Tetamu Kehormat...

January 2, 2011

Ummi Hafilda Sahkan Wujud VCD Seks Anwar Ibrahim?

Sangat-sangat panas dan sarat dengan kesedaran dalam artikel terbaru Ummi Halfida di dalam blognya. Yang menyentuh hati saya adalah tulisannya yang ditulis daripada keikhlasan hatinya sendiri - salah satu perenggan yang menyebabkan saya teruja adalah berkenaan kemulian hati Syed Mokhtar Al-Bukhary salah seorang tokoh korporat Malaysia yang sangat kita segani, menurut Ummi, "SAYA AMAT MENGAGUMI tokoh korporat Tan Sri Syed Mokhtar Al-Bukhary, memang layak dia diberi gelaran TOKOH MAAL HIJRAH, satu dalam sejuta umat Islam yang berhati mulia sepertinya setiap tahun didermakan sehingga RM700 juta untuk Yayasan Al Bukhary, Subhanallah, sejuk perut ibu yang melahirkanya, banyak pengalaman lalunya yang patutnya dijadikan ikhtibar untuk kita, pernah bekerja di sebuah kilang bagi menampung kehidupan keluarga, menahan nafsu sehingga usia 43 tahun baru berkahwin semata-mata membina kedudukan yg mantap untuk diri dan ibu yang tercinta.

Sehingga kini masih memakai kereta perdana tak perlu bermegah, tak perlu menyumpah seranah, tak perlu berdemonstrasi, tak perlu memfitnah, tapi cukup masa dan ketika bantuan diberi kepada rakyat jelata, tak perlu berangan-anagan merampas kuasa, tak perlu bersekongkol dengan yahudi untuk menjadi kaya, dan tak perlu mencium tangan orang politik hanya bagi mendapatkan projek dan kedudukan. Hidup biar ada maruah diri yang tinggi, iman yang kuat, hati budi yang suci, hala tuju yang jelas dan sumbangan kepada umah sejagat, itulah yang perlu kita semua julangkan"

Dan yang lebih mengejutkan - Ummi seolah-olah mengesahkan lagi bahawa wujud VCD yang membuktikan salah laku seks membabitkan Anwar Ibrahim dan masih berada dalam simpanan Nallakarupan. Isu ini sudah lama saya dengar, yang terbaru daripada mulut Ezam sendiri yang mendakwa sudah ditunjukkan oleh Nalla kepadanya. Sekarang baru kita fahami, mengapa sehingga hari ini Anwar masih tidak mahu menyaman Nalla, Ezam dan Ummi - rupa-rupanya takutkan VCD! Teliti kata-kata Ummi di bawah ;

"Bukaklah mata, dah tunjuk bukti pun sape yg dapat juta-juta hasil jual diri pun, kau tak nampak,dah tunjuk surat bukti hantar kat Mahathir 13 tahun lalu pun kau nak kata konspirasi lagi, so apa lagi bukti yg kau nak tunggu VCD BERSIRI dari Nallakarupan, aku takut kau terus meninggal di jalanan ,sebab terkejut beruk."

3 comments:

Zek said...

Tidak dapat dinafikan bahawa sememangnya VCD itu ada dalam simpanan Dato Nalla kerana dia sendiri yang merakamnya.

MAK BEDAH said...

Cd tu ada jual ke? Kat mana? Aku nak tangok. Bukannya apa.Nak pastikan ,betul ke cd tu original.

Semua orang akan cakap macam tu.Sebenarnya mereka ni gatal.

Muhammad Azli Shukri said...

memang original mak bedah...cuma tunggu masa sahaja nak dedah..masalahnya anwar tak saman2 si Nalla ni, so susah la nak didedahkan di mahkamah, kalau dedah sekarag ada la pulak org kata VCD tu dibuat-buat dan palsu...biar mahkamah yg menentukan palsu atau pun tidak VCD tu..so mak bedah tunggu sahaja la proses bedah membedah agar yang dibedah terdedah...