Tetamu Kehormat...

July 17, 2011

Lepas Guna Hadis Palsu - Haji Hadi Tipu Kita Lagi!

Tahniah kepada blog MyMassa tentang pendedahan di bawah ini... tak perlu ulas panjang-panjang. Elok pembaca tengok sendiri gambar yang kami dah kumpulkan. Adakah benar negara demokrasi lain benarkan demonstrasi?

Polis Anti Rusuhan UK

Polis Anti Rusuhan Korea Selatan

Polis Anti Rusuhan Sepanyol

Polis Anti Rusuhan Perancis

21 comments:

Anonymous said...

Hadi Tua kutok ni cakap selalu tak pakai otak di kepala...selalu melalot dan meroyan!! Dah kena beli dek Anwar dan DAP kot???

Selagi NIk NAjis dan Hadi ni hidup, melayu akan tetap berpecah dan Islam di hina sehina-hinanya.

anti bohmau said...

mana ada negara di dunia ni yg saja izinkan pendemo berarak memanjang di jalanan, wahai hj hadi? dah terbukti demo jalanan tidak pernah berakhir dgn aman jika ianya melibatkan pemberontak yg nak jatuhkan kerajaan!

lainlah kalau berarak maulud nabi ka, berarak hari merdeka ka, berarak pengantin ka..gerenti aman!! beraraklah 40 hari 40 malam pun tak kisah!!

kalau pun hj hadi ni jadi PM (mintak simpang) aku gerenti, dia tak mungkin benarkan rakyat berarak memanjang dijlnraya!! apa tah lagi utk jatuhkan dia!! ada sapa2 boleh gerenti dia akan kata "silakan berdemo"

Anonymous said...

Dia ni dari dulu sampai sekarang, tak habis-habis menipu orang. Nak kata tak cerdik, jadi presiden, bekas MB dan Ahli Parlimen. Ingatlah bukan semua rakyat di malaysia ni bangang....cuma segelintir saja yg bangang dan bahlol...!!!!!!.Allahhuakhbar.

Anonymous said...

Org yag percaya pada dia bukan takat bangang tapi tahap bahalul kritikal

TENGGARA is SOUTHEAST said...

Salam Sdr Azli,
Gambar-gambar ni patut puak pakatan yang tengok dan bandingkan dengan FRU kita.

P/s
Terima kasih atas pautan dan blog saudara juga telah saya pautkan.

Anonymous said...

nicky ajes dan hadi ni memang lembu

Anonymous said...

tak hairan dengan si berok ni. satu hari nanti dia akan keluarkan ayat palsu pulak atau putar belit ayat Quran. kalau dah dasar penipu tu kat mana pun dia akan tipu. harap serban aja besar macam guni

Anonymous said...

kalau ye nak mengkritikpun, apasal umpamakan serban tu mcm guni?tu sunnah nabi, menghina sunnah nabi tu tau x dosanya apa? bila cakap tu, pandang2, jangan main lepas je tanpa fikir dulu....

krakatau said...

anon 11.52
Dia tak cerdik, di pilih oleh orang yang tak cerdik sepertinya. Nabi bijaksana tapi ulamak ni ( kalau betul dia ulamak la, ulamak assu' ) tak bijaksana mahu pun bijaksini.

Ularsawa said...

Ularmak PAS kalau cakap tidak bohong tidak sah..macam ni ke ulamak perwaris nabi..???? orang macam ni layak ke digelar ulamak..hanya sesuai digelar ulapol...

Anonymous said...

Agaknya ... pemimpin PR ni ikut je apa saja yg diberitahu oleh 'penasihat-penasihat mereka ... cakap 'penasihat' ini 1,000% benar belaka.

Agaknya ... pemimpin PR ini tak baca akhbar dan internet ... sebab tu pengetahuan am mereka hancus.

Agaknya ... mereka ni tak befikiran jauh

Anonymous said...

Bagi la hujjah yg menarik sket. Ayat tu bagi la nampak cerdik dan ada akal, bukan mcm ni punya ayat. Ayat lemah dan setaraf mat rempit. Agak2 sapa la bagi pendapat anda ulama pewaris nabi di Malaysia ni. Nak juga aku tahu.

Anonymous said...

PAK YANGGOAT2 NI CERDIK SIKIT JER DARI BURONG KAKAKTUA..KECEK KLUKKLEK2...POOTAR TETAP POOTAR,POOSING TETAP POOSING SELAGI BOLEH.SOAL DOSA PAHALA TOLAK TEPI JANJI MENANG P/RAYA DAN DAPAT KUASA.ADA HATI NK JADI PM...

Anonymous said...

Kedah di bawah pimpinan PAS mahu menutup bar, disko dan kelab karaoke pada bulan Ramadan.

Negeri Melaka di bawah kerajaan BN, baru-baru ini pada mesyuarat Exco telah memutuskan untuk melanjutkan tempoh masa operasi pusat hiburan di negeri itu dari sekitar jam 1 pagi hingga ke 3 pagi.

UMNO kan parti ISLAM

Anonymous said...

Nak tutup masa bulan ramadzan?.. Temberang je tu. Dah tak jadi, Ulamak DAP tak benarkan. Ostat Zizan dan Ulamak PAS dah temberang seluruh umat Islam pasal negara Islam. PAS Islam Kosmetik.

Muhyiddin Yasin said...

He he he rupenye ini blog sembang gang2 Lam Mim Ba Wau . Kesian korang, bodohnya melampau-lampu patutlah kera jaan Najis Semah nazak!!! Bye jangan marah. He..he...he

maae said...

laa...teringat balik kisah budak perempuan umur 21 tahun mohon konsesi balak di 'teganu nu' era hadi awang jadi mb dulu...

"rupe2 nye..." cuba tuan sambung ceghitekan balik.. puak-puak ni kena "attack pakai reverse psikology". link semua blog ok?

pAS ni keje lain takde, menipu 24 jam...konon Allah di hati, betul kata pure shiite, mereka ini kumpulan allah ciplak je...

Anonymous said...

apa la bodoh sangat pengikut UMNO ni? Demonstrasi dgn rusuhan lain la bodoh. Yg kau tunjuk rusuhan. kita bukan nk merusuh, nk berarak la ngok.
Kau kata la apa2 ke Hadi Awang atau Nik Aziz.. x memberikan kan kesan pn. sebab ulama'2 luar iktiraf mereka berdua. pernah pergi ke kuliah jumaat Hadi Awang atau Nik Aziz? Pergi la dulu. lembut2kn hati.

Muhammad Azli Shukri said...

rusuhan bermula dengan demonstrasi...ia tidak terjadi dengan tiba-tiba

Anonymous said...

Tuan Haji Hadi perlu tahu bagaimana layanan PR kepada penduduk di Seksyen 19. Bertahun2 penduduk berusaha mohon kuil dipindahkan. Semasa BN kuil disokong MIC sebab itu pemindahan sering tetangguh. Th 1988 kuil itu kecil digunakan oleh setinggan dekat jalan kereta api. Selepas setinggan pindah th 2005. pengunjung kawasan luar ramai datang ke kuil itu. Selepas dimasukkan elektrik dan air pd 2006 kuil semakin aktif dan membesar. Pada Julai 2006 penduduk mengadu kepada DYMM Sultan Selangor dan BPR. Kuil diarah pindah ke Sek 22 Dis 2007. Tetapi PR telah batalkan pemindahan alasan tapak itu jauh kedalam. Usha penduduk menjadi sia2. Pihak kuil gantung bendera PAS dan PKR, mereka kata 2 parti sokong kuil tak payah pindah. Gangguan menjadi2, keramaian hingga tengah malam, perarakan bawa patung bergendang jam 1 pagi, kawasan jadi sesak dan kecuh, bila ditegur diugut bunuh. Pemuda berlonggok bising dan mabuk. Rumah penduduk diconteng angka kumpulan gengster 303. Aduan kepada YB tidak ada tindakan serius. Penduduk minta bantuan NGO Islam ketika keadaan jadi kronik. Khalid Samad serang pemimpin NGO yang bantu penduduk Islam, depan mata penduduk beliau sokong Hindu kuil. Setiap hari penguatkuasa MBSA buat rondaan yang kerap. Pada hari perasmian gelanggang oleh NGO 10.1.2009 ramai polis dan MBSA dihantar seolah-olah NGO lebih bahaya dari pengunjung kuil. Khalid Samad tulis artikel melalui blog tuduh NGO adalah gerombolan UMNO buat provokasi kepada kuil Hindu. Blog pembangkang buat pelbagai komen kepada NGO dan penduduk. Kenapa salahkan UMNO? Kenapa sokong pihak kuil yang buat provokasi kepada penduduk Islam? Kenapa pemimpin PR batalkan pemindahan kuil ke Seksyen 22 yang diluluskan oleh BN?. Selepas campur tangan NGO tapak baru kawasan penduduk Islam 23 dipilih. Penduduk 23 sudah siasat masalah di Seksyen 19 sebab itu mereka BANTAH bimbang masalah sama berlaku dikawasan mereka. Bila penduduk 23 buat demo bawa kepala sebagai tanda protes pemimpin PR melenting. Harakah siar gambar kepala lembu tuduh UMNO sebagai dalang. Logikkah asyik tuduh UMNO?. Salahkah penduduk buat demo jika pemimpin tidak adil kepada penduduk Islam? Sep 2009 kerajaan Selangor keluarkan risalah "Memahami Isu Pemindahan kuil dari Seksyen 19 ke Seksyen 23". Risalah berat sebelah menyokong pihak yang membuat provokasi kepada penduduk Islam. Logikkah kuil kecil semasa penduduk pindah pada tahun 1988 dibesarkan tahun 2006 dikatakan sudah berusia 100 tahun? Kenapa tidak siasat sebelum keluarkan artikel itu? Kenapa hanya dengar sebelah pihak yang banyak auta sahaja? Kenapa PR tidak salahkan mereka yg enggan keluar dari kuil itu. Tapak milik PKNS diperuntukkan untuk 16 unit rumah teres. Pada Okt 2010 filem dokumantari "Tauke Mancis dan Minyak Tumpah" ditayangkan diMenara PKNS PJ. Dalam filem itu Khalid Samad menuduh pendemo kepala lembu sebagai tidak bertamadun dan UMNO yang dipersalahkan. Menerusi filem itu juga Khalid Samad beritau masalah penduduk Seksyen 19 akan selesai sebelum Hari Raya Haji 2010. Persoalannya kenapa pemimpin Islam PR berbohong? YB Adun Puan Rodziah berucap malam itu tudah UMNO dalam isu kepala lembu. Logikkah tuduhan itu?. Kedua2 wakil rakyat itu yang menjadi punca kemarahan penduduk Islam. Masalah pemindahan kuil di Seksyen 19 masih belum selesai sampai hari ini walaupun sudah masuk Julai 2011. Kenapa pemimpin Islam PR tidak mahu mengakui salah silap sendiri dan sering menyalahkan pihak lain? Sampai bila pemimpin Islam PR hendak biarkan masalah kuil mengganggu penduduk Seksyen 19?. Pemimpin Islam PR wajar dipersalahkan kerana terlalu menjaga hati bukan Islam.

Anonymous said...

Anon 11.37:

Bongok tak boleh nak ajar. Demonstrasi tak sama dengan rusuhan konon. Yang demonstrasi bertukar jadi rusuhan tu sebab lepas ada agent provocateur macam si bongok Suhaidi tu lah. Faham? Cuma malang kat dia, mati saja-saja je, orang tak heran pun. Kahkahakah. Gila kelakar siot. Aku rasa malu 3 keturunan Suhaidi Mat Isa tu. Kahkahkah.

Tak pernah gi oversea ni ye. Kehkehkeh. Tak cukup pandai nak daat biasiswa NEP ye. Patut laaaa marah manjang dengan kerajaan.