Tetamu Kehormat...

November 12, 2011

Isu Pantun : Mahfuz Merendahkan Najib Guna Twitter




Mahfuz sindir siapa sebenarnya? Mengapa mesti menulis pantun yang jahat lagi hodoh bunyinya? Semoga Allah membalas kekejian mulut celupar Mahfuz dengan sebaik-baik balasan. Dan ini balasan pantun yang diubah sedikit daripada pantun ciptaan blog Tenggara is Southeast

Ke Pokok Sena membeli bilis,
beli sekali sekarung tauge;
Tak cukup bersekongkol dengan puak iblis,
Dipuja, dipatuh si pemimpin gay.

8 comments:

usin said...

mp pokok sena ni buat nostalgia masa dia form 3 dulu. tahun terakhir sekolah sebelum kerja angkat bagasi kt mas. cikgu dia suruh buat pantun, & itulah pantun terbaik yg dia boleh reka. terbaik! mp paling korok dlm sejarah.

Anonymous said...

Tu Mampus Bean kutuk pakcik Nuar le, sape lagi??? Pakcik Nuar tu sempat ke nak lontar batu kat iblis sedangkan dialah kawan kepada iblis dalam neraka nnt.....

headbomb said...

dia kan mr bean haha... takpe.. lagi dia buka mulut lagi busuk mcm bangkai anjing.. yamaka fulat punya mafus

anti bohmau said...

bila masa negara ni muflis wahai mahfus bean srp pun tak lepaih???

kalau muflis wahai mahfus ngok oi, dah tentu tak merasa kamu ke sana ke mari sesenang hari ni! nak makan nasik pun kamu tak mampu mahpuih hoi! bodo mcm kacang!!

Anonymous said...

Punya teruk akhlak Mr. Bean n the geng..hal ibadat haji pun boleh dijadikan sindiran..tak tahu dosa pahala ke? Amalan ibadat seseorang usah dipersoalkan dan jangan dipolitikkan apatah lagi menjadi bahan sindiran atau lawak jenaka. Samada amalan itu diterima atau tidak, itu adalah hak Allah s.w.t...Sebaik baiknya kita sebagai saudara seagama mendoakan agar ibadat haji yang dikerjakan oleh YAB Perdana Menteri kita diterima Allah dan mendapat Haji yang Mabrur...Insyaallah.

Anonymous said...

bersihkah hati mahfuz yang mengaku sebagai kononnya pemimpin parti Islam apabila mempunyai perasaan buruk sangka serta mendoakan keburukan kepada tetamu Allah di tanah suci..?

Anonymous said...

kah kah sbenarnya yang paling terasa ialah Tuan Haji Anwar Ibrahim atau Haji Liwat maupun Tuan Haji Pluralisme...ajaran pluralisma Tok Guru dah register mahpus ni masyuk syorga menguruk orang pergi haji....... sah PAS cukup terdesak isu

Anonymous said...

Mahfuz berpegangan tangan dgn Guan Eng,
Sambil berjalan menuju Melaka,
Kesian Mahfuz sudah "mereng"
Bila mati jadi bahan bakar api neraka..

inilah susahnya bila bodoh tak boleh ajar...

Pok Nik Kota Bharu