Tetamu Kehormat...

October 20, 2011

Pakatan Rakyat Jangan Cuba Sabotaj - Kalau Tak Mahu Hadir Tak Mengapa

Saya nasihatkan agar sesiapa yang tidak menyokong Himpunan Sejuta Umat tidak perlulah hadir pada Sabtu ini di Stadium Shah Alam. Tetapi, janganlah pula buat kecoh dan sabotaj majlis orang lain. Sekali pun ada pihak yang membenci himpunan tersebut, tapi jangan la main kotor pula. Kalau tidak mahu bersama-sama kami, tidak mengapa, tetapi janganlah bising dan buat tuduh yang bukan-bukan terhadap UMNO. Saya nasihatkan agar para penyokong PAS, PKR dan DAP tolong duduk diam-diam. Masih ramai lagi umat Islam yang akan hadir. Kehadiran kamu semula tidak diperlukan dan jangan ganggung majlis orang. Takbir!!!

6 comments:

Anonymous said...

Himpunan ini tidak membawa erti pada pihak yang berasakan ianya bakal merugikan dari sudut politik.

Anonymous said...

Azli Shukri tu turun ke? takat dok berkokok kat blog tak payah la!!

Zakir said...

Anon 1:09PM. Jangan lah merendah2kan usaha saudara2 kita yang lain... jaga lah kata2 dan akhlak tu...

Anonymous said...

Kita nak tengok, BERSIH yang dihalang dari kiri,kanan, atas dan bawah masih mendapat jumlah peserta yang memuaskan, itupun terpaksa 'sakit mata' dengan asap. Macam mana outcome untuk HIMPUN pulak. Bukankah HIMPUN mendapat inspirasi daripada BERSIH ?

Anonymous said...

HIMPUN dan BERSIH rasanya dua situasi yg berbeza.. BERSIH utk politik dan HIMPUN untuk agama.. mcm mana boleh sama... rasanya mungkin rakyat msia lebih pentingkan politik.. kalau PAS bagi galakkan ahli join sekali.. saya akan tabik spring pada PAS.. kalau tidak.. nyatalah PAS hanya parti politik yg hendakkan kuasa utk memerintah....

Anonymous said...

kalau sambutan hangat makanya pah jadi pengat. kalau sambutan tak hangat kerana hujan dan sebagainya pah akan tetap dikenang sebagai lari dari medan perjuangan.