Tetamu Kehormat...

March 12, 2011

Fatwa Terbaru Ulama PAS : Membeli dan Membaca Buku Mahathir Adalah Fasiq!

Belum sampai seminggu buku tulisan Tun Mahathir Mohamad berada di pasaran - para "ulama" tidak bertauliah PAS sudah pun mengeluarkan fatwa yang berbunyi, "Siapa yang menulis, membaca, membeli dan menjual buku Tun Mahathir itu merupakan orang fasiq" - Nauzubillah min zalik. Mengucap panjang saya mendengarnya. Siapakah kita yang layak menjatuhkan hukum fasiq kepada sesiapa yang kita suka. Namun demikian - itulah realiti yang berlaku dalam parti PAS. Sekiranya fatwa ini diterima - sekurang-kurangnya 50 000 orang yang telah membeli buku Tun Mahathir sudah dikira "confirm" ahli neraka. Baca kisah menarik di sini...

15 comments:

Panglima7 said...

Assalam Tuan, Mohon linkkan blog Panglima7 di blog tuan. Semoga Tuan dicucuri Rahmat Allah hendaknya.

hafiz said...

Diorang jeles la tuh...
aku pasti ramai jugak orang2 PAS, PKR & DAP beli buku nih..sebab kawan aku yang PAS pun beli..

sepangguh said...

Salam tuan,
Blog tuan telah dilink ke blog http://anginlautchinaselatan.blogspot.com/.
Mohon tuan linkkan blog diatas ke blog tuan. Tkasih

UMNO ITU MELAYU ISLAM
PAS BELUM TENTU ISLAM

SUNGAI RAPAT ONLINE said...

Salam Perjuangan,

Mohon Hebahkan Ceramah Ummi Hafilda dan Rahimi serta demontrasi secara aman mendesak Anwar menyerahkan DNAnya kepada pihak pendakwa untuk dibandingkan dengan DNA lelaki 'Y' di Arena Square Batu Gajah pada hari ini jam 10.00 pagi hingga 01.00 tengahari. Semua blogger dan pembaca blog dijemput hadir

Anonymous said...

lupakan je lah buku itu, mari kita ikuti apa berlaku di Jepun, ada juga unsur keinsafan.

Anonymous said...

Semoga buku ini menjadi kitab muktabar sirah Dr. M buat rujukan generasi akan datang.

REKTUM said...

" A chicken in the court "

Zek said...

Teman dah beli buku TDM "A doctor in the house". Insya Allah teman akan baca.

Imam tersebut sepatutnya baca dulu.Dia menjatuhkan hukum tanpa usul periksa apa pula hukumnya?

Anonymous said...

mana tak fasiq...lu cuba baca ini.... Ahli Parlimen Gua Musang Tengku Razaleigh Hamzah menafikan sekerang-kerasnya termasuk atas nama Allah dakwaan Tun Dr Mahathir Mohamad bahawa beliau menggunakan wang ketika pemilihan Umno 1987.

..memang mamak belukang penipu melayu

Muhammad Azli Shukri said...

terima kasih komen tuan2

Anonymous said...

Anon 1:14,

kalau tertuduh dalam kes seks luar tabii boleh guna kaedah KULI untuk menafikan pertuduhan makanya kamu akan terima penafian tersebut?

LOL

Anonymous said...

Saudara,

Kalau buku 'jinggay' ditulis oleh parti fasiq makanya membacanya adalah fasiq? Harap ulas.

Anonymous said...

Kalau kejatuhan Mubaraq dirancang oleh puak fasiq makanya siapa yang bersimpati dengan seruan pihak fasiq adalah dengan sendirinya fasiq? Kah kah kah mudahnya puak theologian membuat analisa dan kesimpulan.

Anonymous said...

N.Ajis juga akan tulis memoirnya. Kalau beli gerenti masuk syurga.

Anonymous said...

Agaknya memang FASIQ lah...

Cerita ikut selera siMahadet...

Entah betul, entah tidak...belum tentu lagi...

Beli dah lah tak untung...

Tak baca pun tak rugi apa2...

Dengar komen orang pun, dah terang lagi bersuluh...memang dasar penipu...