merasa amat lega setelah hakim menjatuhkan hukuman. Saiful lega kerana tiada lagi hutang dengan anwar akibat fitnah yang terpaksa beliau lakukan. Itupun kalau anwar memaafkan beliau. Bagi saiful, keputusan mahkamah sudah cukup untuk melepaskan dirinya dari dibelenggu sepanjang hayat. Baca balik perkataan 'hutang kebenaran' yang saiful nyatakan.

Anonymous said...

Siapa kata Anwar tak pernah bersampah...sila tuan-tuan tonton vedio ini....

Azli ko ambik vedio letak kat blog engkau..

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=uEMcKYo52VM

KhalidAlWalid said...

nak bawak ke mahkamah syariah? peguambela pun golongan kafir. mana ada islam nak bela dia. islam yg bengong & x tau halal haram ja sanggup duk bela dia. no brain !

Anonymous said...

1-Orang Kafir - memang Tak Nak HUDUD

2-Orang ISLAM - Negara ISLAM,HUDUD adalah WAJIB

3-Orang FASIK -Memang kita ISLAM,tapi kita belum bersedia melaksanakan HUDUD.

Anonymous said...

Ya di mahsyar nanti kita tidak lagi peduli pasal anwar atau rosmah laki bini. Apatah lagi tentang lembu atau saham todi anak bekas Perdana Menteri.

Kita akan peduli hal sendiri, lepas atau tersangkut di sana nanti. Masuk neraka atau syurga nanti nanti.

Tiada masa lagi untuk kita bicara siapa lelaki Y atau tidak berak tiga hari, kita juga tidak peduli akan KY jeli atau karipap dan air kopi.

Datang menemui Allah dengan membawa bekalan sendiri. Di timbang dan di hisab seadil-adil nya.

Ubah lah diri sebelum ubah negeri atau ubah negara....Percaya lah kalau boleh ubah diri pasti boleh ubah negara.....

Anonymous said...

hrp saiful jgn btindak bunuh diri.bsabarlah saiful.xsgka dgn kputusan hakim.byk2 bzikir.

Anonymous said...

PUL ..dah berak ke belum hari ni..?
kesiannye.. berapa juta dapat duit upah pul?..bila nak gi umrah lagi pul..?
boleh aku liwat sekali kau pul..he he

Anonymous said...

Semoga Si Anwar dihidapi penyakit AIDS kerana kuat berzina dan meliwat.Amiin.

Anonymous said...

Sabau broo jangan cepat sorak mahkamah rayuan kan ada hakim cuma menyerlahkan prkara brkaitan DNA smata ( kalau dari segi alibi dan kredibel anwar tak boleh disoal jawab langsung tak dinyatakan dalam penghakiman....semua ada sebab tu..)kalau hakim jatuhkan hukum salah anwar akan kmukakan rayuan dan menangguhkan ks beribu kali lagi akan tetapi bila kes ini dibawa oleh pendakwa untuk rayuan kes ini smestinya tiada pnangguhan lagi masa tu kalau mahkamah rayuan mminta serahkan sempel DNA baru buku brtemu ruas..

Anonymous said...

syabas syfool...di padang mashar esok tuhan akan tanya sembanhyang jumaat yg hang tinggal tempoh...bila masa mcm ni kata peguam bela kafir...tapi bila pergi hospital jumpa doktor, kena doktor kafir pasal pa kau khalid alwalid tak minta doktor melayu...dalam negara kita ni kebanykaan doktor pakar kafir...hang ikut apa doktor tu cakap....pirah...puuuiiih.bodoh tak bertempat...

Anonymous said...

2:55pm,
correct..correct..correct..

Anonymous said...

rumh sudah pahat berbunyi.begitulah resam idup ni..orang bersalah atau tidak bersalah bersuka ria..yang menyokong tetap menyokong walaupun percaya atau tidak...politik punya pasal silaturrahim entah ke mana..memaki sesama agama..inilah yag diinginkan oleh org kafir yang mahupun islam berpecah belah...bagi yang aniaya atau siapa yang tidak dianiaya, biar Allah tentukan..Dia Maha Mengetahui..kita xyah terlampau extrem dgn politik..

Adi Kencana said...

Xpa, lepas kat dunia, kat akhirat confirm x blh lepas...

NURUL, SIAPA AGENT PROVOCATEUR? Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

Anonymous said...

apa kafir2 ni.. suka hati ja.. bodo punya orang..

Anonymous said...

lubang taik lu sekarang..apa macam.. boleh jolok dengan dildo la pulak.. kasi kembang itu lubang jubur. dasar haram jadah ..

Anonymous said...

oii saipoool.. tak der manusia yang sekeji perbuatan kau.. duit punya pasal sanggup jolok lubang jubur sendiri.. pastu tuduh orang lain liwat kau.. apa punya manusia bangang..
takat dok guna istilah islamik kau tu.. tak payah. sembahyang jumaat pun tak gi.. poorah..

Anonymous said...

saipool.. lepas ni kalau gian sangat nak batang.. kau menjalang jer la kat chow kit. banyak spesis kau kat situ.. nak harap duit upahan, kau tu dah tak laku.. jual jubur jer ler..

Anonymous said...

Sabar dik epul, abg mmg cayo kat dik tapi akal abg sedikit confius. 4 doktor kato adik masih dara tapi ada pulak sampel boleh ambil hingga 3 inci dalam. Tapi jangan lemah semangat dik, dik merayu mungkin ada peluang, ingat dan kenal pasti lagi 2 DNA selain plastik Dildo, lelaki Y dari 10 lelaki yg entot dik. Selamat berusaha dan mohon ampun kita sama2 ke yaumilmahsyar.

Anonymous said...

Epul awat hang buat rakyat Msia jd pak lawak. Hg kata kena suntot 8 kali tp Doc kata ekau masih dara kemut masih ok lembab pulak tu. Tapi tak apa nanti di akhirat jubo kau akan bercakap bagi pihak engkau.

Anonymous said...

Tuan Azli tak beri komen apa pun

Anonymous said...

Jalan cerita hampir sama, modus operandi pun sama, hero sama, tetapi ending cerita tak sama. Ramai orang menduga ending cerita Sodomy I akan sama dengan Sodomy II, Anwar akan dijatuhkan hukuman penjara. Sungguh mengejutkan, tidak berlaku seperti yang diduga, Anwar dibebaskan pada ending Sodomy II.

Masa Sodomy I, pemerintah Madey rakyat yang menonton tergelak beruk, macam menonton lawak bodoh dari puak UMNO.

Mengusung tilam yang lapuk hanyir lagi busuk. Bayangkan tidur trolli villa tapi tilam tak lapik cadar. Air mani boleh terus kena tilam, lalu rakyat yg cerdik sikit dari Madey gelak..kahkah..kah... hanya mereka akal dekat lutut saja menyukung Madey Al-mamak kutty.

Dalam cerita Sodomy II, ada juga melibatkan kondo seperti Sodomy I, bezanya pada Sodomy I, kondo yang dijadikan bahan bukti, belum siap dibina semasa kejadian berlaku. Manakala dalam cerita Sodomy II, ada rakaman CCTV menunjukkan Anwar di ruang legar lif kondo di mana berlakunya kejadian.

Semua kelemahan teknikal yang berlaku dalam cerita Sodomy I telah banyak diperbaiki dalam Sodomy II. Kalau cerita Sodomy I, penonton atau orang ramai seperti menonton sebuah filem komidi. Tetapi dalam Sodomy II, jalan ceritanya berat dan serius, melibatkan sumpah laknat. Oleh itu tidak hairanlah kalau ramai meramalkan pada ending Sodomy II ini, Anwar akan dijatuhkan hukuman penjara.

Tuduhan Sodomy I berlaku semasa PM Tun Mahathir Mohammad manakala Sodomy II berlaku semasa PM Datuk Seri Najib. Hakim yang mengadili kedua-dua kes ini adalah orang yang berlainan.

Apakah ada lagi sambungan kepada Sodomy II ini? sama-samalah kita tunggu. Rasanya rakyat pun dah naik mual dengan cerita Sodomy ini, tukarlah cerita lain pulak...kahkahkah...

Apa la puak umno ini macam tak ada cerita lain, liwat, jubor, seks, woit tukar la lain sikit skrip tu...bodo

oRang kAmpong said...

aku kenal sorang hambaallah kat tempat aku yg kerja dier jd broker mahkahmah.xp org tur dah meninggal dunia.moral of the story xdak mustahil klu mahkahmah jg blh di sogok.depa bukan maksom.

Anonymous said...

Cuba ingat jawapan si alim Saiful apabila di soal si kapir Karpal dalam mahkamah.....kamu mengatakan bahawa kamu tidak berak,mandi serta basuh punggong kamu selama 2 setengah hari...jadi macamana kamu solat waktu dan bagaimana kamu boleh mengikuti sembahyang Jumaat tempoh hari...Jawapan si alim ialah ya saya ke mesjid Jumaat lepas menunaikan sembahyang Jumaat...jadi siapa yg lebih mengetahui tentang rukun solat,si kapir Karpal ke? atau si Alim Saiful? ada sesiapa mempunyai jawapannya?