Tetamu Kehormat...

April 29, 2011

Isu Video Seks Anwar : Sudah Sempurnalah Kebenaran!

Tiada apa-apa lagi yang dapat membela Anwar Ibrahim pada saat ini - Allah telah menunjukkan segala-galanya. Anwar masih tidak mahu bersumpah, walaupun semua orang tahu bahawa bersumpah adalah semudah-mudah perbuatan bagi membersihkan nama daripada fitnah orang lain. Anwar masih tidak mahu mengaku dan masih sanggup menipu dan berbohong. Tiada sesiapa pun yang menfitnah beliau, beliau harus sedar apa-apa yang sedang berlaku terhadap dirinya pada hari ini adalah natijah daripada "perangainya" sendiri. Cukuplah Anwar, bagi kami sudah sempurna segala bukti untuk menghukum kamu dan bukti yang terakhir adalah sumpah mubahalah yang bakal dilakukan oleh Datuk Eskay petang ini. Lihat video seks Anwar Ibrahim full version di di sini..

51 comments:

Anonymous said...

Saya cuba membuat perbandingan forensik ttg bentuk physical pelakun video dgn Anwar 1)Pipi pelakun tembam sangat. 2)Teteknya terlalu kendor dan besar 3)tiada janggut 4)Perut terlalu buncit 5)bagian belakang terutama di bahagian bahu terlalu berisi 6)Anu pelakun terlalu besar,sebesar botol air mineral...kena confirm dgn Saiful sbab kalau sebesar tu pakai satu botol KY jelly belum tentu tak terkoyak.....Minta pandangan blogger lain tentang persoalan di atas.

pemerhati said...

anon 1.34 pm..perlu diingat ini bukan nya camera DSLR..ni camera infra red..sebab tu tu image nya jadi lain sikit..kadang2 rambuat dia jadi tebal..kadang2 nipis..harap info ni dapat membantu

Jibam said...

woi mangkuk ayun.. jelaskan satu je. hal janggut tu.apsal dlm video xde janggut tp lps sehari ada plak janggut??? kalo ko tak jelaskan, mmg ko pemfitnah.aku dan semua geng2 akan doakan family ko plak ditimpa musibah sb terbukti ko mmg pemfitnah!!!

Anonymous said...

Salam Tuan Punya Blog..

1) Better lah kamu lepaskan diri kamu dari Isu Video Seks ni.. tak guna bro.. buat tambah dosa aje.

2) Kalau you percaya DSAI buat, you kena tanggung semua maklumat atas angin yang BELUM sahih tu. Mana ada untung bro.. dosa lagi adalahh..

3) Anyway I like your blog.. sometimes bila free I datang singgah jenguk-jenguk.. tq bro.

Anonymous said...

Terernya pemerhati ni, kamera infra red lah pulak....ha ha ha..sebab guna kamera infra red, dari ada janggut terus takde janggut, dari rambut tebal terus rambut nipis macam askar, ada je alasan nak ngatakan itu DSAI ye??..ha ha ha.

Anonymous said...

buat je sumpah laknat...abis cite...ni duk dolak dalik nak watpe...aku akan sokong anwar ibrahim kalo dia berani wat sumpah laknat tu...kompom aku pangkah pakatan rakyat pru13 kalo dia angkat sumpah...ni angkat sesumpah pon tak berani cane la...hadoiiii...

paklongkarim ssu

Anonymous said...

bangang nye paklong ni..nama je dh tua tp bangang. apa guna sumpah tu? semua org bleh bersumpah.si penipu T tu pn bleh bersumpah.kalo dia dh berani fitnah org cmni apa la sgt sumpah tu.

Anonymous said...

apasal dlm video tu anwar tak balun pungkok???...mustahil bisexual x balun pungkok...kalau anwar gay macammana pun mesti main pungkok even pompuan ..yg bisexual ni akan main pussy sat pastu mesti hentam pungkok...dlm video tu takdak pun ...so anwar bukan GAY !!...puak umnongok kantoi lagi...keh keh keh

GABAI said...

BETULLA PAKLONG TU CAKAP, NAK BERSUMPAH PUN TAK BERANI

JAWAPNYA BETUI LA TU

shamshul anuar said...

Saudara Gabai,

Orang orang tua ada bagi nasihat jangan ambil mudah perkara bersumpah dengan nama Allah SWT. Maksudnya kalau boleh carilah jalan penyelesaian lain .

Dalam kes video seks ini, Dato Sharil sudah bersumpsh. Dia berkata yang dia minta dilaknat jika benar ia berbohong.

Jika saya jadi Anwar dan saya ( katakanlah difitnah), saya akan bersumpah juga. Lagi mudah nak tarik sokongan pada saya.

Anwar dalam ceramah di Dewan Nusa bakti Ampang malam ini bercakap panjang pasal rasuah, Rosmah, kroni, UMNO, polis tak profesional, orang Melayu merempat dan macam macam lagi.

Dia tak jawab persoalan yang bermain di fikiran semua orang., Kenapa enggan bersumpah?

Kenapa? Adakah bersumpah seperti shahril , Najib, Saiful buat DIHARAMKAN OLEH ISLAM?

Atau diharuskan? Kenap pandangan Mufti yang kata tak sokong sumpah saja diikut? Bagaimana ada MUfti yang suruh anwar bersumpah tidak dihiraukan.

SOALAN UNTUK ANWAR IALAH Jika anda dipihak yang benar, bukankah dengan bersumpah akan buat orang ramai yang teragak agak nak sokong( sebab awak tak bersumpah) akan jadi yakin dengan anda?

ATAU ANWAR TAKUT BERSUMPAH? Sebab ada perkara yang hendak disorokkan.

shamshul anuar said...

Saudara Azli,

ANWAR HIDAPI AIDS

Ini satu berita yang menarik. Anwar dihidapi AIDS, satu penyakit yang membuatkan dia tak layak jadi Perdana Menteri atau AhliParlimen sekali pun.

Anwar hidapi AIDS, iaitu "Attention Immune Deficiency Syndroms". Satu penyakit kronik yang ditanggung oleh orang yang perasan ianya adalah pusat rujukan dunia bagi setiap masalah yang mampu terfikir oleh manusia.

Orang begini cukup susah hati kalau tidak diperdulikan. Dia mesti berada dalam "today's news".

Tak kisahlah berita baik atau berita buruk pasalnya. Ia mendapat kebahagian bila orang lain bercakap pasalnya walaupun 99% yang bercakap mengutuknya.

Inilah satu keistimewaan yang Allah SWT beri pada Anwar. Ia pandai bercakap.

Anwar tak mampu hadapi hakikat yang semakin ramai yan tak percayakannya. Jadi ia mesti sentiasa bercakap dan tarik perhatian.

Macam tin kosong yang bunyinya kuat tapi isi kosong. Dan orang ramai akan terdengar bunyi yang kuat. Dan mereka akan mengelilingi orang macam Anwar ini.

DAn Anwar akan "menghiburkan" hatinya yang berduka dengan menyerang Rosmah, Najib, Tun Dr Mahathir, UMNO, orang Melayu yang kaya seperti Syed Mokhtar, polis, SPR, hakim dan sesiapa saja.

Satu sifat utama orang yang dihidapi "AIDS" ini ialah ia ada banyak masa bercakap pasal semua perkara.

KECUALI BAB MAHU BERSUMPAH LAKNAT SEPERTI YANG SAIFUL DAN DATO SHAHRIL BUAT.

Anonymous said...

cite dia camni la...kalo kita percaya dgn Allah benda2 mcm ni kena amik kira...junjung Al-Quran yg suci utk tegakkan kebenaran...kalo betoi la si najib n saiful tu menipu dah lama dah Allah tunjuk kuasa dia yg tak terpikir dek akal kita utk bg balasan pd 2 ekor ni...sebab apa???sebab dh menjunjung mukjizat junjungan kita Rasulullah SAW utk menyatakan kebenaran...so kalo si telor lendut batang bersaiz botol mineral 1500ml tu berani angkat la sumpah menyatakan kebenaran...aku pasti ramai yg akan menjunjung dia dgn lebih hebat...cakap macam pandai...tp hati dh busuk hitam dgn segala macam pembohongan...ptuiiihhh...

apa guna bersumpah masa nak jadi ahli parlimen...supaya dpt bekerja utk rakyat dgn betoi...bukan nye duk lari pi amerika, turki, jepun n round 1 dunia...dah pi melancong alih2 sakit...sebelum tu takde sakit pon...aku rasa la si mamat ni pi obesea tu utk besaqkan batang dia supaya dpt guiness world record utk batang paling agung...kahkahkah...

paklongkarim ssu

Anonymous said...

pasal ape anwar x balun pungkok china doll tu???sebabnye cina mana basuh pungkok lepas berak...igt si anwar tu bangang mcm korang penyokong dia ka???adoyaiiii...

paklongkarim ssu

Zek said...

Sudah tidak ada keraguan lagi apabila Dato Eskay telah melakukan sumpah mubahalah yang pada mulanya dijadualkan selepas solat Jumaat tetapi telah diganggu oleh penyokong Anwar. Tetapi akhirnya dapat juga diadakan jam 4.25 petang.

Dengan ini bolehlah disahkan bahawa pelaku sex tersebut betullah ANWAR BIN IBRAHIM. Sedikit pun tiada sangsi lagi.

ALLAH telah pun makbulkan doa solat hajat beramai-ramai di Stadium Shah Alam yang telah memohon kepadaNYA supaya tunjukkan KEBENARAN. Maka kebenaran telah dipertontonkan kepada kita semua. Maka redhalah dengan ketentuan ALLAH ini.

Anwar telah dianugerahkan ALLAH dengan kehebatan berpidato tetapi malangnya dia telah menyalahgunakan anugerah ini dengan berbohong dan menipu orang ramai.

Kepada penyokong2 Anwar kembalilah ke pangkal jalan seperti apa yang telah dilakukan oleh ramai rakan-rakannya seperti YB Ezam, YB Zahrain, Dr. Chandra Muzaffar, Roslan Kasim, Zahid Md Arip, Hanafiah, YB Zulkifli Noordin, Dato Eskay, Dato Nallakarupan, Ummi Hafilda Ali, Zainur Zakaria dan ramai lagi.

Tinggalkanlah Anwar. Pujuk dia supaya bertaubat. Lupakan cita-cita nak jadi Perdana Menteri. Seorang penzina dan peliwat tidak layak untuk jadi Perdana Menteri.

Anonymous said...

zek...kompom la bangang2 ni ckp sahabat2 kita yg dah tinggalkan pkr tu dibayar umno utk bepaling tadah...jawapan standad la tu...tp depa lupa camana yb parit perak yg join pkr tetiba masuk balik umno...tp yb parit tu pon tak lama la...pasni xdpt dh la jd wakil umno...hahaha...

paklongkarim ssu

Anonymous said...

woi mangkuk ayun.. jelaskan satu je. hal janggut tu.apsal dlm video xde janggut tp lps sehari ada plak janggut??? kalo ko tak jelaskan, mmg ko pemfitnah.aku dan semua geng2 akan doakan family ko plak ditimpa musibah sb terbukti ko mmg pemfitnah!!!

nmpknya xde sape yg dpt jwb.penulis pun dh jd bacul sb xdpt jwb. jgn butakn mata.

Anonymous said...

janggut bole pakai yg palsu..macam cite nasib do re mi tu..masa si tompel jd bomoh kan pakai janggut palsu...taraf korang ni mmg tahap tu je...

Anonymous said...

tolak tepi hal janggut tu...soal dia skang kalo brani meh angkat sumpah laknat...wat macam si najib...rpk fitnah dia pasal altantuya...so dgn pantas dia wat sumpah laknat utk menafikan yg dia kenal n mengarahkan pembunuhan pelacur mongolia tu...orang ramai skang nak tgk si kote power tu brani ke tak angkat sumpak laknat utk buktikan dia betol...jgn ckp la seme orang sokong pkr...bullshitting la...kalo dia brani wat sumpah laknat mari kita ramai2 jatuhkan kerajaan bn dlm pru akan datang...bukan susah pon...

berani kerana benar atau pon sepandai2 tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah jua...

pilih mana 1 yg korang nak...

paklongkarim ssu

Anonymous said...

Kalau kita ikuti sejarah kebanyakkan yg suka buat sumpah laknah ialah orang yg selalu buat dosa seperti berzina,minum arak dsb kerana terlalu biasa dgn segala macam dosa mereka tidak hiraukan sangat dosa/kesan sumpah laknat.Kebanyakkan mereka ini mengatakan sumpah itu antara dia dgn Allah tidak ada sangkut paut dgn manusia lain.Di zaman Nabi,baginda menjalankan siasatan dulu di ikuti dgn perbicaraan dahulu sebelum memberi kebenaran utk kedua pihak yg bertelagah menjalankan upacara bersumpah tidak seperti kita yg kemudian di dahulukan.Tambahan pula perkara peribadi tidak melibatkan mesjid sebaliknya sumpah laknat tersebut di lakukan di hadapan hakim syariah.Kalau tak percara pergi kesemua jail di malaysia ni dan minta penjenayah yg ada di situ untuk bersumpah laknat dgn janji akan di bebaskan dari dalam jail.Saya rasa bukan setakat 100% yg akan bersumpah kerana berkemunkinan besar yg telah di bebaskan 10 atau 20 tahun dulupun akan bersedia untk mengangkat sumpah serta meminta kesalahan mereka di maafkan atau minta gantirugi kerana mereka telah bersumpah laknat bahawa mereka tidak bersalah.

shamshul anuar said...

Saudara anonymous,

Ini adalah satu perkara berkaitan kepercayaan. Kepercayaan bahawa ALLAH SWT Maha Mengetahui.

Jadi untuk menguatkan perkataan kita bahawa kita tidak bersalah, maka kita bersumpah dengan nama Allah SWT meminta ditunjukkan kebenaran.

Pada orang yang masih beriman, bahagian bersumpah itu pekara yang amat serius. Sebab kita tahu kita boleh berlakun di dunia ini tetapi kita sedar Allah ST tak dapat diperdaya. Jadi orang yang tidak bersalah tidak ada masalah mahu bersumpah. Mereka yang terfitnah( contoh dituduh nencuri duit) akan bersedia bersumpah kerana tiada apa yang hendak ditakutkan.

Bersumpah dengan nama Allah SWT tidak menggantikan proses perundangan di duni ini. Ia sekadar menguatkan hujah.

Ia sekadar menunjukkan pada dunia yang kita meminta Allah melaknat kita jika kita berbohong.

Dalam kes ini, saudara serta saya tentu teringin nak tengok Anwar bersumpah. Maklumlah dia sudah awal awal bagitau nak jadi PM.

Kalau Najib boleh bersumpah (dan orang Pakatan Rakyat) masih tak percaya maka di mana logiknya kita tak mahu Anwar bersumpah.

Kenapa Anwar liat sangat nak bersumpah. Kenapa?

Adakah kerana "Berani kerana benar dan takut...".

Jika anwar tak mahu bersumpah maka orang Melayu akan rata rata anggap dia betul betul bersalah dan tuduhan Dato T dan Saiful adalah benar.

Anwar mungkin terlupa Allah SWT adalah sebaik baik perancang.

Anonymous said...

ooii korang udah udah la tu...skrg dah akhir zaman dah korang tak sedar sedar ke..bertobatlah...sebelum terlambat..yang kaya tetap kaya korang ni apa dapat dosa jerrrrr bodoh!!!

Anonymous said...

Saudara Syahsul...sebab tulah saya katakan orang yg tidak beriman selalu sangat hendak bersumpah kerana mereka mengambil mudah akan perkara tu.Bagi yg alim atau yg mendalami ugama tidak akan menjalankan acara sumpah ni kerana mereka terlalu menitikberatkan kebenaran serta aturan yg terdapat dalam quran atau hadis.Ia itu kalau nak bersumpah ada syarat syaratnya serta cara dan tempatnya.Tambahan pula manusia tidak terlepas dari kesilapan...seperi banduan yg saya katakan tu mereka dgn senang hati akan bersumpah,bukan setakat sekali mungkin beratus ratus kali.

Anonymous said...

Yang semua dok berbalah pasal video apa ke jadah...org yang buat senang lenang dan bergembira ada pembela.
Kita yang insan biasa x buat dan berada disitu apa sibuk2 mengadili.. kita serah pada Yang Maha Kuasa tunjukkan mana yang benar mana yang palsu. Azab Allah amat pedih.

Yang betul dpt pahala menegakkan keberana. Yang x betul dapat dosa menegakkan benang basah yang orang lain buat.

renung-renungkan dan selamat beramal.

Anonymous said...

HEBAT MATA KORANG YE? TAJAM SANGAT PENGLIHATAN KORANG HINGGA MENGALAHKAN UJIAN BIOMETRIK YG CANGGIH OLEH KOREA TU. HEHE
VIDEO CHUA SOI LEK TU YG IMEJ KABUR PUN KITA BOLEH TAHU SIAPA ORG ITU, INIKAN PULAK IMEJ YG TERANG CAMNI.
VERY TYPICAL OF DENIAL SYMPTOM

Anonymous said...

Yang penyokong aljuburi ni sedar la diri. Dato Eskay tu punya le rapat dengan nuar, siap gambar berpeluk pun ada. tah berapa banyak projek dan habuan dia dapat dari nuar dulu. Korang yang takde apa-apa di mata nuar yang sibuk nak pertahankan si aljuburi tu.

Anonymous said...

janggut la..perot buncit la..apela..inilah...itulah..tp korg tau kn itu anwar.korg mmg rase kn itu mmg anwar.cume kerna obses yg mlmpau,kotak fikiran cube mindakkan yg batil.kesian.besok sruh nuar tonggeng dpn korg,bru korg nk pcaye.

Anonymous said...

alaaaa....yg sokong anwar ni,untungkn org melayu ke???cube pikir.anwar xbgnkan parti pun.dok hauskan duet adelah.korg yg fanatik anwar ni,bile cine jd tuan,barulah korg sume nk sedar.nk nangis.kerja kerajaan pn x merasela korg sume.nk cari mknan halal pun susah.time tu barula ko nk nangis kt nik aziz.nik aziz ckp ape pun,depa xlyn punye.jgn kerna anwar,kite bgse melayu bpecah.TOLONGLAH.tolong.ade otak pakai.

Anonymous said...

JIBAM.AKU RASEKN TAK PERLULAH NK PERSOALKAN JANGGUT KE APE.SAH2LA GELAP KN.GELAP NGN JANGGUT ITAM SEJEMPUT TU,MANE NK NMPK SGT.JIBAM,KAU SURUH JE ANWAR SUMPAH MENIDAKKAN SEGALENYE.AKU CABAR KAU.SUMPAH DIBOLEHKAN UTK MENJELASKAN KERAGUAN.

Anonymous said...

anwar bile org tnye pasal video skes,die dok pi ckp psal arak la,zina la.sebelum dia nk p betolkn org lain,pi btolkn diri dia dlu la.ak rse eskay da byk kuar duet ni.anwar duet die utk kuarge die je.sebok ckp psal rasuah,tp die tu??xphm ak org mcm ni.

shamshul anuar said...

Saudara anonymous,

Apa yang saya nampak Anwar terlalu banyak masalah peribadi. Itu masalah dia, bukan masalah UMNO atau kerajaan atau negara.

Kita tidak bodoh untuk fikir Dr Mahathir sengaja mereka reka cerita untuk jatuhkan dia. Dr Mahathir mesti dapat sokongan dari Majlis Tertinggi UMNO serta ketua ketua bahagian UMNO sebelum singkirkan anwar.

Dan kita jangan lupa ketika ramai juga orang alim seperti Dr Yusuf Nor, Dr Wan Mokhtar Ahmad dalam Majlis Tertinggi. Kalau tak cukup bukti,tentu mereka tak tergamak sokong pemecatan Anwar.


Kali pertamas pada 1998, kita boleh dimaafkan jika terfikir Anwar dianiaya. Kali kedua ( dengan Saiful), kita sepatutnya boleh menilai. Siapa lantik Saiful sebagai "coffee boy"? Pak Lah ke atau pilihan Anwar sendiri.

Dan soalan yang satu ini iaitu kenapa liat sangat nak bersumpah?

Jangan bagi alasan bodoh yang ianya tiada dalam Islam. apakah selama ini berceramah siang malam menghasut orang untuk memberontak itu sebahagian dari islam?

Apakah cuba merasuah Ahli Parlimen BN untuk lompat ke PR tahun 2008 itu sebahagan dari islam?

Sudahlah. Tak perlu beri talian hayat pada orang macam anwar untuk merosakkan kita orang Melayu.

Cara terbaik untuk ajar Anwar ialah humbankan dia pada pilihanraya akan datang termasuk segala kaki fitnah dalam PKR .


Kalau kita tak mahu humbankan dia maka kita kena terima yang Anwar akan terus jadi racun pada kita.

Saya yakin kalau Anwar dizaman Sultan Melaka, dah lama dia anak beranak kena sula. Mungkin itu yang patut Kerajaan buat pada dia.

Anonymous said...

Tidakkah orang yg bersumpah dlm masjid itu mengaku dia juga berada dalam video itu, apa peranannya semasa itu yg boleh dikira masih baru lagi iaitu 21 februari 2011. Dua bulan kemudian bersumpah atas asas moral dan akhlak, tidakkah iannya agak ironik ?

Anonymous said...

BERAPA BANYAK DOSA ENGKO ORANG DAPAT BILA HATI ENGKO PERCAYA DGN FITNAH...NI...SEDIH...TENGOK UMAT MELAYU YG BERCAKARAN SESAMA SENDIRI....YANG NAK TERGEELAK....RASANYA....SIKIT...SIKIT...SIKIT ...SUMPAH LAKNAT....PI BELAJOR....MENGAJI ...DULU...DALAMI AGAMA.... APAKAH KAMU TIDAK TAKUT DI HUMBANKAN KE NERAKA APABILA SEMUA AMALAN KAMU KOSONG BELAKA AKIBAT FITNAH ...NI....KITA AKAN DIPERTANGGUNJAWABKAN DI SANA NANTI...

Wau Janak said...

pasal tisu klik http://novandri.blogspot.com/2011/04/gempar-video-penuh-21-minit-bloggers.html

pasal janggut cuba pula klik http://mediawangsamaju.blogspot.com/2011/05/selamat-hari-pekerja-anwar-cukup.html
kejap ada janggut dan kejap tak nampak.semua itu kesan penataan cahaya yg pakar penganalisis video anwar tak tahu.dan yg si bodoh tolol spt si Jibam terus la tertipu.

Anonymous said...

mula2 pasal perut buncit, tp akhirnya terkantoi juga http://www.mykmu.net/?p=9976

lepas ni ntah pasal apa lagi. benang dah basah masih cuba nak ditegakkan. dasar fanatik buta hati buta mata, mmg akan lari dari kebenaran meskipun kebenaran mengejar mrk dari hari ke hari.

Anonymous said...

HA'AH BETUL TU..
MULA2 DULU PUNYALAH HEBOH PUAK2 PENCACAI NI BAGI ALASAN KONONNYA PERUT BUNCIT.. JOHARI PENIPU PUN SAMA, ANWAR SIAP TUNJUK LAGI DLM PC..
TP BILA DAH KELUAR VIDEO SETERUSNYA,HUJAH BUNCIT SECARA OTOMATIK TERBATAL. DARI BUNCIT, LGSG TAK BUNCIT BILA DAH PAKAI BAJU. KEH KEH KEH
LIHATLAH BETAPA DANGKALNYA ALASAN2 PARA PENIPU DAN BLOGGER2 PEMBANGKANG!

Anonymous said...

pencadang je ... saya cadangkan anwar dan keluarga serta seluruh penyokong, penyinta dan pengagum anwar membuat sembahyang hajat dan bacaan yasin selama 40 malam dengan setiap kali bacaan terdiri seramai 40 orang. kalau tidak dapat buat juga pun buatlah seorang sahaja tetapi selama 40 malam. dan doakanlah agar allah melaknat pelakun yang menyamar sebagai anwar ibrahim itu kerana dialah maka fitnah ini terjadi. mohonlah agar lelaki misteri itu juga tampil kedepan dan membuat pengakuan, maka akan bersihlah nama anwar. tak payah lah dok bertekak kat dalam blog penyokong kerajaan kalau anda tak percaya berita deari penyokong kerajaan maka begitulah penyokong kerajaan tak percaya berita dari anda. atau anda berusaha mencari pelanduk dua amat serupa dengan anwar ini. pelanduk dua amat serupa ini sebenarnya ada di dunia ini. saya memang ada terjumpa dengan seseorang yang menyerupai orang lain tetapi dia bukannya orang itu. maka berusahalah dengan dua kaedah itu, iaitu sembahyang hajat dan baca yasin 40 malam dan doa laknat kepada pelakun anwar dan carilah pelakun itu. selamat berusaha.

Anonymous said...

peliwat tak boleh jadi PM...aku setuju tapi kalau pembohong, perasuah, kaki raba & penyokong judi bola layak ke jadi PM???

2 x 5 la tu.

drp pemuda ampang

Anonymous said...

buat apa duk bahas fasal video satu ni buat sekian lama, kan kak ummi hafilda kata ada 18 video lagi, kasi tayang terus. Pasti kantoi punya.

shamshul anuar said...

Saudara anonymous,

"Peliwat tak boleh jadi PM....". Pembetulan. Anwar tak jadi PM sebab dia tak menang dalam pilihanraya. Dalam pilihanraya yang lepas, BN memenangi pilihanraya.

Itulah sebabnya Pak Lah jadi PM dan keka jawatan . Dan apa pun awak cakap pasal Najib, dia gantikan Pak lah melalui mandat yang BN dapat.

Nasihat saya pada Anwar jika nak sangat jadi PM, bersumpahlah terlebih dahulu. Selagi dia tak bersumpah, selagi itu majoriti orang islam tak percaya padanya.

Anonymous said...

-I am Binary Rodeo-
(sila baca betul2 komen saya di bawah ini)

Terima atau x terima, suka atau x suka, percaya atau x percaya, adalah kenyataan2 yg sebenarnya telah berubah lawan katanya hasil dari KISAH BENAR SKANDAL VIDEO SEKS DSAI. Lawan perkataan Terima berubah kpd TIDAK MAHU TERIMA dan bkn spt sedia kala, yakni hanya TIDAK TERIMA..dan begitu juga dgn SUKA kpd TAKKAN SUKA dan PERCAYA kpd TIDAK MAHU/TIDAK AKAN PERCAYA.

Hal ini juga telah menyebabkan hasil karya George Lucas yakni Trilogi Star Wars yg mula2 dihasilkan dulu bermula pd tahun 1977 dan Trilogi Star Wars yg berikutnya yg dihasilkan oleh beliau pada tahun 1999 berubah menjadi filem2 yg bergender BASED ON TRUE STORY atau REALITY dan bukan lg gender FIKSYEN SAINS. Dari krn Hal ini jugalah yg telah menyebabkan ramai rakyat2 dari Malaysia yg berketurunan MELAYU yg sering memperjuangkan KEMELAYUAN dgn apa jalan sekalipun telah cuba belajar salah satu ilmu yg terdapat dari filem..eh silap, dari KISAH BENAR STAR WARS tu iaitu JEDI MIND TRICK, iaitu satu ilmu di mana seseorg itu boleh mengawal minda orang lain dgn sekadar memperkatakan apa yg diinginkan supaya orang lain itu akur mengikut nya.
Masalahnya, mereka2 yg cuba mendapatkan ilmu JEDI MIND TRICK ni masih belum mencapai status JEDI..mereka ini hanya baru sekadar cuba2 meniru apa yg diperkatakan oleh JEDI2 mereka yg sebenar..lagi masalah timbul krn JEDI2 mereka yg sebenar juga spt telah kehilangan keupayaan ilmu itu di mana buktinya ramai yg lain tdk mngikut apa yg diperkatakan..
Sekarang, apabila ramai yg tdk berjaya dipengaruhi oleh ilmu JEDI MIND TRICK itu, kebanyakkan orang ramai mula meragui adakah mereka adalah JEDI2 yg sebenar atau sebenarnya, GOLONGAN SITH yakni lawan kpd JEDI..ini adalah krn kemushkilan yg telah timbul apabila bukn shj ilmu MIND TRICK itu tdk berjaya, malah mereka nmpak gayanya mengeluarkan bnyak percanggahan sesama mereka sendiri..ini tdk selari dlm JEDI COUNCIL di mana JEDI2 SEJATI selalu BERSATU..

Jadi kawan2 sekalian, apapun yg cuba diperkatakan oleh puak2 UMporNO/UMNgOk ini, serupalah dgn cerita saya di atas ini..mereka ini cuba memperdayakan kita dgn ilmu JEDI MIND TRICK yg mereka cuba tiru dari Filem2 STAR WARS, yg juga mereka2 ini cuba terangkan kpd kita yg Filem2 itu bukan Fiksyen Sains tapi berdasarkan dari Kisah Benar atau REALITI..

hahahahahahahh! alang2 korg nk kata kami ni meroyan, so kami buat2lah meroyan jugak supaya korg semua puas dan suka hati..ke terbakar hati?? hahahahhahhh! Jadilah kamu UMporNO/UMNgOk orang2 yg boleh dan sanggup diperbodoh2kan dan cuba pulak memperbodoh2kan orang lain..
-MINTAK MAAF LAH YE, KAMI SEMUA DI PKR/PAS/DAP ATAU PR TIDAK SEBODOH YG KAMU UMporNO/UMNgOk SANGKA..LAIN KALI KALAU NK BUAT FILEM, BELAJARLAH DARI GOLONGAN2 PROFESIONAL BUAT FILEM..VIDEO NI ADALAH AKIBAT DAN HASIL DARI AMATUR..PASAL TU KAMI TAK PERCAYA..OPPSS, SILAP..'TAKKAN PERCAYA'.. ahahahahhhahhh! (dan bila kita x percaya, puak2 ni nk marah! ahahahahahahh!)

Anonymous said...

-I am Binary Rodeo-

*NOTE*
-Pencacai2 UMporNO/UMNgOk hanya tahu memberi bukti dan dalil bahawa pelaku dlm video itu adalah DSAI adalah hanya dari fakta(fiksyen2?) berikut:-

1.SUMPAH YG TDK DILAKUKAN OLEH DSAI.
(TDK KAH TRFIKIR BAHAWA JIKA DSAI BRSUMPAH, MAKA KEBARANGKALIAN SATU BENTUK KEMALANGAN DIREKA CIPTA UTK DSAI AGAR RAKYAT AKAN PERCAYA BAHAWA DSAI BENAR2 PELAKU DLM VIDEO ITU KRN TELAH TERLIBAT DLM 1 KEMALANGAN,SEBAGAI 1 BENTUK LAKNAT AKIBAT DRPD BERSUMPAH ITU.KEMALANGAN YG DIRANCANG SEBEGITU RAPI ITU AKAN TERJADI SEBAIK DSAI TELAH BERSUMPAH.DALAM HAL INI, BANYAK BENTUK KEMALANGAN MAMPU DIREKA CIPTA.SEBAGAI LANGKAH BERJAGA2, DSAI TDK BRSUMPAH HINGGA KINI.APAKAH PENCACAI2 UMNO AKAN TERUS BERUBAH MEMPERCAYAI DSAI ANDAI DSAI BRSUMPAH?ADAKAH HNYA DGN BRSUMPAH AKN MEMBUKTIKAN KEBENARAN?APAKAH DGN BERSUMPAH SAHAJA YG BOLEH MEMBUAT RAKYAT YAKIN TERHADAP 1-1 PERKARA?MENGAPA CETEK SGT PEMIKIRAN ORANG2 DI SAAT KETIKA INI?

2.MEMBERI PENJELASAN TERHADAP KAMERA YG DIGUNA PAKAI YG HASIL DARI SATU2 KAEDAH ATAU MODE YG TERDAPAT PADA KAMERA ITU PUNCA2 PELAKU VIDEO ITU ADA KALANYA KELIHATAN BOROI,BERAMBUT PENDEK,TDK BRJANGGUT DN SEBAGAINYA.PERSOALAN NYA, ADAKAH SELURUH RAKYAT MALAYSIA FAHAM TENTANG KAEDAH2 PENGGUNAAN KAMERA DAN PENGIMEJAN? JIKA KESELURUHAN RAKYAT TAHU DAN PANDAI DALAM BIDANG INI, MAKA IA BOLEH LAH DIJADIKAN SEBAGAI SATU CARA UTK DIJADIKAN BUKTI ATAU DALIL..MASALAHNYA, TDK SEMUA YG TAHU DAN YG TERLEBIH BESAR PERSOALAN NYA, HUJAH2 MNGENAI HASIL2 IMEJ ITU CUKUP2 LEMAH APABILA DIBANDINGKAN DGN HUJAH2 YG DAPAT DIJADIKAN BUKTI DN DALIL BAHAWA PELAKU NYA BKN DSAI.MALAH TERDAPAT 1001 DALIL DAN BUKTI YG TDK MAMPU DITANDINGGI DAN DISANGKAL OLEH PIHAK DATO T DAN JUGA SEMUA PENYOKONG2 PENCACAI. DALIL2 DAN HUJAH2 PENCACAI UMNO CUKUP2 LEMAH SPT HASIL IMEJ2 YG TERBENTUK ITU SNDIRI DN SALAH SORG YG BERI KOMEN KATA 'JANGGUT PALSU YG BOLEH DIGUNA PAKAI'..

3.TIADA LG..PUAK2 YG MNDAKWA PELAKU ITU ADALAH DSAI HANYA BERLANDASKAN DAN HNYA BERKISAR KISAH TDK BERSUMPAH DN KAMERA SAHAJA SEBAGAI BAHAN BUKTI BAHAWA PELAKU ITU DSAI..ADAPUN BUKTI2 DAN DALIL YG MENUNJUKKAN PELAKU ITU BKN DSAI YG SEBEGITU BANYAK SEKALI JUMLAHNYA, LNGSUNG TDK DIHIRAU ATAU DIGUNA FIKIRKAN OLEH PUAK2 PENCACAI UMNO INI, MALAH ADA YG MEMBERI RESPON YG BEGITU BODOH..DN SPT BIASA, MEREKA AKN KEMBALI KE SOAL SUMPAH DAN KAMERA..

-TUNGGU TENGOK KEPUTUSAN PRU 13 NANTI DAN SELEPAS ITU JGN LAH ADA ANTARA KAMU YG TERSIPU2 LG. 54TAHUN MEMERINTAH BKN TANDA DN BUKTI UMNO/BN ITU BENAR, MALAH TERLALU BANYAK KELEMAHAN DAN SALAH SILAP TERBUKTI DAN TERLIHAT.-NEGARA APA YG MERDEKA TP HNYA PERNAH DIPERINTAH OLEH SATU SAHAJA PIMPINAN KERAJAAN KALAU BKN NEGARA ITU DIPERINTAH SECARA DIKTATOR..DEFINE DEMOCRACY O STUPIDO UMPORNO!

madi5573 said...

Orang buta mungkin tak cam yang tu Anwar. Kalau Anwar kata itu fitnah, sila saman fitnah Dato' T dengan segera.

Anonymous said...

Salam semua,

Dah tak larat nak baca, banyak sungguh komen2 pro dan kontra. Bagi saya satu sahaja iaitu.. SUMPAH LAKNAT. Orang Melayu takut pada sumpah dan sangat percaya pada sumpah. Kalau Anu nak pulih balik dia punya maruah... SILA BERSUMPAH LAKNAT. Kalau boleh sumpah saya percaya orang Melayu akan percaya kedapa dia. Selagi dia tak mau sumpah, selagi itulah dia dianggap " PENZINA" Nanguzubillah....zalik.

Anonymous said...

Kalau tak rasa takut kat tuhan masa buat kerja liwat dan zina, adakah peliwat dan penzina takut kat tuhan untuk bersumpah ? Paling tidak, sumpah hari ini, esok taubat. Takut nanti dikatakan itu sumpah politik pulak.
Esoknya ada perbicaraan fasal liwat, sempat lagi berzina depan orang, adakah orang ini jenis takut tuhan dan takut utk bersumpah ?

Muhammad Azli Shukri said...

tq

Anonymous said...

azli cuba ko tonjeng bontot ko dan sumbat botol maneral, esok kompem ko senang berak

shamshul annuar said...

Saudara Anonymous( May 4),

Perkara yang saudara patut fikirtan kenapa TAKUT untuk bersumpah jika berada dipihak yang benar?

Sebenarnya perkara ini mudah saja.

Ju said...

Amat mudah bagi Anwar untuk membuktikan kebenarannya tetapi dia pilih jalan berliku-liku. Kalau aku ditempat Anwar dan aku yakin tidak bersalah sudah lama aku BERSUMPAH. Nak takut apa kalau kita dipihak yang benar.

Kesannya amat besar pada Anwar. Sokongan padanya akan berlipat ganda.

Yang menjadi tandatanya kenapa dia takut. CONFIRM PELAKU DALAM VIDEO ITU ADALAH ANWAR IBRAHIM.

Aku bertambah yakin apabila Dato Eskay telah bersumpah laknat.

Malu aku telah ditipu oleh Anwar selama 16 tahun.

Muhammad Azli Shukri said...

tq

ANUAR CHE MAHMUD said...

Siapa tu yang sibuk pasal Janggut dan bontot ni...saudara tahu ke pasal main dengan bontot tu. sibuk pasal janggut ngan bontot je..selalu buatke...kalau tak tahu diam je sedara.

Anonymous said...

Gua percaya DSAI adalah individu dalam video ngan China Doll tu. dia liwatbsaiful pun gua percaya. Bukannya apa tapi teringan gelaran Al Juburi yang diberikan oleh YB Mat Sabu kepada dia kerana YB Mat Sabu pernah melalak sana sini Mendakwa ada bukti DSAI meliwat. Begitu juga Karpal Singh yang pernah mengemukakan Akuan Bersempah Azizan di Parlimen yang mengaku diliwat oleh DSAI. Begitu juga Taib Azimudin yang telah dengan susah payah menemuduga mangsa seks DSAI. Tak kan Mat Sabu, Karpal dan Taib Azimudin tu semua kaki fitnah pulak.