Tetamu Kehormat...

April 21, 2011

Isu Video Seks : Di Manakah Syaitan?

Saya sangat bersetuju dengan Senator Ezam Mohd Noor yang mahu pelaku lucah di dalam video seks yang sedang disiasat oleh polis baru-baru ini dikenakan hukuman berat. Jangan ada lagi rasa belas kasihan kepada manusia yang terang-terang melakukan perbuatan jijik serta berselindung di sebalik topeng agama dan perjuangan keadilan. Rakyat sebenarnya mahu pelaku lucah itu segera dipastikan identitinya. Sudah terlalu banyak fitnah yang melanda Malaysia akibat daripada terbongkarnya video seks tersebut. Malah, keadaan negara juga terancam andai kata terbukti Anwar Ibrahim adalah lelaki tersebut - apakah bisa kita bayangkan sekiranya pihak agen asing seperti CIA atau FBI memiliki video seks seperti itu? Bukankah mereka boleh mengugut para pemimpin pembangkang agar menuruti segala kehendak mereka atau video seperti itu akan didedahkan kepada masyarakat dunia bagi memalukan Pakatan Rakyat? Kalaulah begitu ramai lelaki di dunia ini yang seiras dengan Anwar Ibrahim, bukankah itu petanda yang buruk untuk negara? Nampaknya, selepas ini mudahlah bagi negara asing untuk "membikin" filem lucah yang mana pelakon lelakinya adalah lelaki yang "sangat" mirip wajahnya dengan Anwar Ibrahim bagi mendesak beliau dan Pakatan Rakyat agar mengikut segala telunjuk mereka sepenuhnya. Fikir-fikirkan. Baca laporan ini...

7 comments:

MrJocko said...

Salam bro, maaf kan saya kalau menyampuk,,,
Rasanya isu ni dah lama diutarakan,
Entry bro jugak dah banyak sentuh isu ini,
Rasanya elok bro kupas isu lain pulak,,,

Pandangan saya sahaja

o said...

Salam ziarah bro.teman jg setuju klu pelaku aksi video lucah tu di hukom.kerat jer totey dier tu.abis ceta.dlm dunia org lelaki paling sayang kat totey depa.biar ramai yg nangis bla totey omega kena kerat.abis jantan betina nangis.

Anonymous said...

http://milosuam.blogspot.com/2011/04/pelacur-cina-dalam-video-seks-rupanya.html

try bace ni. nk kupas tak isu ni?

milo panas-

Anonymous said...

setan tua gondol tengah repair badan muka dan kote bagi lebih manco kasi orang keliru dengan video setan gondol kah kah kah kah

Anonymous said...

MrJocko

Kalau manusia jenis yg suka buat kerja macam tu memang suka bercakap dan bincang isu-isu macam ni siang dan malam...da takde kerja lain. Bila melayu mundur..salahkan cina yg da maju.

Dari Tapah

Anonymous said...

Untuk mengenakan tindakan keras terhadap pelaku kes seumpama ini maka sokongan semua pihak adalah pra syarat yang wajib untuk menjayakannya.

Soalnya, mampukah sokongan berkenaan didapatkan kalau kes sebegini membabitkan individu VVIPolitik? Rasa-rasanya sukar, apatah lagi kalau VVIP itu disokong oleh kumpulan2 fanat.

Bayangkan kalau timbul sesuatu perlanggaran nilai moral, pelakuanya akan dinilai oleh dua pihak yang bertentangan anutan. Satu pihak kata ya dan satu pihak kata tidak. Langsung tidak ada titik pertemuan. Apa kesudahannya? Apakah nantinya pelakunya lepas bebas, sedangkan para penyokong pula yang berantakan? Masalah tu.

Justeru, kesepakatan tidak mungkin dapat diujudkan kalau semua pihak melihat pesalah moral menerusi sudut pandang yang sempit seolah-olah sudut pandang universal tidak relevan apabila dipisahkan oleh dinding politik partisan yang tebal lagi tinggi.

Lorong Tengah

samagreen said...

Stage 1: Syaitan itu berada 'hampir' dgn seseorg yg mengalami denial syndrome!

Stage 2: Keadaan menjadi lebih parah, pabila syaitan itu berada 'dlm diri' seseorg yg tak mahu menerima kenyataan!!

Stage 3: Pada waktu yg sama, bukanlah sukar bagi syaitan itu utk terus 'berabit dlm diri' mereka yg menidakkan kenyataan!!!
..................................

-TDM pernah mengalami denial syndrome terhadap perlakuan anak didiknya Anu-or.... tapi beliau berani mencari kebenaran yg akhirnya membawa kpd pemecatan Anu-or dpd TPM, walaupun harapan beliau utk melihat Anu-or sebagai PM hancur berderai!

-Pembangkang yg pernah mentertawakan tindakan TDM, kini mereka pula dlm dilema. Kerana kuasa dan Putrajaya, Nicky dan Hardy terlupa bahawa syaitan telah meresap dlm diri mereka!

-Zizah, LKS dan Kapal Sing dah tau siapa itu Anu-or, tetapi mereka buat2 tak tau..... demi kuasa dan putrajaya!

Kesimpulannya, hanya Zizah saja (satu2nya muslim terakhir dlm PR) yg dapat menyekat kerakusan Anu-or. Itu pun jika dia berani dan ikhlas utk membuat perubahan.

Sesungguhnya syaitan itu benci dan takut terhadap org2 yg ikhlas!!

Wallahualam.