Tetamu Kehormat...

July 10, 2011

Mengapa Insan Ini Didoakan Agar Cepat Mati?


Kawan-kawan saya kata, gambar di atas mirip dengan wajah Ketua Pembangkang Malaysia, bernama Anwar Ibrahim - malah, setelah dibuat analisis, terbukti 99.99% gambar di atas adalah asli. Namun demikian, yang menghairankan saya - sehingga kini, saya masih tidak mempunyai jawapan yang kukuh, mengapa begitu ramai sekali rakyat Malaysia yang mendoakan manusia di atas ini agar cepat mati? Apakah kejahatan dan keburukan lidahnya, sehingga orang ramai merasakan begitu dizalimi atas segala fitnah jijik, mengadu-domba dan menghasut perasaan benci-membenci dalam kalangan pelbagai kaum di negara ini.

Jarang sekali - seorang pemimpin dibenci sebegitu rupa, sehingga kematiannya sangat dinanti-natikan oleh orang ramai. Jelaslah, dosa fitnah dan kejahatan lidahnya seolah-olah sudah menutup segenap langit Malaysia, sehingga seluruh rakyat tidak lagi berasa aman dan sentosa dengan kehadirannya. Maka, Islam mengaja agar kita berdoa dan berharap secara berhemah dan berakhlak - sekiranya kematian adalah terbaik untuk Anwar Ibrahim dalam waktu terdekat, maka itulah doa kita semua, tetapi sekiranya kematian Anwar Ibrahim dalam waktu terdekat hanya mengundang fitnah yang lebih dahsyat ke atas negara dan umat Islam Malaysia, maka berdoalah kita untuk menjauhinya, kepada Allah jua kita berserah.

Sesungguhnya, sebesar-besar fitnah untuk umat Islam di Malaysia dewasa ini, ialah Anwar Ibrahim. Kejahatan lidahnya adalah sebusuk-busuk fitnah yang menjalar di muka bumi Malaysia tercinta. Demonstrasi, perasaan benci, dendam, ganas, bermusuhan - adalah lahir daripada lidah jahatnya yang tidak pernah berhenti meniup hasutan dan buruk sangka. Demokrasi adalah lidah syaitan yang dimanipulasi atas nama kemanusian. Anwar - nama yang didoakan untuk mati berkali-kali, seperti mana nama Mahathir yang dijampi untuk hidup seratus tahun lagi. Wallahulam.

14 comments:

snor4057 said...

bukan cepat mati, tapi cepat mampos

Shah said...

Lepas buang ke laut supaya tidak ada kenangan dalam generasi akan datang

Anonymous said...

Jangan Buang Kat Laut .. nanti puak dia cakap .. dia sama dengan Osama ... Patut bako saja

Shaari said...

perosak negara. yuckss

Muhammad Azli Shukri said...

Tq

Anonymous said...

confirm dah mampus kebang?

Anonymous said...

pejuang demokrasi,Allahyarham Baharuddin Ahmad.
Al- fatihah

Anonymous said...

Dia jahat sangat. Biar dia cepat mati supaya tidak bertambah-tambah lagi dosa dia kepada rakyat.Tapi kalau tak cepat mati pun, biarlah dia terima nasib macam Ariel Sharon. Itu pun jadilah.

Jebon said...

Lambat lagi nak mati tu?? Sempat lagi kalau nak buat 2 atau 3 kali onar dalam negara. Kita sama-sama tunggu dan lihat dimana kesudahan hidupnya nanti..insyaallah.

Manusia bernama Anuar Berahim ini adalah manusia Melayu yang paling munafik di Malaysia. Maruah diri tentulah tak terjaga tetapi maruah keluarga terpalit sama. Kesiannn...kessiannn...kesian keturunan keluarga Anuar Berahim ini.

Bila lagi nak berlakon adigan PORNO Anuar Berahim ni agaknya ya!!

Anonymous said...

lama tidak menyinggah blog saudara..


Antara amlan doa saya usai solat..adalah memohon perlindungan ALLAH dari difitnah Dajjal.
Perilaku dia (merujuk kpd ANWAR)melangkaui akal fikiran dan tindak tanduk norma manusia.


Mungkin ini janji ALLAH...diberi kesenangan,kekayaan,kesihatan yg baik agar dia mentaatiNYA..dan beramal soleh,namun..rahsia kejadian hanya DIA yg mengetahui..

Saya ada terbaca kalangan blogger 'membacakan' TALKIN padanya..haha..hampir tersenyum saya..tapi cepat terus beristifar..
kerana saya sedar..wlu beribu2 manusia berdoa..klu tidak dimakbulkan..pasti ada hidayah yg menjenguk ANWAR..mungkin beliau insaf mana tahukan? Bakal MURSYIDUL..

Tetapi..jika sebaliknya..wlu hanya seorg hamba ALLAH mendoakan kematiannya..kun faya kun..kataNYA..maka..termakbullah doa hamba itu..!Maka wajar bagi saya utk mendoakan 'rahmatilah dia disana..'

Anonymous said...

Marina Mahathir sertai perhimpunan BERSIH 2.0

Datin Marina Mahathir anak perempuan kepada bekas Perdana Menteri Malaysia ke 4 Tun Mahathir untuk menyertai perhimpunan rakyat itu.

Anonymous said...

mampos jer bewak ni aku sedekah pisang kat beruk2 di zoo negara.
kepada yg mampos ari tu....harap keluarganya mohon ngan nik ajeet bagi satu tempat disyurga pas bersama dengan babi2 pas yang lain.
dulu atok aku di katakan kafir kerana ahli/pengikut umno.
apsalahnya sekarang giliran aku panggil orang2 pas ni BABI.

Anonymous said...

Anwar kalau mati,tanamlah dia di bumi israel.kubur pahlawan.jadi penyokong dia senang nak lawat israel.Bumi Malaysia pasti tidak boleh menerima mayat Anwar.Sumpah panglima Selempang Merah.Siapa yang derhaka kepada negara ,raja,bangsa dan agama kita doakan mayatnya tidak diterima dibumi Malaysia.Kalaulah kita panjang umur,kita akan lihatlah Hukum Karma dahsat yang akan menimpa dia.Nauzubillah mcm mana keadaan dia menerima panggilan maut.

boxer3223 said...

Insyaallah saya doakan beliau dan Tun Mahathir sentiasaaaaaaaaaaaa sihat. Supya Tun Mahatahir boleh lihat sikit demi sedikit kejatuhan UMNO