Tetamu Kehormat...

March 18, 2011

Nama Allah Dihina Lagi!

Agaknya inilah ajaran Islam yang ingin diperjuangkan oleh PAS serta sekutu-sekutunya. Nama Allah Yang Maha Mulia tidak hanya dihina oleh para penganut Kristian, bahkan atas fatwa PAS dan keizinan para ulama besar mereka yang menghalalkan kalimah Allah diguna sesuka hati oleh orang bukan Islam - maka inilah natijahnya. Nama Allah dihina sebegini rupa, manakala nama nabi junjungan besar kita pula difitnah sesuka hati. Nauzubillah minzalik. Inikah yang PAS mahu? Bagaimana sekiranya budak sial ini mengaku bahawa dia adalah penyokong PAS? Apakah PAS akan mengampunkan segala dosanya? Fikir-fikirkanlah. Klik di sini... Sumber : Klik di sini...

5 comments:

Anonymous said...

Apa pulak ler kaitan PAS dgn dua budak kafir ni???

aku said...

kata 'Allah is for all'.....kata lagi 'agama sume tu sama'....

tu pasal lah PAS = DAP = PKR.....dan tu pasal lah bila masuk kedai makan....tengok 'frame' tertulis ALLAH...'halal' lah kalau nak makan kat situ....

akidah yang 'songsang'.....berasal bukan sahaja daripada kenyataan....malah daripada tindakan....

kalau depa rasa depa tak terima t&c psal bible dalam bm...maka pergi lah usul kat parlimen ke dun ker...'demo' ker....jelaskan pendirian....kat tempat yang betul....bukan dok cakap2 kosong ja....'jihad' lah....biaq sampai makna 'jihad' tu....

nagapakua said...

ni pasal umno memerintah ler nie....bila umno dead kat malaysia....baru bangkit islam kembali...say no to umno...

nagapakua said...

sapa yang cakap pasal pas...orang tue memang bodoh dari azali..kalau pas memerintah still ler ada kemajuan...

asraf said...

Marah kn bila ada org permainkan nama Allah...tapi kenape ko tak marh org yg mempermainkan hukum Allah??yg langgar perintah Allah??yang cakap klau laksanakn hukum Allah rmai org jadi OKU??org yg tak tutup aurat??org yg nk sokong judi??