Tetamu Kehormat...

October 21, 2011

Cara Nak Dapat "Crowd" Ramai Buat Protes Selepas Solat Jumaat - Jangan Lupa Bawak Budak-Budak Ini Esok di HIMPUN











15 comments:

Anonymous said...

Apa yang pelik, aneh bin ajaib pasal orang Melayu kita.

Pokok asalnya percubaan nak murtadkan orang Melayu. Yang ajaibnya orang Melayu yang mengaku Islam tak bersatu hati, akidahpun boleh dipolitikkan. Ajak berhimpun tak nak, alasanya dianjurkan oleh badan bukan politik, jadi ada parti politik tidak mahu hadir atas alasan menghormati penganjur bukan dari parti politik.. Himpuan Bersih pulak dianjurkan oleh pemimipin terkemuka pembela murtad si Ambiga. Si Ambiga kata beliau anjurkan Bersih bukan dipengaruhi oleh mana mana parti politik. Anehnya ramai pak lebai pak lebai dari parti-parti politik terkemuka join sekali dan sanggup angkat Ambiga sebagai wali syafaat mereka.

Bertambah pelik gereja tak diusik, sultan pulak dikritik. Betul atau salah cara sultan, ikut perlembagaan atau tidak, ikut cara Islam atau tidak si Sultan seolah2 menjadi perkara dan kesalahan besar pulak.

Bertambah2 pelik pulak mahasiwa sanggup kena balun mempertahankan si Aziz Bari tu yang hina sultan yang sayangkan akidah kita. Aneh pulak budak2 demo selepas sembahyang jumaat. Masa Berish pulak sanggup syahid mempertahankan Ambiga tu. Tapi tak nak berkorbankan mempertahankan akidah. Sah sah si kafir-kafir pandang orang Islam di sebodoh2 makhluk. Iakan saja cakap sultan, datang je keperhimpuan selamatkan akidah besok tanpa kasta politik… pasti orang-orang kafir takut. Tapi apakan daya survival politik lebih penting dari akidah umat.

Anonymous said...

PEDULIKAN JER BUDAK2 TUE...MAK BAPAK SURUH BELAJAR DIORG NAK BERPOLITIK...SEMUA YG SOKONG AZIZ TUE PUN LAYAK DIGELAR PENDERHAKA KEPADA SULTAN SELANGOR

Megat Alam Gempita said...

Adik-adik esok pi HIMPUN yer...jangan bagi alasan nak buat assignment ler, dating le, nak basuh baju ler.

Jangan hangat-hangat tote ye!

Anonymous said...

Melayu mudah dibeli, Islam mudah diperalatkan. Siapakah puncanya? Siapakah dalangnya? Siapakah yang menjadikan umat islam berpecah belah ? Siapakah pencetus demonstrasi jalanan ? Umat Islam dan Bangsa Melayu yang tidak pernah bersyukur dgn. nikmat yang ada di negara kita. Bangsa Melayu yang mahukan perubahan tanpa memikirkan apa yang telah dinikmati. Bangsa Melayu perlu berubah pada diri sendiri dengan bekerja keras untuk berjaya. Bukan bekerja keras utk memecah belahkan Bangsa sendiri. Kenapa kita harus mempertahankan seorang manusia yang merekacipta kemusnahan dirinya dan melibatkan kita terjerumus kearah kehancuran. Nikmatilah kemakmuran negara kita, lihatlah negara islam yang telah dihancurkan oleh ZIONIS laknatullah. Tangan ghaib ZIONIS Laknatullah telah meresap di negara kita.. SEDARLAH WAHAI UMAT ISLAM dan BANGSA MELAYU.. Ibu bapa, atuk, nenek kita telah bersama2 menikmati kemakmuran dan kedamaian selama berpuluh tahun tanpa sebarang kekacauan. Untuk menghancurkan negara kita matlah mudah tetapi untuk mensejahterakannya amatlah payah.

Anonymous said...

kesian tengok budak-budak ni...masih hijau..belajar tinggi.. otak udang...bodoh..bodoh...maka bertepok tanganlah kafir harbi....

Anonymous said...

Yang jadi kuda ialah Aziz Bahri.Siapa yg memperkudakannya?.DAP,PAS dan PKR.Aziz Bahri bergelar Prof ,tapi mana buku-buku karyanya,mana artikel yg di tulisnya,mana pandangan bernas yg di suarakannya.Dapat phd dan jawatan prof bukan hasil kerja kuat nya semata, tapi polisi kerajaan yg mengamalkan sistem kuota.Kalau PR memerentah sisitem kuota di hapuskan ,Aziz Bahri terpaksa membodek PR awal-awal lagi.

Elok juga tindakan di ambil kepada Aziz Bahri jika beliau melanggar sebarang peraturan,biar di pindah ke UNISEL jadi prof kangkung di Unisel,membodek Khalid gagap.

Budak-budak Melayu di UIA tu,kalau tak kerana sistem kuota,jangan harap nak dapat tempat.Elok kerajaan tutup saja U yg bercambah macam cendawan ni ,biar pelajar Melayu bersaing sengit macam dulu-dulu,nak tengok berapa kerat yg boleh masuk U.

Aku pun suka kalau PR memerntah,biar di hapuskan sistem kuota.Bagi budak Melayu merasa sejauhmana kebolehan mereka bersaing utk ke U.Sekarang berbagai kemudahan dan peluang yg di beri mereka bazirkan hanya keran mahu membela prof kangkung yg hanya tahy bercakap utk membodek PR.

Aku sikit pun tak nampak kelebihannya Prof Bahri ni,selai dari sentiasa di julang sebagai 'pakar' perlembagaan oleh msikini dan MI.Pakar taik kucing.

Tertido said...

patutla pelajar u sekarang tak dihormati seperti dulu ,ni je rupanya tahap mentaliti pelajar u skarang:) aziz bari tu sape?:)

Tertido said...

jika berdsarkan populariti skarang,ada baiknya aziz bari buka U baru,suruh budak2 tu masuk sana,itu barulah dinamakan keperihatinan,siaaan aziz:)

Anonymous said...

MANA SAM KETOT?

Anonymous said...

siapa yang nak pi himpun ni.... kalau setakat nak jumpa rahim tambi, zul nordin, berahim katak, ezam kotak.... dan seangkatan dengannya... habiskan boreh jo... persoalannya kenapa mereka murtad...? nak bagi tazkirah pun kena ada tauliah... tak lama lagi bapa nak tazkirah anak pun kena ada tauliah...

Anonymous said...

Sape yang benci sangat sgt ngan HIMPUN tu nmpk sangat la penjilat pantat Teresa Cock yang pernah berbasuh tu... kesian puak2 hamPAS & PKR ni.

Anonymous said...

Sape yang benci sangat sgt ngan HIMPUN tu nmpk sangat la penjilat pantat Teresa Cock yang TAK pernah berbasuh tu... kesian puak2 hamPAS & PKR ni.

manjung said...

otak PAS ni dah penuh hamPas...tak pernah dicuci...

Anonymous said...

NAMPAK SGT DEMO NIE DIANJUR PR..NURUL IZZAH,SAM,TIAN CHUA PUN HADIR BAGI SOKONGAN...UIA HARUS SINGKIRKAN AZIZ NIE,BUAT PER NAK DUKUNG BIAWAK HIDUP MACAM DIA NIE..PRU 13 MAKIN HAMPIR MAKA AKAN LEBIH BANYAK LAH AZIZ BARI BERI PANDANGAN POLITIKNYA...BETUL KER DIA PAKAR PERLEMBAGAAN?????

Anonymous said...

Baca komen di atas terserlah penyokong umno ni otak lucah.. orang umno buat salah boleh.. orang lain buat salah kutuk.. kesiaannn umngok