Tetamu Kehormat...

July 9, 2011

Binawe! Macam Ini Polis Layan Mereka?



Ya Allah bagaimana boleh jadi macam ini? Bagaimana para penderhaka yang melanggar undang-undang negara boleh menerima layanan sebaik ini daripada pihak polis? Mana ada negara yang sanggup buat sebegini. Kalaulah saya tahu macam ini sekali polis melayan para penyokong si Ambiga itu, mungkin saya pun mahu joint sekaki, tak pasal-pasal dapat makan tengah hari free. MasyaAllah...Baca di sini..

22 comments:

ALahaI sI LunCAi said...

MEREKA SEDANG MENIKMATI MAKANAN YANG DISEDIAKAN OLEH ORANG ORANG YANG MEREKA KATAKAN ' ANJING '.

DEMIKIANLAH KEHENDAK ALLAH, BAGI YANG MAHU BERFIKIR !

anti hipokrit said...

yg lagi best..sambil kutuk kutuk polis zalim la..polis kejam la..polis ganas la.. tapi tangan menyuap rezki ke mulut.

konfius aku. Diaorang ni mmg spesis tak tau malu..

Anwar ejen Yahudi said...

makna nya..mereka lebih hina dari anjing..

dasar keldai kafirun!

Anonymous said...

begitulah kehendak Allah, tapi geng geng ni mana tahu malu...

Anonymous said...

Dah tangkap orang kena bagi makan la BODOH.Anjing pun kena bagi makan

liru said...

mana tau malu puak2 tak sdar diri ni..tak tahu nak fikir langsung

Anonymous said...

Anon July 9, 2011 9:31 PM

ANJING memang la kena bagi makan, biasanya Anjing tersepit akan gigit balik orang yang bagi makan.

Anonymous said...

Tak malu ke makan makanan dari pihak yang dikutuk? Pandai jugak PDRM sindir pelampau pelampau ni.....

Anonymous said...

Ini taxpayers' money yang telah dibazirkan kepada pengkianat-pengkhianat negara.Dah lah dapat upah dari penganjur Bersih, lepas tu polis bagi makan free pulak.Bukankah tindakan ini seperti menggalakkan mereka berdemonstrasi/merusuh lagi di masa hadapan?

kulatlapok said...

hahah..ini sbenarnya gambar lama jamuan HARI raya

Anonymous said...

dah mmg tanggungjawab! atau nk jadi mcm yahudi, yahudi pun bg mkn, apalah punya otak korang nih.

Anonymous said...

Bertepuk tangan lah dajjal dan syaitan serta sekutu mereka kerana telah menghakis akhlak umat RASULULLAH dengan POLITIK DEMOKRASI mereka.

Cut The Crap,Cut The Hoops

pemerhati said...

tgk si bodoh kulatlapok sudah mari..nama pon kulatlapok..sesuai la tu..tu la kau baca haramkah aja..suara keldaian aje..ditipu bulat2 pon tak tahu..ni gambar hari ni..siap ada yg tgh amik wudhuk lagi..tak dapat terima kenyataan lah tu

tungkaran hati said...

harap tuan dapat siarkan rencana dan gambar-gambar sebegini di media arus perdana supaya rakyat kebanyakan boleh menilai siapa sebenarnya mereka.

Anonymous said...

saya bukan ahli politik dan tak berminat pun ...hanya rakyat malaysia tapi saya jadi terminat untuk mengetahui Bersih yang diharamkan oleh Kerajaan Msia.
Saya rasa comment saudara ini terlalu banyak penipuan dan berfikiran sempit . Dizaman teknologi yg serba canggih rakyat tidak melihat dengan satu web saja ...!GAmbar dan video lebih jelas menceritakan kebenaran nya.Berdosa kalau kita ni menipu takut tak termampu nak di bawa ke akhirat nanti..

pemerhati said...

anon 11.52 pm..

saya tlg jawab utk pihak en. azli..saya dah tgk gambar ni kat banyak blog lain.sapa suruh awak tak cari kat tempat yg betul?

Anonymous said...

saya juga bukan ahli politik. Orang biasa keje makan gaji je..

Tapi saya cukup hairan mcm mana org boleh termakan dgn cakap anwar ibrahim?

Saya masih ingat dia dikhabarkan disuntik dgn HIV, selepas itu diracun dgn arsenik, tapi, tiada pula tanda2 dia sakit yg serius seperti itu.

Kemudian, timbul Ambiga. Dia memang seorang peguam bukan Islam yg menyokong umat Islam bebas utk murtad. Dan dia menyokong dgn kuat beserta dgn forum2 anjurannya yg sgt sensitif.

Kenapa orang Islam boleh berdiri di belakang seorang pejuang murtad?? Itu yg saya paling tak paham.

BERSIH sokong MURTAD said...

hoi anon 11.52pm!

sape yg byk penipuan? siapa yg berfikiran sempit?

Oooo... HAji Hadi menipu tak pe plak? Dia menipu sehingga terjadi kejadian memali. Kemudian dia jugaklah yg tarik balik amanat dia sendiri.

Paku dulang paku serpih,
Mengata org, dia yg lebih.

tax payer said...

adoi...kesian duit income tax aku masuk ke perut lalat lalat hijau ni.

Tak halal dunia akhirat.

Anonymous said...

anon 11:52pm~GAmbar dan video lebih jelas menceritakan kebenaran nya?.tapi kenapa gambar dan video peliwat tu ramai yang maseh tak percaya.malah demo ni pun dilakukan semata2 untuk mempertahan peliwat tu kan..itu lah matlamat sebenarnya.tak payah lah nk pusing cerita 8 tuntutan pulak.

Anonymous said...

peh.....takde maruah bebeno sgt ke dioarang ni..

boleh tekak diorang telan lepas panggil polis anjing??

peh..tak dapat aku bayangkan tahap mana ketiadaan maruah diorang ni..

sit..ist..ist..

Anonymous said...

wei azli, ko tk tgk ke gamba kj dipimpin tgn nye oleh polis, mcm pimpin tgn bini.. peserta bersih yg lain kne ikat tgn mereka.. haha