Tetamu Kehormat...

August 8, 2011

Akibat Suka Memfitnah Sesama Saudara SeIslam - Wajah Sudah Hilang Serinya

11 comments:

Anonymous said...

nampak sangat hati hitam. kulit pun hitam hehehe

cikgusenam said...

muka macam gampang peragai macam babi.hati syaitan tapi belagak alim.gampang punya manusia potong bagi babi makan

Anonymous said...

aku pernah nampak dia kat LORONG HJ TAIB 25 th dulu.bapok yg dia langgan tu cakap dia memang gatai.

Pakcu Rantau Panjang said...

Salam buat tuan...
Penilaian dan kemuliaan bukanlah melalui ukuran dari mana-mana parti politik.

Kemuliaan adalah dari ukuran Allah S.W.T bila mempunyai sifat mukhlisin dan tawaduk .

Jika berkumpul seluruh manusia untuk menghina seseorang tapi jika Allah yang memuliakannya maka ia tetap mulia selamanya..begitulah sebaliknya....walahualam

headbomb said...

fitnah makanan ruji tu tahniah.. sok muka bukan hitam logam tapi macam setan.. haha

nonbal said...

Dia dok baca apa tu? kitab ka apa?. Kalau dah rumus macam tu, maka sahlah pemimpin PAS adalah pembohong besar serta pakar putar belit (saudara Anwar).

Anonymous said...

PENGIKUT PAS MACAM MANA PULAK?

PUAK-PUAK YANG SANGGUP JUAL AGAMA ISLAM KAT DAP .... NEGARA BERKEBAJIKAN...

Anonymous said...

fitnah...maki hamun...tipu...hasad dengki...putar belit SUDAH JADI MAKANAN RUJI ORANG PAS...nak buat camna...terima sajalah...

Anonymous said...

cakap pun dh mula gagap...itu sikit tuhan tunjukan tu...tobat la ustaz wei

Singh Is Kinng said...

Salam Saudara Azli ...

This kind of ceramah definitely does not attract the fence sitters ... instead it is seen as a shallow argument to fool the PAS members ...

Anonymous said...

amat sesuai kalau ceramah ni di berikan di hadapan rakyat di Sudan! barulah ngam dgn standard penceramahnya!