Tetamu Kehormat...

February 1, 2011

Jawapan Siapakah Wanita Misteri Ini!

Gambar wanita serba misteri ini telah tersebar secara meluas di laman-laman facebook dan blog - semua nada ceritanya adalah sama, tunggu dan tunggu pendedahan yang akan mengejutkan berkenaan wanita yang sudah pun gambarnya "tersiar lebih awal" daripada rancangan asal. Sayang, sumber original yang mengetahui asal-usul kisah duka lara wanita tersebut, tidak dimaklumkan terlebih dahulu. Tanpa berselindung, saya akui kisah yang bakal didedahkan oleh tuan empunya cerita berhubungan wanita di atas - tidak hanya menghancur-lumatkan politik Anwar Ibrahim, bahkan cerita dan hikayat di sebalik gambar wanita manis tersebut bisa sahaja menggegarkan segenap jantung dan urat nadi rakyat Malaysia yang cintakan kebenaran. Hikayat Si Wanita Misteri ini - seratus kali ganda lebih menakutkan daripada apa-apa yang telah dialami oleh Saiful Bukhari, Sukma, dan Azizan - hikayat malapetaka ini, InsyaAllah akan dijadikan sebagai pintu keluar Anwar Ibrahim untuk selama-lamanya. Tunggulah - hikayat wanita misteri di atas akan disempurnakan oleh empunya asal ceritanya, yakni individu yang bertanggungjawab menyebabkan Anwar Ibrahim tersingkir dari kerusi Timbalan Perdana Menteri dan Shamsidar Tahrin menagis kesepian. Pastikan cerita dan hikayat yang anda baca nanti adalah yang original! Selamat bercuti panjang.

23 comments:

Wak Sarip said...

bro, mana jawapannya? tak sabar nie!!

nenekebaya said...

ha mana jawapannya..satu lagi minta tlg link kan blog saya...budak baru belajar ni..hehehe tq tq http://penanenek.blogspot.com/

Anonymous said...

alamat Pak Sheikh akan larikan ke duta negeri mana pulak dgn alasan pembunoh upahan dgn pistol air sedang menghantui beliau, kita semua tunggu alasan 1001 malan dari Pak Sheikh dan akan disokong dgn pelakon murahan ala ikan sepat kering bersama Nurul kangkong.

Muhammad Azli Shukri said...

haaa anwar kali ini tidak akan berjaya berlari-lari lagi...

berkuburlah hayat politiknya...

Anonymous said...

La...sorang lagi pecacai dah masuk korum...

Mula2 siSefol, lepas tak berapa menjadi, cari pulak nenek kebayan siUmmi...pun tak berapa nak menjadi...cari pulak lagi sorang...

Entahlah Anwar...malang betul hidup awak didunia ni...

Agaknya kalau awak dah mati pun...dia orang akan asyik mengata awak lagi gamaknya.

Sabar sabarlah ye Anwar...kalau awak dipihak yg benar, insyaallah...Allah itu maha ADIL dan akan ditunjukan segala kebenaran. Dan Allah itu maha hebat AZAB nya kpd manusia yg bersifat kejam.

jiwakita said...

salam....

kalau tak lari ke kedutaan turki sekali lagi...mungkin ke kedutaan mesir...negara para firaun...banyak
penyokong tu... yg boleh deal
buat revolusi...?

mack said...

Salam tuan empunya blog> Goblog juga orang2 yang bernaung di bawah keris umno karat ini...umno ini ibarat sambal belacan nak di buang sedap nak di telan pedas nak di simpan busuk kerana busuk nya itu la macam2 cara di buat nya untuk menjadi wangi tapi tak menjadi orang sudah tahu auta umno ini...ucapan yang ikhlas patut di beri selamat MAMPUS umno...

Anonymous said...

Kekadang kita tidak suka kepada kebenaran kerana kebenaran itu amat menyiksakan. Lagi-lagi sekiranya kebenaran itu membongkar kelemahan atau kesalahan diri kita sendiri. Mungkin MACK ada sesuatu yang berkait dengan Anwar yang ingin dirahsiakan, biarkanlah saja kalau begitu, janganlah pula dimarahkan orang lain...

usin said...

mack, mrh ko tu x bertempat. yg patut mampus tu bukan umno, tp yg x reti bersyukur. ko nk bela anwar sgt tu sbb apa? apa jasa dia? goblok sungguh ko ni mack. otak sumbat berlendir!!!

Anonymous said...

pegampu umno

Anonymous said...

Mack! Jangan takut terima kebenaran. Doa2 orang terinaya kini semakin termakbul. Satu persatu kisah sisi gelap anwar muncul buat masyarakat berfikir siapa anwar sebenarnya. Tidak paksa mack untuk menyokong mana2 pihak tetapi dgn akal yg Allah berikan sama2 kita berfikir. Dah terlampau lama kebenaran dinantikan di pihak anwar, dah bergunung doa dari PAS dan pengikutnya yg lain namun masih lagi terbit kisah2 ketika kegemilangan anwar dahulu. Sahabat baik ketika refomasi meninggalkan anwar seorang demi seorang tetapi makhluk seperti karpal pula membelanya sedangkan suatu ketika dahulu dialah yg paling lantang ingin melihat anwar didakwa!pasti ada udang disebalik batu terutama juak2 ini sedar anwar amat rapat dengan dunia yahudi...
Anwar ditakdirkan jatuh kerana tindakan dari dalam umno dan disokong oleh Tun dan jika dijatuhkan oleh pembangkang dahulu, umno dah berkubur kini kerna membela anwar dahulu.


... pacat

MELAYU KULAI said...

Salam ziarah. Mohon linkkan blog saya
http://melayukulai.blogspot.com
Thanks.

Muhammad Azli Shukri said...

sabar

Mohamadazhan hjDesa said...

berapa pula perempuan tu dibayar ya.hehe, wanita jadi "alat".

Anonymous said...

mengapa la hangpa semua sampai hati dan sanggup mengumpat anuar yang mulia itu? biasala, orang anugerah tuhan akan ditekan dulu sebelum dia kemudiannhya naik membela nasib melayu yang sekarang ni tertindas dibawah BN.
phua hahahaha

Zek said...

Anon 2 Feb.11 12.57 AM -

Itu kalau salah. Bagaimana kalau betul?

Segala bukti yang telah didedahkan menunjukkan bahawa segala-segala adalah benar belaka dan tiada yang tidak benar. 3 orang hakim pun telah mengesahkan perbuatan liwat telah dilakukan oleh Pak Sheikh.

Kalau semua tuduhan ini salah sudah lama Pak Sheikh tu berlari ke Masjid untuk mengangkat sumpah.
Bukan satu masjid. Tiap-tiap masjid yang dia berhenti dia akan angkat sumpah dan maklum kepada semua media dalam dan luar negara.

Bukan itu sahaja dia akan saman Ummi Hafilda, Dato Nallakarupan, Ezam Mohd Noor, Zahid Md Arip, Hanapiah Man, Roslan Kassim dan ramai lagi bekas rakan-rakannya dahulu.

Come on lah saudara. Bukalah minda tu sikit. Jangan jadi taksub gila hingga menolak kebenaran.

Kalau masih tak percaya, jumpalah Dato Nalla. Dia boleh tunjuk segala-segalanya kepada saudara, nanti saudara akan pengsan berdiri.

Teman tu kasihan tengok ante terus-terusan kena tipu dan kena kencing.

Ok bro?

Assalamualaikum.

Anonymous said...

Anon 11.41AM

Waalaikum Salam

Kalau betul dia salah...takpelah kawan kena kencing...dan kawan pun tak berdosa dan berhutang dengan dia...

Akan tetapi macam mana kalau dia tak salah...awak kena jumpa dia dan mintak ampun dan maaf...itu pun kalau dia hidup lagi...kalau dah mati...kena cari pulak kat padang mahsyar...
Dengan org yang berbilion dan bertelanjang bulat sambil meranduk air peluh melebihi paras buku lali...agak2 boleh jumpa ke?...

Awak suruh kawan jumpa Nalla...awak lebih percaya pada India tu...jenis lidah bercabang...kejap cakap macam ni, kejap cakap macam tu...

Berhati2 bro...kalau kita tak tau hujung pangkal satu satu cerita...dan dia meliwat tu pun bukan depan kita...setakat mendengar cerita2 dari mulut ke mulut dari orang2 tertentu atau melihat video yg belum tentu sahihnya...lebih baik kita ambil jalan tengah...tunggu dan lihat...

Kawan rasa lah, awak tu yg patut dikesiankan...

Ok bro...

Zek said...

Anon 10.16 PM

"Awak suruh kawan jumpa Nalla...awak lebih percaya pada India tu....jenis lidah bercabang..kejap cakap macam ini.. kejap cakap macam tu.."
-----------------------------------

Saudara lupa ke yang Dato Nalla adalah sahabat karib Pak Sheikh selama lebih 30 tahun. Ini diakui sendiri oleh Pak Sheikh. Dato Nalla selalu dibawa oleh Pak Sheikh dalam siri lawatannya ke luar negara. Mestilah dia itu special pada Pak Sheikh. Rapatnya persahabatan mereka itu sehingga Dato Nalla boleh masuk bebas ke pejabat Pak Sheikh pada bila2 masa.
Ahli UMNO jangan mimpi nak dapat jumpa dia macam itu.

Saudara ada keistimewaan seperti itu ke? Macamana rapatnya hubungan saudara dengan Pak Sheikh? Boleh jumpa dia bila-bila masa ke?
----------------------------------
"dan dia meliwat pun bukan depan kita"

-----------------------------------

Dahsyat le kalau masa Pak Sheikh meliwat dia panggil orang suruh tengok. Kalau pun kita dapat tengok masakan kita biarkan kejadian itu berlaku dan tidak mencegahnya. Apakah jadahnya?

Saudara, polis dah ada cukup bukti baru dibuat pertuduhan. Bukan main-main ooi! Bukan boleh buat serkap jarang.

Saudara ini kurang sangat membaca agaknya. Kalau rajin membaca, tak mungkin keluar statement yang tak cerdik.

Sila baca laporan polis di 'Outsyed the box Anwar's 17 nights of terror'

Assalamualaikum!

Anonymous said...

Zek 1.08AM
Waalaikum salam.

Kesian, kalau saya tak cerdik, tak kan saudara nak balas komen saya...ye tak.

Sebenarnya saudara kurang faham dengan bahasa kiasan...

Tak perlulah saya menjawab komen saudara, kerana telah saya jelaskan semuanya...

Cuma saya nak bagi tahu...ada kawan walaupun dah berkawan 30 tahun...50 tahun...tapi masih kencing kawan.

Lagi satu...polis hanya membuka siasatan hanya jika ada laporan dan bukti...bagaimana dengan bukti yg dicipta?...

Salam...jumpa lagi.

Maria said...

Betoi tu anon di atas,
Kawan kencing kawan...memang betoi berlaku dalam umno.

Lihat lah apa yg dah jadi kat Puchong tu. Ketua umnonya di situ boleh "tibai" isteri ahli dia sendiri.

Memang kurang ajar betoi...

cucu datok mandaliar said...

ni le cerita kisah yg akan di sebarkan tukang tukang fitnah dari bloger umno....yg akan menyebabkan roh mak bapak dalam kubor di seksa ....disebabkan anak2 mereka hidup di dunia menjadi tukang fitnah teragong....nikmati lah seksa kubor wahai mak bapak yg dah mati...sebab kamu dapat anak2 yg menjadi tukang fitnah teragong....berbangga le kamu wahai tukang2 fitnah....di sebabkan kamu...roh mak bapak kamu akan di belangkong oleh maklaikat zabaniah di atas fitnah2 akbar kamu itu....tahnia tahniah tahniah....kerana kamu telah berjasa

Anonymous said...

poyo la lu bro...gambar ntah sapa sapa lu kutip..kalau betul..kuar kan la citer..gua nak dgr

Anonymous said...

bodoh punya cita...byk cita lain..cita takda kemajuan...bebl punya blok/////