Tetamu Kehormat...

October 29, 2011

Yang Lain Tu Mengapa Tak Buat Solat Sunat Sama...Jadi Penonton Aje Ke?


7 comments:

batt said...

gambar tersebut mempaparkan betapa taksubnya penyokong2 PAS terhadap pemimpin mereka. Dalam rumah Allah pun hanya berdiri tenguk TGNA solat, bukannya mereka sama2 solat banggang..banggang apa komen TGNA selepas dia solat agaknya.....

Cikgu rokiah said...

Ni tengah sessi photogafi laaa...kira nak masuk majalah

Anonymous said...

khusuk ke org tua tu solat....solat pon blh org2 perhati mcm tu..sah la tak khusuk..dah jadi riak..allah benci dgn org2 riak ni.d humban ke neraka jahanam....org kalau beramal...niat krn allah...buat tanpa ada rasa menunjuk.ini tak buat amal ibadat pon ank menunjuk pd semua org....erm...dunia dah makin songsang.....

Anonymous said...

tak payah dok mengata sapa-sapa...muhasabah diri dulu...menuntut ilmu agama...mantapkan tauhid...akidah....iman...amalan...dakwah kepada kaum keluarga sanak saudara ...jiran terdekat...masyarakat

Anonymous said...

Bosoh sombong pemilik blog ni dah para komenter yg diatas! Adalah menjadi ibadah menyaksikan pekerjaan mulia yg dikira ibadah apabila bersetuju dan menyokong amal baik. Adakah kamu semua setuju dan bersorak apabila Rosmah Mansor memeluk Lee Chong Wei kafir tu? Atau berbanggakah kamu Azli dgn perangai Rosmah Mansor yg mencium Shah Rukh Khan?? KEnapa tak siarkan komen kamu Azli?? Kat akhirat kelak jawablah dengan para petugas Allah yang Maha Adil. Sungguh lancar jari menaip mencerca dan sinis terhadap kerja baik..sedangkan terlalu banyak kerja buruk yang pemimpin kamu buat tidak kamu siarkan. Awas Azli...kita semakin dekat nak mati.Bukan semakin sihat dan kuat. Ingat yaaaa...

Anonymous said...

org tua bodoh dan nyanyuk je sanggup melacurkan agama macam Nik Aziz.
tu sebab geng PAS lain mcm adun serling tibai bini orang, mat sabu sapu bini org sebab nak menunjuk dan takbur mcm ketua dia.
dlm quran dan hadis mana ada cakap nabi sembahyang dan org keliling dok tengok.
itu la dia, dah tua, bodoh dan tak sedar diri. nak lagi kuasa.
dulu kata Tun M bersara, dia bersara.
La ni, Tun bersara, dia jadi takbur dan gila.
moga cepat la mampus. betul betul melacur kan agama.

Otak Geliga said...

Sombong giler Anon 7.46PM ni......ttg DS Rosmah tu aku x tau la kalau ada yg setuju.......

ye la tu tgk benda baik......kalau taksub nak tgk N.Aziz x yah la nak berselindung di sebalik cantiknya melihat org beribadah......pak imam sembahyang kat masjid ada ke org keliling dia, amik gambar siap pakai BAJU BERMUKAkan pak imam.....tu tgk org beribadah ka atau TAKSUB MELAMPAU???

anyway nasihat kau tu bagus sbg peringatan utk diri kau & kita semua.....jgn nnt kau pulak yg buat2 lupa......bukan x tau puak kau ni......BERLAMBAK TOPENG!