Tetamu Kehormat...

February 9, 2011

10 Ribu Dijangka Hadir : Ummi Hafilda Mulakan Jihad Malam Ini!

kebiasaannya Anwar Ibrahim suka "menelanjangkan" musuh-musuh politiknya - tidak kira di mana, di pentas ceramah, di media massa mahu pun di dalam Dewan Parlimen - memang Anwar Ibrahim sangat terkenal dengan peranginya yang suka "membogel"kan sesiapa sahaja, janji cita-cita politiknya tercapai. Tabiat Anwar yang suka "menelanjang" dan "membogelkan" para musuhnya dikhalayak ramai - akhirnya memakan diri sendiri! Malam ini, bertempat di Jalan Kebun Kota Raja Kelang, satu ceramah besar-besaran akan diadakan bagi "membogel"kan Anwar Ibrahim pula. Sekiranya selama ini beliau terlalu suka melondehkan seluar orang lain. Maka, pada kali ini, seluar beliau pula yang bakal ditarik dan dirobek-robek oleh masyarakat yang sudah begitu muak dan benci dengan segala ragam kemunafikan Anwar Ibrahim. InsyaAllah roadshow pertama Ummi Hafilda Ali di Jalan Kebun Kota Raja Kelang jam 9.30 malam ini, merupakan permulaan kepada kebangkitan rakyat menolak pembohongan dan penipuan Pakatan Rakyat. Yakinlah - perjuangan murni Ummi pada malam ini adalah titik tolak ke arah satu perjuangan dan jihad suci demi menghancurkan syaitan dan para pembantunya.

Ummi yang sanggup berhadapan dengan segala jentera "jahat" Anwar Ibrahim dan kuncu-kuncunya pada malam ini, seolah-olah mempertaruhkan nyawa beliau sendiri bagi menegakkan kebenaran dan menghancurkan kezaliman. Doa saya hanya satu, semoga Allah menguatkan iltizam dan semangat Ummi Hafilda agar terus berjuang sehingga musuh negara ini tersungkur di medan perang! Jumpa anda di sana!!!

23 comments:

Anonymous said...

Ustaz Nuar Al-Juburi boleh berpusing satu Malaysia... kenapa UMMI tidak boleh. Teruskan UMMI. Demi Agama, Bangsa dan Negara.

Anonymous said...

demi agama ape?..

Bapak Jin said...

Demi agama umno..

Najib said...

Aku syak si mamat blog ni ada skandal dgn betina tu la. semacam je promo kebelakangan ni..dh mendapat ke? kah kah kah

red said...

Bagus ummi... siapa yang nak percaya anuar aljuburi lagi skrg??? hahaha, populariti anuar aljuburi pastinya merundum lagi

Anonymous said...

pegi mati la ummi...org nak kencing lupun nak kencing,bediri lagi..hebat betina kencing berdiri

Anonymous said...

TIDAK ADA WANITA YANG BERANI SEPERTI UMI.

TERUSKAN PERJUANG MU UMI DEMI KEBENARAN.

KAMI SENTIASA MENDOAKAN SEMOGA ALLAH MEMBERI KAMU KEKUATAN DALAM PERJUANGAN MU.

UMI KAU LAH SRI KANDI TULEN.

Anonymous said...

Ummi, teruskan perjuangan. Jangan endahkan pencacai yg taksub dengan a juburi yang sudah ditutup mata hati untuk menerima kenyataan dan kebenaran.

Ular Menyusur Akar said...

Teruskan UMMI. Aku telah menempuh beberapa zaman pemerintahan pemimpin kerajaan. Cukup untuk membezakan antara Ya atau tidak. Terima kasih UMMI kerana memperjelaskan perkara perkara yang tersembunyi.

Bro Azli, comment 8:12, 8:32,9:37,9:38 dan 9:47, adakah dari tcpip yang sama?

ajijasin said...

yang mencebik kat Hafilda ni...
memang otak wayarrrhijaunyekontot...
kalu dah taliperuthijau taliperutmatalebam taliperutdogsandpigs...
memang mana nak tau beza kebenaran yang ada...
otak penuh dengan tempurung buruk...
katakkk katakkk katakkk...
makan lalat lalat langau langau..
penuh dengan...
lumpur longkanggg...
lumpur tong taikkk...
OTAK LETAK KAT KEPALA LUTUT...
MALAHAN LAGI TERUK DAN BURUK...
LETAK OTAK KAT BONTOT...!!! !!! !!!

Zek said...

Jelas mereka yang mencerca Ummi tidak mendapat hidayah sebab itulah minda mereka tertutup untuk menerima kebenaran.

Bukti telah ditunjukkan oleh Ummi tetapi masih mereka tidak mahu menerimanya.

Sokong Ummi said...

Saman Ummi takut. Bersumpah laknat pun taknak. Abistu, camner org nak pecaya kan.

Go Ummu Go.

zam said...

ari tu heboh umi nk saman berjuta -juta, kenapa tak saman lagi ?, apa ni umi takut ke :)

Sokong Ummi said...

Sengaja Ummi lengah2kan saman, biar kasi puak2 diaorg panas bontot lama2 skit. Lagipun kalau Ummi saman skrg, Ummi dah tak boleh bersuara dah. Nanti takot mengganggu perjalanan mahkamah pulak atau dianggap seolah2 mcm menghina mahkamah. Kasilah Ummi balun cukup2 diaorg dlm roadshow dan blog. Pastu baru heret diaorg ke mahkamah.

Anonymous said...

Pergilah dengar celoteh Nenek Kebayan tu...

Elok2 tak dapat dosa...pergi menempah dosa...

Yang heran nya ramai pulak sibebal dan sibongok yg percaya cakap makhluk halus ni...

Ummi oh Ummi...bila lah kau nak sedar...

Lupa pulak nak bagi tahu Ummi...mintak permit dulu...kalau tak nanti kena sembur dengan air cili, kena belasah dengan FRU...last sekali kena tangkap...lepas tu kena singkap...

He he

Muhammad Azli Shukri said...

terima kasih komen tuan2

hisham said...

aku lebih suka dengar nenek kebayan seperti yang anon 11.33 kata dari dengar ceramah penganut2 pas yang munafik.
dari dengar ceramah syirik penganut pas lebih baik dengar sami budha baca doa atas kubor.
jangan saman sekarang ummi...
jika ummi saman masa ini...dah jadi kes mahkamah..
ummi tak dapat cerita apa2 lagi kerana cakan dituduh menghina mahkamah.
buat dulu roadshow...
telanjangkan segalanya..
nak tengok apa reaksi anuar....
jika dia benar dah tentu dia akan saman ummi..
masa itulah ummi pula ambik tindakan menyaman sesiapa yang terlibat.
buat salinan video anuar/shamsidar dan edarkan sebanyak mungkin..
kami sanggup membelinya jika ada dipasaran.
kami akan bawa kekampong dan tunjuk kepada orang2 kampong yang tidak ada kemudahan internet.
biar dia saman...
rakyat inginkan kebenaran.

Anonymous said...

KAMU CAKAP NENEK KEBAYAN.. BINI ATAU MAK HANG TAK CANTIK MANA PUN...LAGI SATU KENAPA KENAPA ALJUBURI PUNJAAN KAU TAK SAMAN UMMI/DATO NALLAH/EZAM/ZULKIPLIN NORDSIN/ZAHRIN DAN BYK LAGI...RAHSIA AL JUBURI DEDAHKAN OLEH ORG YG PERNAH BERSAMANYA.. KENAPA DATUK CHUA CAKAP KAMU SEMUA CAYA.. SEBAB DIA DALAM BN DULU.. ALJUBURI BYK MUSUH..PELURU DIA DA NAK ABIS DA...KINI BN MENGUNAKAN PELURU UNTUIK SERANG BALIK... JIAK BN BUAT FITNAG MCM KAMU ORANG DA LAMU AL JUBURI LARI KE LUAR NEGARA.. DGR CKP MEMANG TAK LAGI DIA NAK CHOW ..SEBAB SG BULOH INN JUBUR SEMUA HITAM..PELIR KECIK DIA NAK GI AMERIKA KAT SANA DAPAT ISAP BTG BESAR, JUBUR MASUK PUN BTG BESAR.. APA NAK CKP LAGI BEB...BINI KAU TAK BERI KAT DI PAKUKAN KE?

Anonymous said...

jgn nak belagak perbetulkan hidup orang lain...diri sendiri pun tak tentu betul lagi..dah la datang dari keluarga kacau bilau...keluarga yang dah runtuh...keluarga porak peranda..bapak dgn mak sampai bercerai berai...abg gaduh dgn adik-adik, adik plk gaduh dgn kakak ipar, bapak tak ngaku anak sampai bapak kojol, satu keluarga gila publisiti, gila glamour, keluar dari lubang yang sama tapi bergaduh mcm arab dgn isreal, riuh satu malaysia plk tu..buat malu keturunan, tak pernah aku jumpa keluarga dlm malaysia yang mcm ni...si abang kata adik hidup penuh nada dan dosa, adik pulak kata abang hidup atas duit lendir bini, bangga bila cerita gaduh mereka di siar dlm media...mak, bapak, adik, abang, ipar, semua sama saja...sepatutnya keluarga ni layak dihumban dlm laut, biar di makan jerung...DUNIA AKHIR ZAMAN AGAKNYA!!!!!!!

kasim selamat

Anonymous said...

Kasim Selamat sepatutnya berterima kasih kpd Ummi kerana menyelamatkan negara ini daripada dipimpin oleh mereka yg bermasalah. Penghargaan juga harus ditujukan kpd Tun Mahathir yg telah memecat pemimpin itu daripada menjadi PM.

Anonymous said...

2.17PM

Kau pun samalah dengan Makhluk Halus tu...kau ni pulak makhluk rendah akhlak...

Dulu tak sekolah agama ke?

Mak bapak kau tak ajar ke?...supaya jangan cakap kotor, guna bahasa lucah, mencarut, maki hamun...

Kesian pada mak bapak kau...kerana dapat anak macam kau...

Kan dah kena...

Anonymous said...

anoni 2.17pm

kesian kat makpak hang kalau depa dah masuk dlm kubur dapat anak mcm hang.nauzubillah

Anonymous said...

Cukup2 la nak sokong Brader Nuar tuh... Lepas lebam, arsenik... racun segala bana... Hang ingat brader nih life support dia mcm catwoman ka? Macam2 kena tak mati2... kesimpulannya... KENCINGGGGGGGGGGGG... Basah kepala hangpa dok sokong dia weiii.. KAsim selamat tak selamat... DAH SELAMAT KENA KENCINGGGGGG!!!!!!