Tetamu Kehormat...

April 27, 2011

Video Seks Anwar Part II : Apabila Hujan Adalah Air Mata

Kita sudah menghampiri kepastian yang sangat dibenci oleh para pemuja Anwar Ibrahim. Sama ada kita sedar atau pun tidak - sesungguhnya hati kita semua, tidak mungkin untuk sekali lagi menafikan siapakah individu yang terdapat di dalam Video Seks Siri 2 ini. Sudah tiba masanya seluruh ulama Malaysia membuat ketetapan dan fatwa, apakah hukumnya kita menyokong, bersekongkol dan mengundi manusia yang terang-terang wajahnya terpapar di dalam Video Seks Siri 2 ini. Semoga kebenaran akan terdedah juga akhirnya. Lihat di sini..

18 comments:

Mohd said...

Cepat sungguh pecacai PKR remove video Anwar.
Ini sah menunjukkan bhw betullah ianya Anwar.
Berani kerana benar, takut kerana salah!

Anonymous said...

Nik Aziz mesti tak percaya video ni

yon76er said...

Tak tahu lepas nie dia nak spin apa lagi.Ko nampak tak??..aku nampak Besorrrr......Panjanggggg.....

relevan said...

Tak sempat tengok.. adehhh2..

Anonymous said...

mana nak percaya...org baik belum tgk sapa habis..bila bg tengok dia kata haram...tp mudah pula buat keputusan yang bukan orang itu yg buat walaupun belum tgk..pelik bin ajaib

Anonymous said...

pendapat saya video kedua ini lebih kepada bukan wajah anwar.

Anonymous said...

Ustaz Fathul Bari dah pun keluarkan pandangan Islam tentang perkara berkenaan maka janganlah kita menghukum dengan nafsu dan perasaaan kita..

Zakir said...

pada waktu kita cukup mengutuk peribadi dan insan bernama Brother Anwar Bin Ibrahim (BABI)yang ternyata menjadi petualang bangsa dan negara, hati ini tiba2 menjadi sungguh kasihan apabila selesai menyaksikan vid porno lelaki Y dikait dengan anwar.

Pemaparan vid seks siri II ini meskipun masih tidak lengkap (babak menyudu), tetapi babak2 lelaki y dikait anwar bogel sambil memakai pakaian dengan tergesa2 sungguh memalukan. Dalam Islam perkara2 yang mengaibkan saudara seagama hukumnya haram. Jika ingin membuktikan kesalahan seseorang sekalipun perlu ada hadnya. Justeru saya secara peribadi tidak menyokong vid ini atau vid siri2 yang seterusnya di paparkan kepada orang awam kerana ia cukup membuka aib org yang kena tuduh (OKT) dan natijahnya amat tidak baik bukan sahaja kepada OKT tetapi kepada seluruh masyarakat. Kenyataan ini bukan pula kerana saya menyokong anwar, tetapi menegur cara pembongkaran kelakuan OKT yang sungguh mengaibkan. Komen ini juga sekadar memperingati betapa tahap mengaibkan saudara kita ini (meskipun beliau memang banyak buat silap dan selayaknya dihumban ke sungai boloh dalam tempoh masa lama)telah sampai ke tahap yang sungguh hina.

Biarlah isu vid porno dikaitkan OKT atau BABI ini disiasat oleh pihak2 berwajib, malah kalau nak dapat bukti kesahihanpun, biarlah ia ditayang hanya kepada pihak2 yang tertentu spt hakim, polis dan seumpamanya bukan orang awam. Merekalah yang akan menentukan secara legalnya si BABI ini bersalah atau tidak dan perlu dihukum setimpalnya melalui saluran perundangan.

Namun, disebalik merasa tayangan vid porno siri II tidak sepatutnya disiar kepada umum atas alasan yang telah dinyatakan, tetapi bila difikir2kan kembali, apa yang berlaku ke atas BABI ini hingga keaibannya disingkap hingga ke tahap yang amat keterlaluan mungkin adalah kafarah di atas segala dosa2 nya yang telah beliau dilakukan, setara dengan tahap yang aibnya yang disingkap. Dunia akhir zaman...

Anonymous said...

memang sah dua org berbeza dlm satu video clip.....kesilapan yg amat ketara.............teknik split screen dan make up or someone look like Anwar.... pada permulaan video part 1 memang sah Anwar sebenar pada permulaan video.....sehingga Anwar sebenar berjalan kekiri kamera....kemudian watak Anwar bertukar kepada watak seorg lagi Anwar yg sudah dimake up kan........semasa Anwar memakai seluar pada Part 2 jelas kelihatan rambut yg amat berbeza......Anwar sebenar berambut lebat di leher manakala seorg lagi berambut nipis seperti baru selesai trend rambut....Thanks to All

zedmagel said...

Salam Azli,

Antara Hujan dan air mata.? Atau antara air mata sang pendusta dengan dosa dan noda yang telah dilakukan olehnya.

Adi Kencana said...

Air mata palsu adalah kot dari Anwar...

http://apakecoh2.blogspot.com/

Najib babi said...

PUKI MAK LU LAH..UMNO BABI SELAMANYA

Muhammad Azli Shukri said...

tq semua

Mustaqim said...

Susah nak nafi lagi cuma org buta hati saja kata org yg berzina tadi tu bukan Anwar.

Tapi itu tak penting, Anwar kenalah bersumpah cepat supaya umat Islam tahu dia bersalah tak? Senang sahaja boleh bersumpah seorang diri kalau takut di masjid dan rakaman itu disebarkan ke Internet.

Selesai. Kalau itupun tak berani.......fahamlah kita semua memammmmmg beliau pun yg sedap kena hisap dan mencelup.............

Anonymous said...

Anonymous said...

memang sah dua org berbeza dlm satu video clip.....kesilapan yg amat ketara.............teknik split screen dan make up or someone look like Anwar.... pada permulaan video part 1 memang sah Anwar sebenar pada permulaan video.....sehingga Anwar sebenar berjalan kekiri kamera....kemudian watak Anwar bertukar kepada watak seorg lagi Anwar yg sudah dimake up kan........semasa Anwar memakai seluar pada Part 2 jelas kelihatan rambut yg amat berbeza......Anwar sebenar berambut lebat di leher manakala seorg lagi berambut nipis seperti baru selesai trend rambut....Thanks to All

April 27, 2011 11:14 PM
----------------------------------

KOMPEM BUKAN ANWAR. HANYA ORG YANG MALAS NAK KAJI VIDEO ITU JE SANGGUP MAKAN FITNAH INI.
DAH MEMANG TERKENAL ORANG KITA NI MALAS NAK KAJI. HANYA BERTUHANKAN HIBURAN AJA.

VIDEO YG DIKELUARKAN PUN MEMPUNYAI SUDUT PANDANGAN BERBEZA. PART 1 DAN PART 2 TABLE LIGHT SEBELAH KATIL DILINDUNGI MEJA. PART 3,4,5,6 JELAS KELIHATAN KESELURUHAN TABLE LIGHT. ADA 2 KAMERA ATAU ADA PENGARAH BERSAMA TUKAR SUDUT PANDANGAN.
SEBAB TU VIDEO DI SUNTING2.

JELAS RAMBUT BERBEZA. PELAKU MEMILIKI POTONGAN PEGAWAI POLIS YG BERDISPLIN DAN TIADA JANGGUT.
DAH SAH BUKAN ANUAR PUN NAK LAGI KATA ITU ANUAR.

NAMPAK SANGAT NAK MENIPU.
BUAT PERHIMPUNAN BLOGER2, TAU2 ESOK KUAR VIDEO
CIT...

Anonymous said...

1. remove video
2. buat kacau org lain nak sumpah
3. berdalih, tak nak sumpah
ini semua tindakan org2 yg salah dan takut je. yg yakin benar tak buat camtu..

Anonymous said...

Mengapa Anwar boleh jadi bagini agaknya, saya fikir sebab dia ada banyak wang dari "pusaka" semasa menjadi Menteri Kewangan dulu. Dibawah ini saya lampirkan berita 11 tahun dulu berkaitan dengan wang "pusaka" tersebut.
(maaflah, saya tak berapa pandai terjemah)

=============================================
21/02/2000

Poser On "Master Accounts" Probe
KUALA LUMPUR Feb 20 - The DAP today urged the Anti Corruption Agency to throw some light on its investigations into the allegation that former Deputy Prime Minister Datuk Seri Anwar Anwar has amassed RM3 billion in 20 master accounts to further his political ambition.

Its national chairman, Lim Kit Siang, said ACA Director-General Datuk Ahmad Zaki Husin should explain what had happened to the probe headed by Director of Investigations Abdul Razak Idris.

The allegation was made by former Bank Negara Assistant Governor Datuk Abdul Murad Khalid in a statutory declaration in October last year and ACA subsequently lodged a police report to pave the way for an open investigation.

"Ahmad Zaki should inform the Malaysian public the status of the ACA investigations into Murad's allegations...whether it has uncovered any instance of corruption arising from the allegations," Lim said in a statement, here.

The former DAP secretary general said ACA must address this issue if the public were to have confidence in the body's investigations into the alleged RM10.6 million kickback from Mitsui Corp to Telekom Malaysia.

=============================================

Memang banyaklah 3 billion tu.

mari kita kira berapa kotaklkah wang 3 billion itu. Jika menggunakan note RM100 kita memerlukan 30 juta keping. dan sekeping note RM100 beratnya lebihkurang 1gm. 1 juta gm = 1 tan. Jadi dia memerlukan container 30 tan untuk membawa semua wang tersebut.

Memang saya tabit pada dia, nampaknya dia ni lagi hebat dari Alibaba.

Had said...

Azli Shukri ni sapa nak mengia dan menidakkan sesuatu hal? Apakah anda bersekongkol dengan Dato T? Jika benar,ingatlah azab di ruang kubur nanti apabila anda postkan video lucah ini. Samada ianya Anwar atau tidak itu immaterial. Yang pentingnya anda telah melakukan suatu dosa besar dalam menyiarkannya. Jika anda mempunyai anak, fikirkanlah. Apakah kesan kepada generasi yang masih tidak tahu apa dan melihat apa yang anda siarkan. Inikah antara 3 perkara yang anda tinggalkan didunia yang boleh membantunya anda diakhirat kelak..bukannya UMNO,BN atau PKR yang dapat membantunya anda nanti. Ini semua adalah mainan dunia yang ianya akan menambahkan berat dosa anda dan saya melihatnya.