Tetamu Kehormat...

July 23, 2011

Wahai Ahli-Ahli PAS Boleh Faham Maksud Syeikh Ini? Inilah Ajaran Islam Sebenar

14 comments:

Amir said...

http://www.salafimedia.com/izharuddeen/hisbah/item/1540-exposing-the-fraud-khalid-yaseen.html

Baca link ni brader..pilih ulamak mana yang kita nak ikut..jgn sbb nak menang kita main sebat je

meedarus said...

Mantap bicara Tuan Shiekh ni..
Awas Sosialis di belakang..katanya.
They organise,support everything inc money but they're not around...
Mmg puak ni sengaja buat tak faham..

Anonymous said...

dear muslim and malays

that an excellance ceramah by sheikh yasin mohamad from usa...

all of us should listen

salam

Anonymous said...

Bukan utk org2 PAS, tp org2 Umno sebab suka atau tidak org2 Umno itu jahil yg menghampiri Jahiliyyah. Ini kenyataan.

Aznan Isa said...

Sebetulnya ini satu tarbiyyah utk orng Umno. tapi apakan daya..

cakap tak nak dengar,
dengar tak faham,
tak faham tak nak tanya,
tanya tak nak buat,
bila buat, buat salah,
salah tak nak mengaku,
dah mengaku tak nak betulkan,
dah betulkan tapi tak puas hati,
tak puas hati tak nak cakap....

dasar umno!! langsung tak boleh terima kebenaran. Petunjuk dah depan mata. Mereka masih lagi tuli serta buta mata hati..

Anonymous said...

hadith tu dah di ulas byk ulama' belajar byk lg sheikh.... islam tu luas... kena tahu keadaan mcm mana... nak ckp pas salah ajaran... benda basic islam pimpinan pertubuhan kebangsaan melayu bersatu pun x pernah lengkap... pigi da... islam umno boleh pegang pompuan, minum arak... kahkahkah... sape yg tak taw umno parti rahsuah.. eh silap.. pertubuhan kebangsaan melayu bersatu...

Anonymous said...

Sekarang ini UMNO suka sgt tegur PAS dah lari dari perjuangan Islam sebenar, tapi UMNO tak komited dan buat tak pa kerana UMNO hanya parti nasionalis spt yg dilaungkan selama ini. Itulah yg dikatakan assobiah tahap sekular.

Farid Harasyi said...

Apa lagi Azli Shukri..Kecut teloq pulak. Sila jawab. Nak tegur orang konon. Pemimpin sendiri tak reti nak jaga tatacara islam sebenar. Rosmah pun buat benda HARAM. Kepala togel je. Kan haram tu... sekali lagi.. H.A.R.A.M.
yang minum arak lain, salam bkn mahram lain... sumua benda HARAM. rasuah dah la kuat.. huhu.. kao nak sebut satu2 pun tak guna. Azli Shukri aka umno dia tak kisah. yang penting dia puas hati. Tulaa.. kalo dah sebati dgn benda2 HARAM tu, akan butalah segenap mata hatinya. ini kenyataan beb!!

Muhammad Azli Shukri said...

Mana-mana hujah Islam yang tidak sekepala dengan hujah orang2 PAS, pasti korang caci dan maki, Harussani pun korang belasah, tak hairan dengan tabiat jahiliah korang semua ini.

Aznan Isa said...

orang dok tunggu jawapan kamu azli Shukri.. takat hang jawab cemtu cara takde teloq laa woi!!

Anonymous said...

Kepercayaan itu sesuatu yang dimiliki oleh individu. Itu hak masing2 yang perlu kita kena hormati. Aku cukup meluat kalau orang bercakap mengenai ugama seolah-olah dia sahaja yang betul. Masyarakat yang beradaban tinggi jarang sekali berbincang dan mempersoalkan benda2 macam ni disebabkan ianya sesuatu yang abstract, unseen dan seperti juga iman, ianya suatu dalaman.
Tahu tak orang melayu ni lebih arab daripada arab bila bercakap pasal islam. Tu sebab umno boleh manipulate orang melayu...

Anonymous said...

buat anon July 24, 2011 1:46 PM

"Tahu tak orang melayu ni lebih arab daripada arab bila bercakap pasal islam. Tu sebab umno boleh manipulate orang melayu..."

apa ke bodoh sttment ko nih....
ko ingat org melayu x boleh lebih dr org arab ke nak kata pasal islam???

islam tu bkn hak org arab je ngok..
ko ingat org arab tu tinggi sgt keislamannya...kalo sgt tinggi x la ng2 arab saling bermusuhan sesama sendiri....banggang....

sbb tu kalo kita berdoa kita x kata pun/mintak kita dimasukkan bersama dikalagan ulamak,pemimpin islam,org arab/orang melayu/ustaz2...tapi kita minta supaya ditempatkan dikalangan org3 yg beriman n beramal soleh....sbb belum tentu ulamak,pemimpin islam,org arab/orang melayu/ustaz2 ni betul2 beriman dan beramal soleh...ramai jugak yg berkepentingan...

ada faham

Anonymous said...

wahai farid harasyi,
kalau kau ada depan aku dah tentu aku sembelih kepala kau. darah pas kan halal.

Anonymous said...

video ni bukan kutok parti politik PAS atau UMNO..syeikh ni bagitau politik itu bukan cara islam sbb berlanggaran dgn SUNNAH..walallahualam..aku dulu pun org PAS pastu baru aku tau yg MATLAMAT TIDAK MENGHALALKAN CARA..So sekrang aku tak sokong mana2 parti pun. Aku hanya sokong parti Allah dan RasulNya serta sahabat2 r.a.