Tetamu Kehormat...

October 4, 2011

Soalannya - Mengapa Semua Pembantu Anwar Ibrahim Dalam Kategori "Mat Jambu"?

Lepas ini sesiapa yang mahu memenangi sesuatu kes jenayah - sila kemukakan saksi misteri kepada mahkamah, InsyaAllah anda akan menang kes tersebut. Soalan saya - ada sesiapa yang kenal siapa itu Mohd Najwan Ali yang secara tiba-tiba muncul entah dari lubang mana bagi menyelamatkan tengkuk Anwar Ibrahim! Begitu mudahnya para peguam bela Anwar memanggil saksi tanpa mempedulikan kredibilitinya. Kalau orang UMNO yang buat seperti ini - soalan yang akan ditanya pasti berbunyi, "Berapa juta UMNO bayar pada engkau untuk menganiaya Anwar Ibrahim anugerah Tuhan itu?"

Dengan hanya berbekalkan sandaran Najwan Ali sebagai sahabat lama Saiful Bukhari, maka apakah semudah itu segala keterangannya diterima bagi menghancurkan kredibiliti Saiful Bukhari? Bagaimana sekiranya Saiful Bukhari pula membawa sahabat lama Najwan Ali semasa di sekolah rendah bagi mencabar pula moral si Najwan Ali ini? Sampai bila baru kes ini akan selesai? Apakah dengan hanya persepsi buruk budak suruhan Najwan Ali terhadap Saiful Bukhari, ianya sudah boleh dikira sebagai munasabah bagi membuang segala bukti yang jelas, sesungguhnya Saiful benar-benar telah diliwat oleh Anwar Ibrahim? Persetan semua bukti yang nyata itu - yang kami yakin hanya si Najwan Ali - budak misteri! Inilah kata-kata yang melekat di benak para juak Anwar Ibrahim yang sukar dibuang, mereka tidak pernah peduli dengan kebenaran - walau pun sudah jelas di depan mata.

Soalan saya yang lain - Mengapa Anwar Ibrahim suka para pembantunya terdiri daripada muka-muka mamat jambu? Dan siapa pula yang meletakkan air mani Anwar Ibrahim di dalam dubur Saiful? Ada sesiapa boleh tolong jawab? (Baca di sini) dan (di sini).

10 comments:

Anonymous said...

bro...dalam blog najwan since jun 2008 lagi dah bgtau kehadiran musang berbulu ayam dlm pejabat anwar la bro..n musang tu adalah saiful...watak najwan ni dah lame wujud cume x perlu ditonjolkn sehingga satu masa yg sesuai...lu je yg x tau cite..hehe

Anonymous said...

Apa kriteria, gauge yg mudah-mudah kata orang mat jambu. Kalau mindset dah anti-juak kat anwar memang dah jadi dasar pencacai no. 1.

Anonymous said...

fulasKalau setitik air mani boleh menjana RM3.8 juta, silakan Anwar datang 'try' lubang kunyit aku plak. Tak kisah la nak bikin mcm mana pun aku rela asalkan 'menjadi'.

Anonymous said...

iPlot drama yg klise! Lepas ni jambu ape pulak yg kluar yek??

Anonymous said...

jambu hanyut....hahahahah

Anonymous said...

Munawar Anees tu mcm mna pulak,bro?Ingt bro,kata2 hakim swktu mmbebas kn DSAI pd tahun 2004."walaupun pun sya cenderung utk mmprcayai prtuduhan trhadap DSAI tetapi tidak ada satu bukti pun yg dpt mngait kn beliau dgn tuduhan itu"skrip 1999 & 2010 sma le bro cuma plakun je lain.Ini drama remake.jln crita msh sama.kputusan ny msh sama,org Mlayu akn mnolak UMNO

Anonymous said...

AZLI SHUKRI TODAY
Membenteras Kepalsuan, Kezaliman dan Kemungkaran UMNO TO BE THE END

Anonymous said...

Memang nampak Najwan ni jambu..tapi secara kebetulan ke? kelayakan ke? atau pun syarat interview ke...yg dahulu-dulu pun sama juga..hairan bin ajaib..

Anonymous said...

tul ke si saiful tu kena liwat?apsal jmpa PM setlh 2 hari kena tut..tut!!musykil 2x!!!kes Anwar pula dah berlarutan dr 2008 sampai sekrg..nmpk sgt ada org nak m'jthkan Anwar spy xbertanding dlm pilihanraya ni....dekat2 nak mengundi nanti...Anwar didpti b'slh meliwat saiful si talibarut itu,dan dipenjarakan lagi dan lagi dan lagi.....

Anwar Ibrahim said...

ohhhh pleaseeee ... i tak selera la tengok najwan .... mcm bangla gemuk aje ... bontotpun ada kurap dan kayap.