Tetamu Kehormat...

November 30, 2011

Putar Belit Laaa Cakap Engkau Nie Anwar...

5 comments:

Bingai @ Bangang said...

hehehe.... meleret-leret jawapan. macam dalam mahkamah gak. orang cerita pasal liwat dia cerita pasal konspirasi.

Anonymous said...

Islamic? "I pray and I dont drink" itulah terjemahan Islamic kepada Anwar Ibrahim. Tapi dia lupa satu lagi. I pray and I dont drink, but I fu***d China Doll

Jebon Tua said...

Dgn orang luar boleh la ko kencing kaw-kaw nuar. Camne ko kencing geng PKR ko nak buat kerajaan 16 Sept konon. Sampai merajuk meroyan geng2 ko hahaha.

2008 nya PRU dah jauh lepas. Penyokong bebal puak Pakatan Haram ni kena faham, dulu nya PRU undi protes, orang benci UMNO, benci Pak Lah kaki tidur, sampai Mahathir pun blah.

Senario PRU13 dah jauh berubah, puak2 penyokong bebal ni confident babi buta ingat boleh bentuk kerajaan, lagi korang kena kencing la dengan nuar ni. Percaya je la kongres PKR nak bentuk kerajaan?! hahaha dalam mimpi di Sg.buloh boleh la nuar. Kena kencing lagi la korang, dengan si kaki kencing nuar cakap si Zul Kulim hehehe.

Anonymous said...

Mana ada org nak percaya kat hakim lagi sekarang ni..

Anonymous said...

Raksasa pelbagai wajah, chamelon, Ketua Penipu/pembelit dah sinonim dgn Mamat agen zionis ni. Bab cakap memang bulan dan bintang, tapi semuanya...dusta, bohong, putar alam. fikirlah semua rakyat