Tetamu Kehormat...

October 20, 2011

Gambar-Gambar Kematian Gaddaffi




11 comments:

Anonymous said...

Bila rakyat malaysia akan bunuhkan najib???aiyo.....jom kita hancurkan najib segera

Anonymous said...

Anon 12.16am

Apabila Kepala sial laknat kamu di penuhi najis Pakatan Haramjadah...maka fahaman kami Akan jadi macam Babi!

Babi, kamu!

Anonymous said...

INILAH YANG BERLAKU KEPADA ORANG YANG MENTANG AMERIKA...

KEPADA YANG MENYOKONG.. MACAM ANUAR LAH..

ANON 12:16..

BETAPA RUGINYA IBU AWAK MELAHIRKAN AWAK.. PENYOKONG MURTAD DAN MUNAFIK PEMBANGKANG...

ANUAR IBRAHIM LAKNATULLAH...

anti harbi said...

Anon atas sekali.Ada lebih baik kita hancurkan munafikun dan kafir harbi dulu.Kita hapuskan peliwat dan barua2 penjilat jubor peliwat.Kita hapuskan komunis2 yg tak sedar dek untung menumpang di bumi bertuah ni.

Kalau ada talibarut2 amarika yg nak berkomplot untuk menjatuhkan kerajaan Malaysia yg sah,kepala pengkhianat2 ini kita tebas sekor2 dan campak dalam kandang babi!

Amacam?

Anonymous said...

Bila rakyat malaysia akan bunuhkan najib???aiyo.....jom kita hancurkan najib segera
October 21, 2011 12:16 AM

Anak haram yang tak tahu hukum islam bersubahat,merancang dan membunuh tu berdosa di sisi agama.Nanti kau mati dalam keadaan tidak beriman.Bertaubatlah.Apa yang kau untung kalau dia mati.Apa kau akan jadi kaya?Pi lah...makan pun Dia yang beri.Tak bersyukur.Mari ramai2 sanggah October 21, 2011 12:16 AM.

Anonymous said...

Anon 12.16
Mungkin kamu akan pergi dulu sebelum Najib. Kamu tunggu sajela masa itu.

Anonymous said...

penat buat amal itu dan ini tup-tup dengan sepotong ayat ko anon 12:16, semua pahala ko dapat kat orang yang ko fitnah. huh buat penat saja ko bersengkang mata, habuk pun tak dapat.

ajal dan maut bukan di tangan manusia. anak kecil digilis 2 kali oleh sebuah van di Cina belum tentu menemui ajal ditangan penggilisnya. ingat itu sampai bila-bila ok.

Anonymous said...

kemungkinan anon 12:16am bukan islam..
ayatnya lebih kurang dg malaun gila dlm blog gomo tempoh hari..

so jgn ambil peduli dulu dg malaun sakit otak mcm ini..

Anonymous said...

malaun masa bersih 2 di blog papagomo..

mencarut2 ncm inilah ayat2 dia..

mmg sakit otak..jgn layan..

Anonymous said...

Ayuh kita jejak anon 12.16 kita cari lokasi , nama dan No.icnya

Anonymous said...

Anon 12.16 setiap apa yg ko kata akan menjadi saksi kalau apa2 yg berlaku pada Najib..ko ingat blog ni gomen tak monitor ke? apa2 hal kamu kantoi dulu...apapasal kamu bodoh sgt...nanti kena cekup baru padan muka bodoh.....

ko mesti penyokong PR, alamat kamu mesti Bond dah tahu...jgn silap hari bulan tiba2 bond sampai kat umah ko......