Tetamu Kehormat...

October 11, 2011

Doa Untuk Dr Harun Din

Terima kasih atas makluman daripada sahabat blogger Double Y berkenaan perkembangan terkini kesihatan Dr Haron Din di IJN. Bersama-samalah kita berdoa agar beliau cepat sembuh dan terus kembali ke medan perjuangan.

13 comments:

Anonymous said...

Semoga Dr Harun Din cepat sembuh. Insya Allah.

Politik Dr Harun Din lebih mulia daripada para pencacai dan pelingkop umat Islam yang berada dalam PAS?

PenganutPAS said...

Semog Harun Din kembali sihat . Amin

Raja Manusia said...

Mudah2an Dr Haron Din sembuh hendaknya.

Dari kenalan rapat dato' yang saya kenal, beliau pernah memberi 1 juta ringgit kepada satu masjid di langkawi kerana keadaan masjid yang daif.
Sepatutnya duit tu beliau dihadiahkan sebab ada membantu bab perubatan sehingga mereka dapat anak lelaki, menteri ni yang isteri dia sekarang dok kalut dgn teater musikal egen perempuan la ni.
Beliau tak tahu pun cek tu 1 juta dalam senaskah quran yang dihadiahkan. Beliau banyak membantu umat islam di malaysia, dari darussyifa sehingga lah bantuan peribadi. Semoga allah swt meletakkan dato' di tempat yang sebaiknya.

Anonymous said...

Sokong pemimpin PAS macam ini.., rasa berbaloi sikit...

Mat Sabu...?

Toloooooooong....!

maae said...

Sebagai orang Islam kita doakan yang terbaik untuk kesihatan beliau.

Fasal politik,kita serahkan kepada Allah SWT kerana DIA sahaja yang berhak membalas hubungan Dr.HarunDin dengan semua masyarakat melayu Islam dan penyokong PAS, hubungan dengan Pemimpin Negara.

Kita tahu beliau pernah berhidmat dengan UKM di bawah saraan kerajaan

Bingai @ Bangang said...

Semoga Allah mempermudahkan beliau menghadapinya. Selama ini aku tidak pernah memandang beliau sebagai orang politik tetapi menghormati beliau kerana ilmunya.

Aku yang Bingai
http://tendangterajang.blogspot.com/2011/10/kj-bocor-rahsia-siapa-kroni-dsn.html

Melayu Raya said...

Seorang Pejuang bangsa Melayu yg tulin dan tak pernah putus asa. Pejuang Islam yg sebenar.Sebagai salah seorang anak murid ustaz di tingkatan Enam dari sebuah Sekolah Menegah Melayu Jalan Caunterhall/Jln P Ramlee,Pulau Pinang.Di iringi doa' dan Semuga cepat sembuh dan kembali sihat,Insya'Allah.

whiteorange said...

Akhirnya ramai pemimpin PAS yang masuk rumah sakit maha firaun , maha zalim !!!!

hangbuah said...

Aku bukan penyokong PAS tapi aku cukup hormat Prof Dr Harun Din yang betul-betul berjiwa ulama, aku rasa beliau jauh lebih hebat daripada Nik Aziz atau Hj Hadi. Semasa di Universiti dulu aku tidak pernah mendengar ulama ini mengumpat, mencerca atau memaki orang samada didalam universiti atau diluar universiti dan aku percaya jiwanya kekal begitu sehingga kini kerana tidak pernah ada apa-apa kontroversi politik keatasnya.

Semoga Allah pulihkan kesihatannya. Amin

Anonymous said...

Sorry, beg to differ. Hope he gets well and Allah forgives him. But, He is among those who uses Islam to make money.

Anonymous said...

salam ..

YA ALLAH., KAU KURNIAKANLAH RAHMAT KESIHATAN DAN DIPANJANGKAN USIA KEPADA AYAHDA DATO HARUN DIN.

AMINNNN

Anonymous said...

Orang PAS/penyokong Nik Aziz dah tentu tak akan do'a kan.....

Anonymous said...

@Anon 4:37 PM,

Bila pulak si Haron Din guna islam untuk duit dol?

Dia buat darussyifa percuma dol. Takde bayaran pun, sapa nak hadiah boleh bagi, takde no hal. Cakap biar betul sikit, jangan sedap mulut dol.

Walaupun dia orang PAS, yg pro kerajaan macam aku ni atau sesapa je lah, benda yang betul cakap la betul. Come on la, have a class of your own la dol.