Tetamu Kehormat...

July 2, 2011

Laporan Khas Bersih 2.0 : Fitnah Terbaru Nik Aziz

Nik Aziz akhirnya buka mula juga. Tapi seperti biasa, Nik Aziz yang juga Mursyidul Am PAS hanya pandai berkata-kata, jauh sekali bersikap amanah dengan ilmu agamanya. Terkini, Nik Aziz mendakwa kononnya UMNO/BN hanya tahu menjaga tembolok mereka dan membiarkan rakyat terbiar begitu sahaja, (baca di sini).

Fitnah terbaru Nik Aziz terhadap UMNO/BN ini adalah perkara lumrah yang sering keluar daripada mulut celupar Menteri Besar Kelantan itu. Apa-apa sahaja yang dibuat oleh BN/UMNO tidak pernah baik, semuanya hodoh, semuanya jahat - hatta sudah memerintah Kelantan lebih 20 tahun pun - Kerajaan BN/UMNO tetap macam sial. Manusia seperti ini, adalah manusia yang kufur dengan nikmat Allah - tidak tahu berterima kasih dan tidak tahu erti sabar dalam melakukan amar makruf nahi mungkar.

Golongan seperti ini, sekiranya hidup pada zaman para khalifah Rasulullah, sudah boleh dianggap sebagai pemberontak yang boleh dipancung sahaja lehernya. Mengharu-birukan negara dan menyebar pelbagai fitnah dan burunk sangka yang melampau-lampau terhadap saudara seIslam, semata-mata kerana berlainan parti politik.

Nik Aziz dan Haji Hadi telah menghalalkan Perhimpunan Bersih dan mereka akan menanggung segala dosa akibat daripada kesan perhimpunan tersebut. Mana-mana peniaga, ibu bapa, orang tua yang sakit, dan pihak-pihak yang menanggung kesusahan akibat daripada perhimpunan haram tersebut, InsyaAllah di akhirat kelak mereka boleh menuntut ganti rugi daripada Nik Aziz dan Haji Hadi. Ingat! Nik Aziz dan Hj Hadi jangan ingat mereka akan terlepas daripada perbuatan menghalalkan perhimpunan tersebut. Dosa mereka yang menyokong dan menggalakkan rakyat untuk menyertai perhimpunan anjuran Ambiga ini tidak akan terhapus begitu sahaja.

Di sisi lain pula - Nik Aziz hanya pandai mengeluarkan fatwa sahaja, tetapi pada masa yang sama takut untuk bersama-sama para penyokongnya bagi menyertai perhimpunan tersebut. Buktinya, Nik Aziz akan bertolak ke Uzbekistan dan tidak akan menghadiri Perhimpunan Bersih pada 9 Julai ini. Baca di sini dan di sini..

Soalnya, mengapa Nik Aziz hanya pandai bercakap, tetapi tidak melakukan apa yang dicakapkannya? Sekiranya para pemimpin PAS yakin bahawa menyertai Perhimpunan Bersih adalah salah satu cabang jihad, maka sepatutnya Nik Aziz orang pertama yang berada di barisan hadapan bagi mengecap kenikmatan mati syahid. Namun percayalah - tidak akan ada seorang pun para pemimpin PAS yang sanggup menyertai Perhimpunan Bersih, kecuali Mat Sabu, kerana mereka tahu, ini bukan jihad, tetapi penjilat si Ambiga. Wallahualam.

9 comments:

Anonymous said...

Nik Najis ni tak akan sertai penghimpunan BERSHIT sbb machai mangkok hayun Mat Sabu ada. Klu kena pun Mat Sabu yg kena. Org tua nyanyok ni lepas tangan je lah. Hadi pun ada, so, pi mampos lah diorg.

Neilkie69 said...

Dalam Islam golongan munafik ini wajib diperangi. Dia adalah musuh utama Islam. Apa ciri-ciri munafik itu ada pada diri pemimpin utama PAS ini?....insaflah wahai Umat Islam Semua...Kembalilah kepada perpaduan demi agama,bangsa dan tanah air...

YB Raz said...

nik aziz ini bukan waris nabi macam ulama islam lain. tapi dia ni waris munafik abdullah bin ubai.

abdullah bin ubai dahulu juga berserban berjubah. sembahyang bersama Rasullulah s.a.w tetapi hatinya jahat. niatnya hanya mahukan umat islam berpecahbelah dan islam itu hancur.

begitu juga dengan nik aziz. dia ni berserban berjubah.sembahyang semua tapi niat dia jahat.dia nak umat islam kat malaysia ni ikut telunjuk dia.ikut ajaran pas. bukan ikut ajaran islam yang sebenar.

Anonymous said...

salamm,,,muslimmall.blogspot.com belum lagi dilinkkan di web saudara ini. web saudara sudah dilinkkan di web muslimmall.blogspot.com

Muhammad Azli Shukri said...

Tq

Mustaqim said...

Sy syorkan Nik Najis ini ditembak mati sahaja!

Kerana banyak sangat dosa memecah belah ummat Islam Malaysia. Rasa sy AsSyahid Imam Hassan Al Banna juga akan setuju kerana penyatuan ummat adalah WAJIB dan melanggarnya adalah seperti membelakangi ArRasul.

geramsungguh said...

memee pokemon nik ajih nirh.. doh macee anok dio nik abduhhh tuh.. duo-duo menate beruk.. cilako cilako cilako semuo sekali nirh.. cilako sekali lagi..

Anonymous said...

Nik Najis..Murtadul Am PAS..Anjing kepada segala anjing..kafir kepada segala kafir... Nik Najis adalah kafir laknat yg haram dimakan sembelihanya, haram berimamkannya, haram berdoa kebaikan utknya..ya Allah Kau turunkan penyakit merbahaya kepada Nik Najis dan kau mamposkanlahnya dalam keadaan jijik dan kotor..semoga Nik Najis dapat penyakit yg tak boleh diubati, semoga dia diserang penyakit jantung dan angin ahmar sampai mampos..ya Allah kau kabulkan doa aku..

Anonymous said...

Tok guru n.ajis kepala otak legal di lutut. Itu pasal bodoh