Tetamu Kehormat...

December 17, 2011

Video Mahathir dan Nor Yackop Bantai Anwar Ibrahim tetang Isu IMF & Bank Dunia

2 comments:

Hanief said...

http://go.worldbank.org/U29R77EBX0

Zek said...

Anwar mungkin lupa bahawa Allah Maha Mengetahui segala-galanya. Isi hatinya pun Allah tahu. Maka tidak hairanlah sekarang ini, keburukan Anwar terserlah satu demi satu. Terkini dia cuba pula nak menyalahkan Tun Dr.Mahathir dalam isu IMF dan Bank Dunia tanpa bukti. Jelas dia sekarang telah menjadi terlalu resah dan gelisah.

1. Berbohong adalah perkara biasa bagi Anwar. Seperti kata Sdra Zahid Md Arip cucu Allahyarham Tun Ghafar Baba, apabila dia bercakap sahaja pasti berbohong.Ini diakui oleh rakan-rakannya yang telah meninggalkannya. Pernahkah Anwar berkata benar? Entahlah.

2. Tenaga sex Anwar cukup hebat dan amat luarbiasa. Keinginan sexnya bukan terbatas kepada perempuan sahaja bahkan lelaki juga. Yang menghairankan kenapa dia tak mahu kawin sampai empat kalau dah kuat sangat.

3. Anwar suka menuduh orang lain melakukan perbuatan jahatnya itu. Contohnya kalau dia menuduh seseorang itu mengamalkan kronisme, dialah sebenarnya yang melakukan. Begitu juga tuduhan rasuah, nepotisme, dan macam2 lagi sebenarnya itu adalah diri dia sendiri.

4. Anwar amat bijak dalam mengalihkan isu kerana dia dianugerahkan dengan kepetahan menyampaikan ucapan. Tetapi malangnya anugerah itu disalahgunakan olehnya.

5. Ada 5 perkara jika dilakukannya boleh menjadi turning point untuk rakyat menyokongnya semula iaitu a) Bersumpah mubahalah b) Serahkan darah untuk ujian DNA c) Lakukan ujian polygraph bersama Dato Eskay d) Serahkan jam Omega e) Bawa seluruh ahli keluarganya ke Tanah suci Mekah.

TETAPI SATU PUN DIA TAK BERANI LAKUKAN. KENAPA? JAWAPANNYA ADA PADA PARA PENGUNJUNG SEKALIAN.