Tetamu Kehormat...

July 10, 2011

Mahathir Perlu Nasihat Marina


Saya tertarik dengan kupasan blog Putra Merdeka berhubung isu sokongan terbuka Marina Mahathir terhadap Perhimpunan Bersih 2.0 petang semalam. Dalam keadaan ayahandanya sendiri mengkritik perhimpunan Bersih - mengapa dengan bersunguh-sungguh Marina pula menyokong perhimpunan haram tersebut? Apakah beliau merasakan bahawa pilihan raya yang dijalankan di negara ini telah dilakukan secara tidak adil dan telus? Sehingga memaksa beliau untuk bersama-sama bersekongkol dengan Pakatan Rakyat di jalanan? Saya memohon agar Tun Mahathir segera menasihat serba-sedikit tingkah laku Marina yang sejak akhir-akhir ini semakin condong terpengaruh dengan agenda jahat Pakatan Rakyat. Wallahualam. Baca di sini..

24 comments:

Esperalzi said...

Marina Mahathir ni memang dajjal betina pun,dah murtad pun, dah masuk Kristian senyap2, aku dengar khabar angin.

Betina sial ini cukup anti-Islam, pernah tulis kat The Star kutuk jemaah solat Jumaat krn kononnya menyebabkan kesesakan lalulintas, bahkan dia suruh polis tangakp org2 Islam yg pergi solat Jumaat. Hindu buat perarakan dia tak bising pun, Kristian sembahyang Ahad dia tak bisisng..

Betina celaka lagi sial ini juga org kuat SIS, kumpulan wanita ajaran sesat yg mahu tulis semula Quran utk halalkan murtad, mahu istihar semua bayi baru lahir tak ada agama dan mak pak Islam tak boleh assume anak mereka Muslim so bayi tu boleh keluar Islam bila dewasa, dan macam2 lagi kufur laknat punya haramjadah punya perkara nak di bawa geng2 SIS termasuk Marina sial ni. Anak Dolah Badawi dan bini KJ pun satu lagi betina sial dari SIS..

Betina2 mcm Marina dan Nori dah kafir laknat pun, dah lewat nak suruh Mahathir nasihat. Betina sial ni dah jd buluh, mana boleh lentur lagi..dah mmcm tu mak pak dia didik dia, nak buat camne?

Anakbukitgantang said...

marina mahathir terpengaruh dgn Wahhabi yg menggalakkan keganansan dalam menentang ulil amri-dia adalah anak mureed dr maza yg jelas fahaman wahhabinya

Esperalzi said...

Hapuskan Wahhabi dari bumi Malaysia! Hapuskan Syi'ah dari bumi Malaysia! Kita perangi kedua2 fahaman jahat ni habis2an dari bumi Malaysia! Hidup Sunnah Waljama'ah Mazhab Shafi'e fi Malaysia!

HANG JEBAT said...

iktibar anak nabi nuh,,,,inilah marina.nikm ajis akan terima dia seadanya

Anonymous said...

bapak seorag ulamak belum tentu anak juga akan mejadi seorang muslim yang baik.
walupun Tun seorang yang berjasa pada negara tidak semestinya semua anak beliau akan menjadi warga negara yang baik.
si marina ni bukan baik pun..rumah tangga dia sendiri pun kucar kacir..
berapa kali berganti suami.
apa jasa dia?dulu dalam pemadam pun disebabkan kerana Tun jadi PM.
kalu ada yang kata dia dah murtad aku tak heran...ada kebenaran...lihat saja siapa rakan2 dia dan rajin2 baca setiap tulisan beliau.
kesian kepada TUN.

ajijasin said...

apa kejadahnye si marina nie...
damn bloodyfooLLLL...
damn bloodystupidddd...

Anonymous said...

KES MURTAD DI MALAYSIA.....MERUPAKAN KES YG TIDAK DIPANDANG BERAT LANGSUNG OLEH PIHAK KERJAAN BN......TAPI BILA TIMBUL KES AMBIGA.....BARU ORG ISLAM SEDAR....MANA PERGI ALIM ULAMAK , MUFTI2......KENAPA TAK TENTANG HABIS-HABISAN.....APA TINDAKAN BACUL2 INI DALAM MENEGAK ISLAM.....TAKUT JAWATAN DILUCUTKAN????????????? BESARKAN PERUT LEBIH PENTING....MAHKAMAH SYARIAH JADI KUDA HITAM.....

Anonymous said...

maaf tuan-tuan, kita kata marina tapi macam mana diri kita adakah kita muslim yang baik.. solat kita penuhkah 5 waktu sehari semalam.. kalau tak penuh tak usahlah lah kita nak mengata orang lain...betulkan diri kita dulu..Pandaikah kita baca Quran dengan betul tajwid dan makhrajnya.. jgn hanya islam pad nama aje..

nonbal said...

Pakatan universal kini nampak mekar di Malaysia. PAS kini memasuki era Ahzab seperti mana pendedahan bekas pemimpin PAS Prof Ismail Md Deros.
Kalau PKR Pengkhianat melayu telah menyebabkan DAP semakin berani menentang melayu, kini kemasukan Ambiga dan Marina menyebabkan pakatan tersebut berani menentang islam pula.
Dengan yang demikian, PAS telah terjerumus kelembah yang cukup hina dan perjuangannya akan menjadi sebuah catatan hitam di dalam sejarah politik Malaysia.

Anonymous said...

cukuplah si luncai sudah menguasai ekonomi malaysia dan tanah melayu Spura..KTMB da tak masuk Spura lagi..KTMB Kasi Tanah Melayu Balik.

Anwar ejen Yahudi said...

anon 8.51

wah..terer spin cerita nampak.. dari dulu smpai sekarang kerajaan pusat di tanah melayu seterusnya malaysia ni tak bg muka pada murtad.

Sbb ada org Islam mcm Anwar le golongan kafirun sudah berani angkat muka. Mula-mula kes murtad, lepas tu ke forum memeluk Islam.

Orang mcm ni yg dokong BERSHIT. Dan org macm ni jugak jadi pujaan hati keldai kafirun..

Aku tau lepas ni kau nak spin bab undang undang hudud la..negara Islam la..

heh, muktamar PAS yg lepas telah menjelaskan segala-galanya. Tak payah aku nak terangkan pada keldai kafirun lg. DI sini aku nak mengambil kesempatan mengucapkan jutaan terima kasih pada Haji Hadi kerana dia jugaklah yg menarik balik amanat songsang yg dilafazkannya dahulu.

Bak kata pepatah..sudah berak, jilat balik..kui..kui..kui...

pakngah santan said...

saya selalu juga follow article minah ni di bawah tajuk "musing" dalam paper star dari zaman dr m sebagai pm lagi. saya berpendapat dia ni adalah liability kepada dr m. tentu puak pas sekarang sembah dia. tak kisahlah kalau dilihat dari pendirian liberalnya terhadap islam. janji dah jadi sati geng.

Anonymous said...

PAS dan UMNO sudah bertukar kutub, dlm isu murtad PAS yang jaguh dulu, sekarang ini UMNO pulak yg menjadi juara. Jadi betullah...PAS ganti UMNO

Muhammad Azli Shukri said...

Saya fikir tuduhan murtad terhadap marina perlu ditarik semula...kita tidak tahu hal tersebut, hanya Allah sahaja Yang Maha Mengetahui

suri said...

Masyaallah! Just look at the many of the comments here ...

Zek said...

Kesian kat Tun Dr. Mahathir! Anak sendiri bersubahat dgn musuh ayah.

Kenapa Marina boleh berlaku demikian?

Anonymous said...

NAK MENGATA ORANG BUKAN MAIN EH...ORANG YG TAK MURTAD PUN SAMA JUGA,TENGOK LA KOMEN2....CERMIN DULU...

Anonymous said...

For your information, Marina mahathir tu bukan anak Mahathir. Tapi anak angkat. Mahathir tak pernah walikan pernikahan dia.

Dia anak orang kampung yang sangat miskin. ibu bapa dia datang ke klinik Maha dan serahkan sebab tak mapu nak bela.kebetulan mahathir belum ada anak. mak bapak kandung dia masih ada di kedah.

itu yang aku dengar sejak dia dari dulu lagi.Nak jadi apa pun dengan dia Mahathir tak heran. Anak-anak darah daging Mahathir sendiri tak macam tu.

Anonymous said...

Inilah contoh anak derhaka. Bapanya Tun Mahadzir telah meyatakan pendirian bahawa bersih adalah perbuatan kotor tetapi dia masih bersama mereka. Anak yang tidak menghormati bapa sendiri. Memang kisah Nabi Nuh terjadi pula pada Tun Mahadzir. Inilah cubaan Allah. Bersabarlah, semoga Allah memberi petunjuknya.

Anonymous said...

Ko ni bwak
Menngucap duk kutuk org ..fasik betol la ko ni ..

Anonymous said...

Dan perempuan inila yg diagung agung oleh muslimah pas...kalaula dia ni penyokong tegar bn, confirm terlondeh maruah dia bersama pakaian dia yg da sedia londeh buat dek macai pas..so, biarla...mmg org semcm dia ni layak dok di belah sana pun...dlm setandan pisang x semuanya boleh dimakan

love said...

Sudah-sudah lah tu, di dunia ini tidak satu orang pun yang tidak pernah berbuat dosa jadi jangan cuba-cuba menghakimi orang lain, apatah lagi membuat fitnah..

love said...
This comment has been removed by the author.
love said...
This comment has been removed by the author.